Yan Mingting'in anısına göre doğum günleri nadiren kutlanırdı ve tüm yıl boyunca sınırda olduğu için doğum günü partisi düzenlemeye gönlü yoktu. Dahası, sevdiklerinin hepsi birbiri ardına vefat ettiğinden, sözde doğum gününü hiç iple çekmemişti. Akrabaları olmayınca günün anlamı da kalmamıştı. Aksine, bu ona dünya nüfusu arasında "kötü yıldız" olduğunu ve yalnız yaşamaya terk edildiğini hatırlatıyordu.
Ama bu yıl farklıydı.
Yanında bir kişi daha vardı, ona evlilik bağıyla bağlı bir kişi. İsim olarak birdiler ve şu anda sahip olduğu en yakın kişiydi.
Zhao Yelan'a karşı düşüncelerinin ne zaman değiştiğini de anlayamıyordu.
İlk başta, Zhao Yelan'ın piyasadaki söylentilerden farklı olduğunu fark etti, ancak gardını kolayca düşürmedi. Onu gözlemlerken ve onunla iyi geçinirken, yavaş yavaş ilgisinin farkına vardı.
Görünüşte ne kadar soğukkanlı ve acımasız olduğunu vurgulayıp duruyordu ama aslında sinirlendiği zaman arka avludaki tavukları kullanarak içini döküyordu. Bir de pek dikkat etmediği ama kızarmış tavşan kafasını görünce hemen kontrol etmeye gittiği tavşan vardı.
Nazik biri olabilirdi ama ciddileştiğinde cehennemin kralı gibi oluyordu. Yan Mingting'in genelevdeki o tuhaf adamı bizzat öldürdüğü sahneden hâlâ derinden etkilendiği söylenebilirdi.
Basit iyilik ve kötülük Zhao Yelan'ı kolay kolay tanımlayacak gibi görünmüyordu.
Muhtemelen Yan Mingting'in vücudunda da asi kemikler vardı. Zhao Yelan'ın kötü bir yanı olduğunu keşfettiğinde, dünyanın onun acımasız bir doğaya sahip olduğu hakkında söylediklerine inanmayacaktı. Aksine, iyi bir insana bu hale gelene kadar işkence ettiği için başka birinin hatalı olduğunu düşünüyor ve diğerine daha da çok acıyordu.
Yan Mingting ne kadar sefil olursa olsun, en azından babası ölmeden önce on yıldan fazla bir süre ona rehberlik etmişti. Ama Zhao Yelan başkentte tek başına büyümüştü, etrafı kurtlarla çevriliydi.
Dünya acımasızdı ve kimse Zhao Yelan'a iyi davranmıyordu, öyleyse neden doğru, iyi ve güzel olana tutunsun ki?
Sabahın erken saatlerinde Yan Mingting her zamanki gibi mahkemeye gidiyordu. Şaşırtıcı bir şekilde, Zhao Yelan da uyandı ve dışarı çıkmak üzereyken, ona şahsen kapıya kadar eşlik etti.
Yan Mingting onun hâlâ rüya gördüğünden şüpheleniyordu.
Aksi takdirde, Zhao Yelan nasıl bu kadar düşünceli olabilirdi!
Zhao Yelan'a, Kan Chuan'ın karısının örneğini izleyebileceğini ve mahkemeye gittiğinde onu gönderebileceğini umduğunu birden fazla kez ima etmiş ve açıkça söylemişti.
Ancak Zhao Yelan'ın mizacına göre bu isteği kabul etmesinin kesinlikle imkansız olduğunu da biliyordu.
Şimdi bunu itaatkâr bir şekilde yaptığına göre, Yan Mingting buna alışkın değildi ve bir nedenden dolayı telaşlanmış hissetti.
Son iki gün içinde Zhao Yelan'ın ona karşı gösterdiği nezaket biraz fazla gelmişti ama düşündü - belki de doğum günü yüzündendi?
Başını çevirdi. Şafak sökmeden önce gerçekten karanlıktı ve gökyüzünde sadece küçülen bir ay asılıydı. Zhao Yelan kapıda dik durup onu uğurlarken ayın soluk ışığı adamın üzerine düştü. Kalbi ısındı ve elini sallayarak çağırdı: "Geri dön, uyumaya devam et! Yakında döneceğim!"
Zhao Yelan görüp görmediğini bilmeden hafifçe başını salladı ve sonra dönüp geri gitti. Elinde bir mumla çalışma odasına gitti ve sessizce mürekkep ve kâğıtları inceledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...