"Majesteleri, bugün av sırasında en cesur olan sizdiniz. Bu devasa canavarı avlamak gerçekten olağanüstü ve kudretli!" Yandaki memurlar gururlarını okşadılar.
Zhao Xuan'ın kulakları çınlıyordu. Bu övgü dolu sözleri duymaktan hoşlanmıyordu. Bu insanlar güçlüleri övmeye ve zayıfları ezmeye alışkındı ve geçmişte güçsüz olduğu zamanlarda böyle şeyleri hiç duymamıştı.
Sadece Zhao Yelan onun yanında büyümüş, onu teşvik etmiş ve cesaretlendirmişti, asla kasıtlı olarak onu pohpohlamamıştı. Artık İmparator olarak onurlandırılmış ve vahşi bir kaplan avlamış olsa da, karşı taraf ona sadece onayladığını göstermek için gülümsedi, bu da böyle boş bir pohpohlamadan daha rahattı.
Bunu düşünerek avına tekrar baktı ve Zhao Yelan'ı mutlu etmek için onu hem kaplan derisi hem de geyikle ödüllendirmeyi planladı. Elbette bunun içinde biraz gurur da vardı.
Tamamen tatmin olmuş bir şekilde ilerledi ve Zhao Yelan'a doğru baktı, sonra ellerinden beyaz bir tavşanın atladığını ve Zhao Yelan'ın onun ardından iki adım attığını gördü.
Zhao Xuan canlı tavşanın nereden geldiğini merak ediyordu ki Zhao Yelan'ın arkasını dönüp diğer kişiye şöyle dediğini gördü: "Hala şaşkın şaşkın ne yapıyorsun, öylece kaçmasına izin mi vereceksin?"
Yan Mingting gülümseyerek, " Benden iste, ah," dedi.
"Rüyanda görürsün." Zhao Yelan olduğu yerde durdu ve "Boş ver, kaçıp gitmesi umurumda değil" dedi.
"Umurunda." Yan Mingting hızla tavşanı yakaladı ve kollarının arasına aldı. "Edebi yeteneğin var, ona bir isim ver."
Zhao Yelan bir süre düşündü: "Ona Hongshao diyeceğim, evet, uzun zamandır tavşan kafası yemedim."
(Ç/N:Hongshao (红烧) "kızarmış" anlamına gelir.)
Yan Mingting: "......"
Tavşan irkildi ve diğerleri yüksek sesle güldü.
Zhao Xuan insan grubuna baktı, gözlerini doğrudan Zhao Yelan'a dikti ve yüzündeki ifadenin kaymasına izin vermedi. Yan Mingting'le oynamak için kasten alay ediyormuş gibi gözlerinde parlayan kurnazlığı ve başarının ardından gelen sevinci açıkça gördü.
Zhao Yelan ne zaman başkalarıyla alay etti ki?
Zhao Xuan'ın gözleri yavaş yavaş karardı, kalbi acı ve ekşi hissetti. Tekrar baktığında, Zhao Yelan sanki sadece bir illüzyonmuş gibi eski görünümüne geri dönmüştü.
Ağır adımlarla yürüdü ve zoraki bir gülümsemeyle sordu: "Bu tavşan nereden geldi?"
Zhong Yuehong, "Majestelerine cevap veriyorum, General onu yakaladı," dedi.
Yan Mingting, "Muhtemelen sorumlu kişi yanlışlıkla bu tavşanı karıştırmıştır," diye açıkladı.
Avlanma alanında evcil tavşanların değil, yalnızca yabani tavşanların bulunması mantıklıydı, ancak Yan Mingting içeri girdikten kısa bir süre sonra bu beyaz ve yumuşak evcil tavşanı gördü ve saray hizmetlilerinin yanlışlıkla içeri soktuğunu düşündü. Vahşi doğada yaşama deneyimi yoktu. Bu avlanma alanlarında ya bir okla ya da başka bir canavarın ağzında ölebilirdi, bu yüzden onu alıp götürdü. Ayrıca açıklanamaz bir şekilde yumuşak ve beyaz olan Zhao Yelan'a benziyordu ve kırmızı gözleri olmamasına rağmen diğerlerine şiddetle bakmakta ısrar ediyordu.
"Demek durum buymuş." Zhao Xuan nazik bir gülümsemeyle tavşanın başına dokunmak için uzandı ve onu tutan Zhao Yelan'a, "Bu gerçekten iyi bir şey, tavşan etini sevmiyor musun? Bu bir lütuf, değil mi Mengting?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomansaTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...