Zhao Yelan durakladı ve kaşları hafifçe çatıldı: "Yan Mingting Pekin'e bu kadar çabuk mu döndü?"
Sınır savaşı birkaç yıldır kaotik bir hal almıştı ve komşu ülkeler istila etmeye devam ediyordu. Yan Mingting'in ailesinin tüm yıl boyunca sınırda görev yapan iki kuşak generali vardı. Büyük askeri başarılar elde etmişler ve uzun zamandır Xuan Hanedanlığı'nın istikrar sağlayıcı gücü haline gelmişlerdi. Pekin geçen ay kuzeydeki en itaatsiz ülke olan Moğolistan'ın nihayet teslim olduğu, topraklarını bırakmaya ve barış için haraç ödemeye razı olduğu müjdesini aldı.
Bu noktada sınırda nihayet barış sağlanmıştı. İmparatorun asil yüzü sevinç doluydu ve hemen orduya saraya dönme emri verdi.
Günleri saydıklarında, Pekin'e dönmelerine daha birkaç gün vardı.
"Gelen general değil, general köşkünün yaşlı kahyasıydı, kendisi oldukça cana yakın bir adamdır. Evliliğinizin ayrıntılarını konuşmak için geldi. Eğer konakta değilseniz, önce onun geri dönmesine izin vereceğim," diye yanıtladı Xiao Gao.
"Ha......" Zhao Yelan ne diyeceğini şaşırdı ve uzun bir süre şaşkınlık içinde sordu, "Generalin konağındaki insanlar böyle pes mi etti? Yan Mingting nasıl itaatkar olabilir?"
Xiao Gao içini çekti: "İtaatsizlik edebilir mi? Bu bir imparatorluk emri lordum. Bırakın General Yan'ı, siz de dürüst ve samimi davranmak zorundasınız......"
Zhao Yelan ona baktı ve Xiao Gao hemen ağzını kapattı.
Saraya vardığında alacakaranlıktı ve batan güneş yavaşça batarken sarayın kırmızı duvarlarına düştü.
Zhao Yelan engellenmeden yan salona geldi. Ejderha cübbeli adam hala resmi anma törenini gözden geçiriyordu. Orantılı bir görünüşü, keskin gözleri ve jestlerinde heybeti vardı. Zhao Yelan ellerini saygıyla kavuşturdu: "Bakan Zhao Yelan Majestelerini gördü."
Zhao Xuan başını kaldırmadan, "Yabancılar olmadan kibar olmaya gerek yok," dedi. "Buraya gel, mürekkep bitti."
Zhao Yelan yavaşça yaklaştı, mürekkep taşını aldı ve mürekkebi ustaca öğüttü.
Bir süre kimse konuşmadı ve etrafta sadece mürekkebin hafif kokusu vardı. Uzun bir süre sonra, Zhao Xuan konuşmak için inisiyatif aldı: "Evlilik konusunda kızgın mısın?"
"Bu mütevazı bakan buna cesaret edemez."
Zhao Xuan ona yan gözle baktı ve diğer taraf başını eğip hiçbir duygu göstermeden mürekkebi incelemeye konsantre oldu.
Ne de olsa birbirlerini uzun yıllardır tanıyorlardı, o halde Zhao Xuan onun kalbinde bir kırgınlık olduğunu nasıl bilemezdi? Ses tonu yumuşadı: "Guoshi'nin böyle bir kehanet trigramı hesaplayacağını bilmiyordum."
Kehanet trigramında göksel fenomenlerin anormal hareketlerinin sekiz trigramdaki değişiklikler olduğu söyleniyordu. Yin ve yang dengesizdi ve toplum huzursuz olmasın diye, yin bir yılda, yin bir günde, yin bir zamanda doğan bir kişi, yang bir yılda, yang bir ayda, yang bir zamanda doğan biriyle birleştirilmeliydi. Ancak o zaman sekiz trigram düzeltilebilir.
Bu trigram ortaya çıkar çıkmaz saraydaki tüm memurların aklına Yan Mingting geldi. Nadiren herkesin önüne çıksa da, anne babasından ve küçük erkek kardeşinden daha uzun yaşayan, erkeksi bir kişiliğe sahip olduğu biliniyordu. Daha önce iki evlilik yapmış ve gelinler düğünden önce birbiri ardına vefat etmişti. Evdeki köpek bile garip bir şekilde öldü. Gerçekten dehşet vericiydi.
General Yan muzaffer bir general olmasına ve halk tarafından sevilmesine rağmen, bu onların kızlarını onunla evlendirmek istedikleri anlamına gelmiyordu. Generalin eşi olmanın nimetlerinden yararlanamadan kızlarının cesedini alıp alamayacaklarını kim bilebilirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomantizmTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...