Bölüm 45

238 51 28
                                    


Zhao Yelan geri kalan alışverişleri ayarlaması için Kahya Qin'e teslim etti ve Xiao Gao'yu yatak odasına götürdü. Bir ev tapusu çıkardı ve ona uzattı: "Uzun yıllardır benimle birliktesin ve artık bir aile kurmanın zamanı geldi. Bu tapuyu al ve evi kontrol et, yapılması gereken herhangi bir onarım olup olmadığına bak. Yeni eşyalar al ve hoşlandığın bir kız bul."

Xiao Gao önce evin tapusuna, sonra da ona baktı ve hızla iki adım geri çekildi: " Lordum, benim istediğim tanghulu, ev tapusu değil."

"Farkındayım." Zhao Yelan onu kemerinin içine soktu ve usulca fısıldadı: "Artık büyüdün ve kendi evine sahip olma zamanın geldi. Eğer gerçekten gidecek iyi bir yer bulamazsan, o zaman amcandan bunu ayarlamasını iste, o da sana iyi bir iş bulacaktır."

"Amcamı istemiyorum." Xiao Gao ağzını büzdü. "Lordum, sizin neyiniz var? Artık beni istemiyor musun?"

Zhao Yelan iç çekti, nazik sözlerle ikna etti: "Bir eşle evlenmek ve çocuk sahibi olmak istemiyor musun?"

Xiao Gao tereddüt etmeden, "İstemiyorum," dedi.

"......"

"Eğer bir eşle evlenir ve çocuk sahibi olursam, Kâhya Qin gibi kel bir ihtiyar olacağım. Ben sadece lordumu takip etmek istiyorum." Xiao Gao aniden, "Lordum, ölecek misiniz?" diye sordu.

"......"

"Babam öldüğünde tıpkı senin gibiydi! Ölme, ölmeni istemiyorum......" Xiao Gao konuşurken gözleri kıpkırmızı oldu.

"Tamam, tamam, henüz ölmedim, ölmeyeceğim." Zhao Yelan ikna etti: "Madem bir eşle evlenmek istemiyorsun, o zaman kal."

"Tamam!" Xiao Gao gözyaşlarını sildi, hızla başını salladı ve sonra hızla tekrar gözlerini sildi: "General burada."

Zhao Yelan dışarıya baktı. Yan Mingting'in geldiğini gördü ve fısıldadı: "Bugün ne konuştuğumuzu kimsenin bilmesine izin verme."

"Anlaşıldı." Xiao Gao gitmeden önce tereddütle elindeki tanghulu'yu işaret etti. "Bunu bana verebilir misiniz?"

Yan Mingting odaya girer girmez Zhao Yelan'ın Xiao Gao'ya son tanghulu parçalarını verdiğini gördü. Tam konuşmak üzereyken Xiao Gao gözyaşları içinde arkasını döndü ve tanghuluları alıp dışarı çıktı.

Ağzını birkaç kez açtı ve ancak bir süre sonra sordu: "Xiao Gao'nun nesi var?"

"Evini özlüyor." Zhao Yelan yavaşça oturdu, sonra satın aldığı yiyecekleri hatırladı ve yiyecek bir şeyler aramak için ayağa kalktı.

"Gördüm, ona biraz tanghulu vermişsin." Yan Mingting onu takip etti ve yanına kadar yürüdü, çok fazla lezzet aldığını fark etti. Doğum gününe daha birkaç gün vardı, bozulmasından korkmuyor muydu?

"Ne? Sen de mi istiyorsun?" Zhao Yelan Huichunlou'nun sarhoş karidesini çıkardı ve kese kağıdını açtı. Kokusu hemen dışarı yayıldı.

Yan Mingting, "Evet, ben de evimi özledim," diye ağzından kaçırdı.

Zhao Yelan ona tuhaf bir bakış attı: "Şu anda kimin evindesin?"

"Oh...... yani ailemi ve kardeşimi özledim."

"O zaman bunları yemek ister misin?" Zhao Yelan getirdiği lüks yemeği göstererek sordu.

"Hayır, sadece tanghulu istiyorum."

"Sorun nedir?" Zhao Yelan yanındaki kağıt torbayı açtı. İçinde birkaç tanghulu vardı ve hepsini ona verdi. "Al bakalım."

Memnun olan Yan Mingting tanghulu ile kenara çekildi ve Zhao Yelan'ın lüks yemeği bölüştürmek için tüm hizmetkârları çağırdığını duydu.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin