Bölüm 13

361 63 23
                                    


Kapının dışında ayak sesleri duyduğunda hava hâlâ karanlıktı. Zhao Yelan hemen uyandı. Hiç de derin uyumamıştı ve tek bir ses bile onu kolayca uyandırabilirdi. Kalktıktan sonra yapacağı ilk şey Yan Mingting'in bedenine basmak oldu: "Çık dışarı."

Yan Mingting iki ya da üç hareketle kalktı, güçlü ve dinç bir şekilde kapıya geldi ve "Kim o?" diye sordu.

"Benim, Xiao Gao." Gao Tan kapıyı çaldı. "Lordum, bugün mahkemeye gidiyor musunuz?"

"Gidiyorum," diye yanıtladı Zhao Yelan.

Üst üste birçok gün sabah mahkemesine gitmemişti ve yine gitmezse, insanlar onun öldüğünü düşünebilirdi.

Gao Tan kapıyı açtı ve ona mahkeme kıyafetlerini giydirmeye geldi. Mor cüppeler vücudunun üst kısmına tam oturmuştu. Tütsüyle özel olarak tütsülendikten sonra geride hafif bir koku kalmıştı ve cübbeler kanatlarını açan turnalarla işlenmişti. Altın ve yeşim taşından bir kemer beli süslüyor ve bele altın bir balık kesesi asılıyordu.

(Ç/N: balık kesesi, memurlar için bir kimlik kartı gibidir. En yüksek rütbedekiler altın balıkla süslenmiş bir kese takıyordu, hemen altındakiler gümüş balıkla süslenmiş bir kese takıyordu ve alt sıralar onları hiç takmıyordu. Zhao Yelan'ın kıyafetleri, yalnızca en yüksek rütbeli yetkililer tarafından giyilen mor cüppeler ve yüksek rütbeli bir sivil memuru simgeleyen vinçler ile rütbesini de gösteriyor. Sivil memurlar kuşları giyerken, askeri yetkililer kaplan, aslan gibi hayvanları giyerdi)

Pekin'e döndükten sonra Yan Mingting de birkaç kez saraya gitti, ancak etrafına baktığında sivil veya askeri mahkemelerde böylesine hayranlık uyandıran bir havaya sahip saray kıyafetleri giyebilen kimse yoktu.

Kıyafetlerini değiştirmeye gitmeden önce birkaç kez daha bakmaktan kendini alamadı.

Yan Mingting ve Zhao Yelan'ın resmi üniformaları birbirine çok benziyordu. İkisi de onur ve şerefi simgeleyen mor renkteydi, ancak askeri generalin cübbesi bir kaplanla işlenmişti ve sarayda kılıç taşıyabiliyordu. Sıradan askeri yetkililer sadece bir tane giyebilirken, generaller iki tane giyebiliyordu.

Takmak için rastgele iki kılıç seçti ve dışarı çıktıklarında Zhao Yelan'a duygulanarak  "İyi kılıcımın kumarhanede senin tarafından kaybedilmiş olması çok yazık."

Sedan sandalyeye oturan Zhao Yelan'ın ağzının kenarları seğirdi, ancak Yan Mingting dışarıda durdu ve ikna etti: "Çok kısa bir mesafe, sadece vücudunu çalıştırmak için yürü."

"Sedan sandalyeyi kaldırın." Zhao Yelan acımasızca perdeyi indirdi ve dışarıda esen soğuk rüzgarda tek başına yürümesine izin verdi.

Sarayın kapısının önüne vardığında birçok meslektaşıyla karşılaştı ve içlerinden biri heyecanla onu selamlamaya ve "Generali günlerdir görmediğim için kendimi yenilenmiş hissediyorum" demeye başladı.

O ve Yan Mingting gülümsedi.

Yandaki sedan sandalye durdu ve Zhao Yelan onlara bile bakmadan ifadesiz bir şekilde dışarı çıktı ve doğruca saray kapılarına doğru yürüdü.

Meslektaşı bir an için utandı ve hemen ayrılmak için bir bahane bularak diğer taraftan içeri girdi, cesareti kırılmıştı.

"Az önceki kişi kimdi?" Yan Mingting kısık bir sesle Zhao Yelan'a yetişerek sordu.

"Kıdemli Neisi, o sadece yedinci rütbede," dedi Zhao Yelan düz bir şekilde. "Yalakalıkta iyidir."

Yan Mingting usulca güldü. "Peki ya sen Zhao-daren, sen hangi konuda iyisin?"

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin