Bölüm 24

305 57 5
                                    


Eve döndükten sonra, Zhao Yelan Yan Mingting'e bir bakış bile atmadı.

Yan Mingting suçunun farkındaydı. Diğeri banyo yaparken, o vicdanlı bir şekilde kapının önünde durdu ve özür diledi: "Özür dilerim, hatalıydım, bir daha asla sarhoş numarası yapmayacağım. Sadece bir süreliğine oyalanıyordum, bu kötü adamı dikkate almayın lordum. Bu seferlik beni affeder misiniz?"

"General, ne yapıyorsunuz?" Kahya Qin elinde bir süpürgeyle geçti.

"Öhööm." Yan Mingting hemen ayağa kalktı, ellerini kalçalarına koydu ve başını kaldırıp etrafına bakındı. "Hiçbir şey, sadece yıldızlara bakmak için dışarı çıktım."

Kâhya Qin başını kaldırdı: "Hava çok karanlık, nasıl yıldızlar olabilir ki?"

Yan Mingting: "O zaman aya bakıyorum."

"O zaman takdir etmeye devam edin, evet. Furen için biraz yiyecek getireceğim. Bugün dışarı çıkmadan önce hünnaplı kek yemek istediğini söyledi."

Yan Mingting, "Ne bekliyorsun, git hemen getir," diye ısrar etti ve Kâhya Qin geri döndüğünde atıştırmalıkları doğrudan onun elinden aldı. "Bunu bana bırak Qin Amca, gidip dinlenebilirsin."

Kapı açılmadan önce bir süre elinde atıştırmalıklarla kapıda durdu.

Zhao Yelan ona bakmayı reddederek kapıda durdu ve Xiao Gao'yu çağırdı, o da leğeni götürmesi için birini getirdi.

Ancak o zaman Yan Mingting dikkatle odaya girdi ve atıştırmalıkları özel bir amaç için gözlerinin önünde salladı: "Yorgunsun bak. Bir şeyler ye."

"Yemeyeceğim." Zhao Yelan ona yan gözle baktı, yatağa uzandı ve uyumaya hazırlandı.

"Yemek istemediğine emin misin?" Yan Mingting bir parça aldı, ağzına attı ve iştahla  "Mmm~ Çok lezzetli~"

"......"

Yan Mingting arka arkaya birkaç tane yedi ve havada hafif bir tatlı koku vardı.

Zhao Yelan daha fazla dayanamadı ve ayağa kalkarak ona ters ters baktı.

Yan Mingting tabağı uzattı: "Ne kadar kızgın olursan ol, yemek yemelisin. Acıkırsan kim suçlayabilir ki?"

Zhao Yelan'ın midesi guruldadı ve gerçekten de lanet olası ağzını kapatmak istedi.

Yan Mingting gerçekten yetenekliydi. Ruh hali ne zaman biraz düzelse, bir sonraki anda onu tekrar kızdırabiliyordu.

Bunu düşündükçe daha da sinirleniyordu. Öfkeyle bir parça hünnap keki aldı ve ağzına attı ama yanlışlıkla boğazına kaçtı ve kontrolsüzce öksürdü.

"Yavaş ye, kimse senden almayacak. Bunların hepsi senin." Yan Mingting onun sırtını sıvazladı.

Zhao Yelan nihayet yavaşladıktan sonra sessizce yemeye başladı ve sonra  "Benden uzak dur, alkol gibi kokuyorsun. Ölümüne kokuyorsun."

Yan Mingting itaatkâr bir şekilde tabağı yatağın yanına koydu ve biraz daha uzakta durdu, ardından uygun iş hakkında konuştu: "İstediğin adamları çoktan buldum. Gerçeği öğrenmeme ne zaman yardım etmeye başlayacaksın?"

"Bu acele niye? Eski bir dava bu kadar kısa sürede çözülebilir mi?" Zhao Yelan sakince ikinci bir hünnap keki aldı. "Bao Lun adındaki o çocuğun konuyla ne ilgisi var?"

Yan Mingting tekrar öne doğru eğilmekten kendini alamadı ve Zhao Yelan tarafından ters ters bakıldı. O da açıkladı: "Dikkatli ol, duvarların kulakları var. Daha yakından konuşmak daha güvenli. Bu Bao Lun eskiden babama bakan bir hizmetkârdı ve her zaman sadıktı. Babam yaralandıktan sonra, ilaçlarını denetleyen kişi oydu. İlacın içine zehir koyarak babamın savaş alanında düşmesine ve düşman tarafından öldürülmesine neden oldu. Daha sonra, bu çocuk babamın cesedini taşıyan ekiple birlikte Pekin'e döndü ve sonra ortadan kayboldu. Bir süre önce yakalandıktan sonra, çok güçlü bir kişinin kendisine bu talimatı verdiğini itiraf etti, ancak ailesinin hayatı o kişinin elinde olduğu için hiçbir şeyi açıklamayı reddetti ve intihar etti."

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin