Bölüm 79

197 51 29
                                    


Salonda bir an sessizlik oldu.

Nanjiang Kralı, asıl eşinin önünde Prenses ile Yan Mingting'i evlendirmeyi teklif ettiğinde herkes biraz şaşırdı. Birbiri ardına baktılar ve bu iki insanın birlikte tanghulu yediğini gördüler, hiç de yüksek statülü insanlar gibi görünmüyorlardı.

Ancak Zhao Yelan cevap verdikten sonra ağzındaki tanghulu çiğnerken gıcırdadı. Belli ki yüzünde hiçbir ifade yoktu ama diğerleri onun aniden biraz düşmanca davrandığını hissetti. Yine de boş boş oturdu ve kayıtsızca  "Prenses Yan Mingting'e ne zaman aşık oldu?" diye sordu.

"Hepinizin onun en yetenekli savaşçı olduğunu söylediğinizi duydum. Sadece böyle bir adam bana layık olabilir." Nanjiang Prensesi ayağa kalktı ve gurur ve güvenle etrafına bakındı.

"Hımm, anlıyorum. O zaman onun ellerini ve bacaklarını kıracağım ve hayatının geri kalanında yatakta felçli kalacak. O zaman onu hala sevecek misin?" diye sordu Zhao Yelan.

Herkes bunu duyunca dehşete kapıldı ve bilinçaltında Yan Mingting'e baktı. Ancak karşı tarafın hiç umursamadığını ve hatta başını dik tuttuğunu gördüler. Yavaşça Zhao Yelan'a baktı ve yanındaki Li Jinyu'ya alçak sesle açıklama yapmayı da ihmal etmedi: "Sen bilmiyorsun ama bizim ailede statü olarak o birinci, tavşan ikinci ve ben de üçüncüyüm."

"Sen!" Prenses çirkin bir ifade takındı. "Bunu nasıl yaparsın? Yetkiniz olmadan onun adına karar vermeye cüret mi ediyorsunuz?"

"Onunla evlenmek istediğinize göre, benim kim olduğumu araştırmadınız mı?" Zhao Yelan hafifçe gülümsedi.

" Siz....." Nanjiang Prensesi düşündü ve sonra tereddüt etti. "Siz Zhao Yelan mısınız?"

"Bu doğru. Adımı bildiğinize göre nasıl biri olduğumu da biliyor olmalısınız, değil mi?" Zhao Yelan ifadesini dizginledi ve soğuk bir şekilde etrafına bakındı. "Ben, Zhao Yelan, bugün burada kesin bir açıklama yapacağım. Kızlarını ya da oğullarını General Köşkü'nde evlendirmek isteyen olursa, onları kesinlikle kendi ellerimle öldüreceğim. Benim hiçbir akrabam ya da arkadaşım yok, bu yüzden eğer gerçekten tüm samimiyetinizi bir kenara bırakmak istiyorsanız, iyi sonuçlar elde edemeyeceksiniz. Eğer bana inanmıyorsanız, deneyebilirsiniz."

Herkesin yüz ifadesi değişti. Onun böyle bir durumda çıldırmaya cesaret edeceğini beklemiyorlardı.

"Merak etme. Buna cüret ederlerse kimseyle evlenmem ve kim gelirse gelsin döverim." Yan Mingting ona bir fincan çay doldurdu.

Cık, cık, General tamamen onun kontrolü altında.!

Zhao Yelan başını çevirdi ve altın tahttaki kişiye sertçe baktı. Bugün Zhao Xuan'dan olumlu bir yanıt alması gerekiyordu.

Ayrıca Zhao Xuan'ın bu evliliği kesinlikle reddedeceğini de biliyordu. Sadece onu bir bahane olarak kullanmak istiyordu, bu yüzden onun fikrini soruyormuş gibi yaptı.

Yan Mingting'in elinde çok sayıda asker vardı. Zhao Xuan ondan korkuyordu, bu yüzden onu dizginlemek için bir evlilik düzenledi. Nanjiang Prensesi'nin onunla evlenmesine nasıl izin verebilirdi?

Zhao Yelan da bu durumdan yararlanarak orada bulunan diğer insanları tehdit edebilir ve durum olumsuz yönde değişmeden önce Zhao Xuan'dan bir söz alabilirdi.

Fu Qian'ın ailesinin onu ikinci eş olarak General Konağı'na gönderip göndermemeyi tartıştığını son duyduğunda, Pekin'de Yan Mingting'e göz koyacak birden fazla kişi olduğunu biliyordu.

Yan Mingting'in çirkin görünüşü hakkındaki söylentiler çoktan ortadan kalkmıştı ve kötü bir yıldız olarak kaderine gelince, Zhao Yelan'ın onunla yarım yıldır evli olduğunu görebiliyorlardı. Sadece yara almamış olmakla kalmıyor, vücudu da gittikçe daha iyi hale geliyordu ve artık kimse bu kötü yıldız meselesinden bahsetmiyordu.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin