Hava yavaş yavaş ısınıyordu. Artık ağır pelerinlere değil, daha çok hafif, ince giysilere ihtiyaç duyuluyordu; bu da Li Yucheng'in Jiangnan ipek mağazasının, insanlar yumuşak, rahat ve nefes alabilen kumaşlar almak için acele ettikçe bir servet kazanmasına yardımcı oldu.
Akşam, Yin Pinglu, İmparatorluk Akademisi'nden dönen Zhao Yelan ile buluşmak ve onunla hesapları kontrol etmek için tam zamanında General'in Köşkü'ne gelmek için zaman ayırdı.
İkili çalışma odasında iş konuşuyordu ama dışarısı çok hareketliydi. Zuo Ran ve He Cuizhang avluda düello yapıyorlardı.
Yan Mingting bir koltuğa uzanmış, onların dövüşünü izliyordu. Elinde bir salkım üzüm tutuyor ve zaman zaman birkaç kelime söyleyerek bundan büyük keyif alıyordu.
Yan Mingting'in sözlerine göre, eğer her gün köşkte kalsaydı, gerçekten de çok aylak olurdu.
Zhao Yelan onunla sohbet etmek ve can sıkıntısını gidermek için önce Bayan Qin'i buldu, ancak yaşlı kadın dedikoduya o kadar düşkündü ki neredeyse Yan Mingting'i yoldan çıkaracaktı. Zhao Yelan'ın yaşlı kadını arka dağa dönmeye davet etmekten başka çaresi kalmadı ve köşke gelmesi için bir hikaye anlatıcısını davet etti.
Zhao Yun'un düşman saflarına yedi kez girip çıktığı sahneyi duyduğunda*, Yan Mingting ellerini salladı ve yeterince iyi anlatmadığını söyledi. Diğerinin xingmu'sunu elinden kaptı, masanın üzerine koydu ve hikaye anlatıcısıyla durmadan konuşmaya başladı.
(Ç/N: * Bu, Üç Krallığın Romantizmi'nden ünlü bir sahnedir)
Zhao Yelan konağa döner dönmez, hikaye anlatıcısı ve hizmetkarların avluda çömelmiş, Yan Mingting'in canlı bir şekilde anlattığı savaş hikayesini dinlediklerini gördü. O kadar olaylı ve heyecanlıydı ki, o bile bir süre durup dinlemekten kendini alamadı ve gece olduğunda hala daha sonra ne olduğunu soruyordu.
Ancak hikaye anlatıcısına, sadece bir hikaye dinlemeye geldiği gerekçe gösterilerek para ödenmedi ve genç bir kız olan başka bir hikaye anlatıcısı getirildi.
Bu kez anlatılan kanlı savaş meydanıyla ilgili değil, yeri göğü inleten duygusal bir hikâyeydi. Yan Mingting bundan çok etkilendi ve kendini hikayeden alamadı.
Sonuç olarak, Zhao Yelan ona birkaç kez daha baktı "Yeter, kirli küçük düşüncelerini bir kenara bırak." dedi.
Yan Mingting onun tarafından tokatlandı "Sen kimi dövdüğünü biliyor musun? Prestijli bir general, gökler tarafından tercih edilen bir adam. Başka kimse bana bunu yapmaya cesaret edemedi, ilk sen yaptın. Çok iyi, sana bunu ödeteceğim."
"......." Zhao Yelan onun kulağını çekiştirdi ve hınzırca gülümsedi. "Hehehehe, bu şekilde dikkatimi çekmeye mi çalışıyorsun? Çok iyi, başardın. Şimdi seni öpeceğim."
Zhao Yelan onun yüzünü itti.
Ne yazık ki, kadın hikaye anlatıcısı da kovuldu.
Ama neyse ki Yan Mingting'in vücudu iyileşiyordu. Çok yiyor ve yavaş yavaş kilo alıyordu ve artık başlangıçtaki kadar zayıf değildi. Yan Mingting artık aynaya bakmaya cesaret edebiliyordu. Geçmişte bir noktada, bakmaya dayanamayacak kadar çirkindi ama Zhao Yelan onu hiç bırakmadı ve o kadar etkilendi ki onu zorla öpmek zorunda kaldı.
Zhao Yelan: "Defol." Bir opera dinlemenin etkileri bu kadar şiddetli miydi?
Bugün He Cuizhang, Yan Mingting ile ciddi bir iş hakkında konuşmaya gelmişti. Konuşmanın ardından, Yin Pinglu'ya eşlik etmek için gelen Zuo Ran'la karşılaştılar ve üçü dışarıda sohbet ettiler. Yan Mingting etrafına bakındı ve aniden "Hadi bir yarışma yapalım." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...