Zhao Yelan gecenin geri kalanında Yan Mingting'i ve Kahya Qin'i görmezden geldi ve sabah, hala yarı uykudayken birinin şöyle dediğini duydu: "Mengting, mahkemeye gidiyorum."
Uykulu bir şekilde yuvarlandı ve uyumaya devam etti.
O sabah İmparatorluk Akademisi'ne gitti ve oldukça hareketliydi. O gün yeni akademisyen grubunun işe başladığı gündü. İmparatorluk Akademisi'nde altıncı dereceden editör olan bir numaralı akademisyen Wang Guisheng'in yanı sıra, diğerleri yedinci dereceden editör olarak görevlendirilmişti.
Başka bir deyişle, Wang Guisheng'in mevcut rütbesi Zhao Yelan ve Ruan Xian'dan daha yüksekti.
Ruan Xian onlarla aynı yaşlardaydı ve herkesle tanışmak için hevesle etrafta dolaşıyordu. Kısa sürede onlarla tanıştı ve onlara kardeş diyebildi.
Bazı insanlar yaklaşan resmi kariyerleri için hazırlanıyorlardı: "Ruan-xiong, İmparator buraya büyük önem veriyor mu?"
"Doğal olarak." Ruan Xian gülümsedi ve başını salladı. "Mahkemeye gitmemiz gerekmese de, İmparator bizi sık sık belge hazırlamamız için çağırır. Eğer sizinle önemli meseleleri tartışırsa, işte o zaman zekanızı gösterebilirsiniz."
"Çok güzel, o zaman İmparator'u görmek için genellikle çok şansımız oluyor mu?"
"Siz bir İmparatorluk Editörü müsünüz yoksa bir cariye mi?" Wang Guisheng beklenmedik bir şekilde gözlerinde küçümsemeyle cevap verdi. "Neden sadece İmparator'un yüzünü görmek istiyorsunuz? İşinizi iyi yapmanız daha iyi olmaz mıydı?"
Diğerlerinin yüz ifadeleri hafifçe değişti. Resmi konumu ve yüksek teveccühü nedeniyle ona karşılık vermediler ve sadece sabırsız görünümüne baktılar.
Ruan Xian'ın gözleri kaydı ve gülümseyerek "Wang-daren haklı ve ben de tam olarak size bunu söyleyecektim. İmparatorluk Akademimiz çok değerli olsa da, sonuçta saraya gidemeyiz, bu yüzden kendinizi dizginlemeniz ve İmparatora iyi hizmet etmeniz gerekiyor. Sabırsız olmayın."
Wang Guisheng başını sallayarak onayladı ve diğerine olan saygısı biraz daha arttı.
Herkes Ruan Xian tarafından yatıştırıldıktan sonra görevlerini yerine getirmeye başladılar. Ruan Xian kasıtlı olarak iki adım geride durdu ve Wang Guisheng onunla günlük işler hakkında bilgi almak için öne çıktı.
Ruan Xian onunla yarım saat boyunca sabırla ve titizlikle konuştu. İkisi oturup bir fincan çay içtiler ve Ruan Xian duygulanarak "Sen bir numaralı bilgin olmaya layıksın, ah. Bu şeyleri kolayca kavrıyorsun ve öyle görünüyor ki zirveye yükselmekten uzak değilsin."
"Ruan-xiong'un övgüleri çok fazla." Wang Guisheng gülümsedi ama sonra etrafına bakındı ve merak etti, "Zhao Yelan da İmparatorluk Akademisi'nde değil mi? Neden sabahtan beri onu görmedim?"
"Oh, İmparatorluk fermanları koleksiyonunu düzenleyen bir odada. Pek sık dışarı çıkmaz. Yani, ben boştayım ve çok az işim var ve ikinizin aksine, böyle şeyler yapacak mizaca sahip değilim," dedi Ruan Xian.
"O bir odada mı?"
"Evet, gidip ziyaret etmek ister misin?" Ruan Xian onu birkaç avlu kapısından geçirerek en içteki Jingshi Köşkü'ne götürdü ve pencerenin yanında durdu. "Bak, Zhao-daren tam orada."
Wang Guisheng bakışlarını etrafta gezdirdi. Odada birkaç meslektaşı vardı, hepsi de gri şakakları olan yaşlılardı ve kitaplarındaki kelimeleri mırıldanıyorlardı. Onların yanındaki kitap rafının önünde ise yakışıklı bir genç adam ağırbaşlı bir duruşla kitap okuyordu; sanki bir ailenin soylu oğlu yaşlı bilginlere katılmaya gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...