Birkaç kış kar yağışının ardından Yeni Yıl Günü geldi ve ertesi gün Zhao Yelan'ın doğum günüydü.
Bu Zhao Yelan ve Yan Mingting'in birlikte ikinci doğum günleriydi.
Yan Mingting bir ay öncesinden beri hediye konusunda endişeliydi.
Geçen yılki doğum günü standardı çok yükseltmişti, bu da bu yıl aşılmasını zorlaştırıyordu. Eğer hazırlıklar çok basit olsaydı, bu haklı gösterilemezdi.
Zhao Yelan'ın son zamanlarda sevdiği yeni bir şey olup olmadığını gözlemlemeye başladı ve Zhao Yelan ne zaman bir şey yapsa sessizce yanına gidip baktı.
"Neye bakıyorsun?" Zhao Yelan dönüp ona sordu.
"Çizdiğin şeye bakıyorum." Yan Mingting tam yaklaşmıştı ki karşı taraf tarafından fark edildi ve gökyüzüne bakmak zorunda kaldı.
"Bir su yolu haritası çiziyorum." Kuraklıktan sonra Zhao Yelan'ın aklında hep Huaizhou ve Zhizhou yakınlarında bir kanal açma fikri vardı. Son zamanlarda boş olduğu için araziyi hafızasından çizmeye başladı. Nehirlerden birini işaret etti ve "Bu nehrin yanında ne olduğunu hatırlıyor musun?" diye sordu.
"Doğru kişiye soruyorsun. O zamanki durumdan çok etkilenmiştim," dedi Yan Mingting. "Bu nehrin yanında kaşlarını çatmış, bana yağmurun ne zaman yağacağını soran eşsiz bir güzellik vardı ve ülke ve insanlar için endişelenen görüntüsü gerçekten çok güzeldi."
"......." Zhao Yelan onu çalışma odasından dışarı çıkardı.
Yan Mingting gözlemlemekten vazgeçmedi. Bu kez onunla birlikte sokaklara çıktı ve hoşuna giden, tercihen hoşuna giden ama satın almaya isteksiz olduğu bir şey olup olmadığını görmek için gizlice takip etti.
Ancak, karşı tarafın Zhao Yelan olduğunu unutmuştu, neyi satın almaya isteksiz olabilirdi ki?
Zhao Yelan'ın Jinxuan'a girmesini, bir sürü şey almasını ve bir süre sonra çıkmasını izledi. Sonra geri döndü ve iki pahalı mürekkep taşı satın aldığı kaligrafi dükkanına gitti ve ardından çok para harcadığı altın dükkanına gitti. Bir öğleden sonra binlerce tael savruldu.
Gece bu eşyalara bakarken yanlışlıkla altın bir saç tokası bulmuşdu. O kadar şaşırmışdı ki, banyo yapan kişiye sormak için perdenin etrafına koşmuşdu: "Bu nedir? Bunu hangi kadın için aldın?"
Zhao Yelan, "Yue'er için, son zamanlarda konuşmaya başladığını duydum," diye cevap verdi.
Kan Xinyue, Kan Chuan'ın kızı ve Zhao Yelan'ın vaftiz kızıydı ve artık büyüdüğü için daha da şirindi. Sadece hala ağlamayı seviyordu ve annesinin yanı sıra en sevdiği kişi Zhao Yelan'dı. Onu her gördüğünde gülümserdi ve bu da bir zamanlar Kan Chuan'ı çok kıskandırmıştı.
Ama kıskanan tek kişi Kan Chuan değildi. Yan Mingting daha da kötüydü.
Zhao Yelan'ın kendisine o nazik ve sevecen bakışlarını her göstermesini istediğinde çok çaba harcaması gerekiyordu, ancak kızın sanki tüm şefkatini sunuyormuş gibi o nazik ifadeyle sadece gülümsemesi yeterliydi. Yan Minging, gerçekten biraz kırgın hissetti.
İki aile ne zaman bir araya gelse, Kan Chuan ve Yan Mingting içki içmek ve dertlerini dökmek için bir araya gelirdi.
"Sana vaftiz baba demesi için onu ikna etmek üzere saç tokasını ona götürmeyi mi planlıyorsun?" diye sordu Yan Mingting.
"Evet, ve kıyafetler."
Yan Mingting Jinxuan'dan aldığı kıyafetlerin olduğu çantayı açmaya gitti. Hepsi çok küçük çocuk giysileriydi. Sevimli görünüyorlardı ve malzemeleri de iyiydi, ilk bakışta çok pahalıydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...