Bölüm 82

197 44 4
                                    


Bugün Zhao Yelan saraya çağrıldı. Üç gün sonra merhum imparator için anma töreni yapılacaktı ve Zhao Xuan onu bazı önemli ayrıntıları görüşmek üzere davet etti.

Zhao Xuan bunu çok büyük yapmak istemiyordu, ancak Xuan Hanedanlığı ibadet ritüellerine her zaman büyük önem vermişti, bu yüzden yüzeysel bir girişim gerekliydi.

Ancak Zhao Xuan ona sadece Ayin Bakanlığı'nın sorumlu olduğu anma töreninin nasıl yapılacağını değil, diğer saraydaki insanlarla nasıl başa çıkılacağını tartışmak için gelmişti.

O sarayda da ev hapsinde tutulan eski bir prens vardı.

Zhao Xuan tahtı ele geçirdiğinde, tahttan indirilen prens ilk devrilen oldu ve ardından diğer aileler harekete geçmeye ve güç aramaya başladı. İkinci Prens ve Dördüncü Prens, Zhao Xuan'ın gücünü göstermeye başladığını görünce güçlerini birleştirdiler ve ona suikast düzenlemek için adam gönderdiler. Ancak o sırada hiçbir tehlike yoktu. Altın Yakalı Muhafızlar onu zamanında kurtardı ve Zhao Yelan da onun için bir oku engelledi. Daha sonra, ikisi iki prensi öldürmeyi planladı.

Artık Zhao Xuan dışında sadece eski Veliaht Prens ve çekingen ve basit bir Beşinci Prens kalmıştı. Zhao Xuan tahta çıktıktan sonra, Beşinci Prens vasal lord olarak kuzey sınırına gönderildi. Hatta Yeni Yıl sırasında devlet ziyafetine katılmak için Pekin'e gitmiş, ancak bu noktada geri dönmemiş ve ayrılmadan önce törenin bitmesini beklemişti.

"Ayin Bakanlığı'ndan insanlar eski Veliaht Prens'in ibadet törenine katılması gerektiğini söylüyorlar. Onun katılmasını engellemenin bir yolu var mı?" diye sordu Zhao Xuan.

Zhao Yelan, "Var, katılmadan önce ona suikast düzenleyin," dedi.

Zhao Xuan güldü: "Bu Ayin Bakanlığı'na ve İmparatorluk Sansürü'ne oynayacak daha fazla konu vermez mi?"

Zhao Yelan içini çekti: "O adam neden hala ölmedi?"

Buraya 'öteki saray' deniyordu ama aslında şehrin eteklerindeki dağın yamacında terk edilmiş soğuk bir saraydı. Temizlemek için sadece bir düzine kadar hizmetkâr vardı ve doğası gereği keyfine düşkün olan eski Veliaht Prens çok acı çekiyordu.

Başlangıçta ölmesinin birkaç yıl alacağını düşünmüşlerdi, ancak geçen yıl Yu Junliang diğer sarayı ziyarete gönderildi ve döndüğünde diğer tarafın biraz deli olduğunu ama hala hayatta olduğunu söyledi.

"Önemli değil, iyi durumda olmadığı için onu affedin. Bırakın katılsın ve gökyüzündeki Baba İmparator da en sevdiği prensin şu anda ne kadar utanç verici olduğunu görsün," dedi Zhao Xuan. "Onu bilgilendirmek için diğer saraya birini götür."

"Tamam."

Zhao Yelan saraydan ayrıldıktan sonra hemen yola koyuldu. Pazarın yanından geçerken, devriye gezen Yan Mingting'e rastladı.

Yan Mingting nereye gittiğini sordu ve ona diğer saraydan bahsetti.

"Sana eşlik edeceğim." Yan Mingting karşı tarafın getirdiği bir düzine kadar muhafıza baktı ve fısıldadı, "Neden İmparatorluk Muhafızlarını getirdin? Kocanın büyük bir general olduğunu bilmiyor musun? Emrinde çok fazla insan var. Eğitim alanına gidip bu insanlardan daha iyi olan birkaçını seçebilirsin."

Zhao Yelan "Bunu İmparator ayarladı."

"Onu dinleme, ben yeni insanlar bulana kadar bekle." Yan Mingting yolda birkaç kez seslendi ve bir süre sonra He Cuizhang, Zuo Ran ve diğerleri göründü.

Arkasındaki grubun cıvıltısını dinleyen Zhao Yelan, yanında bir kuş sürüsü getirdiğini hissetti.

"Diğer saraya vardığımızda sessiz olmalısınız. Beni duyuyor musunuz?"

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin