Bölüm 16

373 64 28
                                    


"Lordum, bayılmasına neden olan şey aşırı korkuyla birleşen fiziksel zayıflık. Ona akapunktur yaptım ve iyi dinlenebilmesi için bir doz daha ilaç yazdım," dedi doktor.

Yan Mingting başını salladı ve Kahya Qin'e onu takip etmesini ve ilacı almasını emretti. Doktoru gönderdikten sonra Gao Tan'ın kızgın gözleriyle karşılaştı ve garip bir şekilde gülümsedi: "O sırada durumun ne kadar kritik olduğunu bilmiyor olabilirsiniz, onu yanıma almasaydım düşman tarafından öldürülebilirdi."

Gao Tan'ın yüz ifadesi hâlâ kederliydi.

"Gerçekten, bana güvenmek zorundasın, efendinizi korumak istiyorum." Yan Mingting konuşurken yatağa doğru ilerledi ve yatakta yatan, gözleri sımsıkı kapalı ve yüzü solgun zayıf kişiye baktı. Dişlerini sıkarak döndü ve dışarı çıktı. "Ona çorba yapmak için o yaşlı tavuğu öldüreceğim!"

Ayak sesleri gittikçe uzaklaşıyordu. Zhao Yelan'ın kirpikleri iki kez titredi ve yavaşça gözlerini açarak etrafına bakındı. Yeraltı dünyasında değil de evde olduğunu doğruladıktan sonra kendini yatağa dayadı ve oturmaya hazırlandı.

"Lordum, uyanmışsınız." Gao Tan hemen öne çıkarak kalkmasına yardım etti ve ona bir bardak sıcak su uzattı.

Zhao Yelan iki yudum aldı ve yumuşak bir sesle, "Nasıl geri döndüm?" diye sordu.

"General......" Gao Tan o anki sahneyi hatırladı ve hemen sözlerini değiştirdi. " Sizi geri getirdim."

Zhao Yelan o sahneyi hiç hayal etmek istemedi ve tekrar sordu, "Siyahlı adamlar nerede?"

Gao Tan, "General ve daha sonra oraya koşan birkaç teğmen tarafından yakalandılar ama yakalanır yakalanmaz hiçbir kimlik bilgisi bırakmadan hemen intihar ettiler," dedi.

"'Tamam."

Altın Yakalı Muhafızlar ölü askerler oldukları için her an ölmeye hazırdılar. Yakalanma nedenleri ne olursa olsun, hemen kendilerini öldürmeli ve başkalarının herhangi bir bilgi edinmesine izin vermemeliydiler.

Zhao Yelan başını salladı ve sonra kapıya doğru baktı: "Yan Mingting nerede?"

"General size çorba yapmak için bir tavuk kesecek."

Zhao Yelan öksürdü ve onu aceleyle itti: "Çabuk, git ve onu durdur."

"Sorun nedir?" Gao Tan endişeyle sordu.

"Ben köpekbalığı yüzgeçli beyaz tavuklu erişte, mangalda domuz eti, berrak çorba içinde ebegümeci jölesi ve sarhoş karides istiyorum, tavuk çorbası değil."

Zhao Yelan bir nefeste birkaç yemeğin adını saydı. Generalin Köşkü'ne geldiğinden beri her gün avludan gelen tavuk ve balıktan sıkılmaya başlamıştı.

Bu dünyada yaşamak sadece dilin arzuları uğruna değil miydi? Dahası, hanesi zengin ve güçlüydü, bu yüzden bu kedere katlanamazdı.

Gao Tan hemen Yan Mingting'i bulmak için koştu. Adam çoktan bir tavuk kesmişti ve Zhao Yelan'ın menüyü değiştireceğini duyduğunda, bulaşık yıkamayı daha az umursayamazdı, bu yüzden yatak odasına geldi ve sordu: "Hastayken mideyi yormamak gerektiğini anlamıyor musun?"

Zhao Yelan ellerindeki ve kollarındaki kanı gördü ve hala tavuk gibi kokuyordu. İçgüdüsel olarak yüzünün yarısını battaniyeyle örttü ve ters ters baktı: "Sen orada dur! Bana yaklaşma!"

Yan Mingting yere baktı ve ellerini arkasına götürdü ama onun yarı örtülü halini görünce daha taze ve sevimli olduğunu hissetti, bu yüzden yaklaşıp şöyle demekten kendini alamadı: "Yakında hava kararacak, senin için bu kadar taze malzemeyi nereden bulabilirim? Bu iki gün hafif yiyip başka bir gün büyük bir yemek yemeye ne dersin?"

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin