Bölüm 50

251 58 18
                                    


Zhao Yelan uykusuzluktan muzdaripti.

Son iki gündür uyuyamıyordu ama bu gece biraz farklıydı. Daha önce gözlerini kapatır ve bilinçsizce düşünür, yine de çabucak uykuya dalabileceğini umardı.

Ama bu gece, gözleri açıkken hiçbir şey düşünmedi. Sadece zihnini boşalttı ve uykuya dalmak istemedi.

Nedense Yan Mingting'in de uyumadığını hissetti.

Ama kontrol etmek için arkasını dönmedi. Karşı tarafın onunla konuşmaya devam etmesinden korkuyordu. Kasıtlı olsun ya da olmasın, bazı kelimeler insanların aklını karıştırabilirdi.

Şafak vakti Yan Mingting'in kalkıp hafifçe odadan çıktığını ve dışarıdan ayak sesleri geldiğini duydu.

Yavaşça doğrulup pencereye doğru yürüdü ve Yan Mingting ile Zuo Ran'ın atları kapıya kadar götürmelerini izledi. Kâhya Qin ile köşkün işlerini konuştuktan sonra başını kaldırdı ve aniden yatak odasına doğru baktı.

Zhao Yelan irkildi ve içgüdüsel olarak kenara kaçtı. Kapının dışında nal sesleri duyulana kadar arkasına bakmadan yatağa döndü ve gözlerini sıkıca kapattı.

Tekrar uyandığında öğlen olmuştu ve üşüttüğü gerekçesiyle İmparatorluk Akademisi'nden üç günlük izin aldı. Tekrar tatlı ot poşetini giydi, evde dinlendi ve arada sırada birkaç kez öksürdü.

"Lordum ilacı içmedi mi? Soğuk algınlığı neden daha da kötüleşiyor?" Kâhya Qin endişeyle, "Lordum, ilacınızı bir an önce için, yoksa General geri gelip hâlâ hasta olduğunuzu görüp bizi cezalandırır," diye söylenmekten kendini alamadı.

Zhao Yelan ilacı önüne döktü, ardından kendini odaya kilitledi ve bir süre sonra sıkıldığını hissetti.

Belli ki geçmişte evde yalnız kalmaya alışkındı ama bugün özellikle ıssız görünüyordu.

O köşkde dolaşırken, hizmetkârlar görevlerini yerine getiriyor ve düzenli bir şekilde meşgul oluyorlardı, ancak bir araya gelip iki efendinin neden tekrar tartıştığına dair gizlice dedikodu yapmıyorlardı.

Xiao Gao bile biraz keyifsizdi: "Neden General gittikten sonra tavukların bile sessizleştiğini hissediyorum? Lordum, General ne zaman geri dönecek?"

"Onu bu kadar çabuk mu özledin?" diye sordu Zhao Yelan.

" Evet."

" Onu çok mu seviyorsun?"

" Evet, evet."

Öğleden sonra, Zhao Yelan Yan Mingting'den bir mektup aldı.

Mektubu şaşkınlıkla açtı. Üzerindeki el yazısı biraz dağınıktı ve aceleyle yazılmış gibi görünüyordu. Mektupta ilk posta istasyonuna vardıkları yazıyordu, bu yüzden güvende olduklarını bildirmek için yazmıştı.

Akşam, ikinci istasyondan ikinci mektup tekrar geldi.

İki gün sonra Zhao Yelan toplam altı mektup aldı, bunların hepsi küçük şeylerdi -

Mengting, şu anda Longzhou sınırındayız ve burada şiddetli yağmur yağıyor. Acaba başkentte de yağmur yağıyor mu? Daha fazla kat kat giyinmeyi unutma, üşütme.

Mengting, sana bir fıkra anlatayım. Bir asker gece işemeye gitmiş ve bir at tarafından tekmelenmiş, haha! Zuo Ran da onun üzerine yürümüş ve onu tekrar dövmüş, haha!

Mengting, bu akşam ne yedin? Bu gece yolda sadece biraz kuru yemek yiyebildik çünkü hava sıcak ve yiyeceklerin çoğu çürümüş. Aslında uzun zamandır bu tür bir hayata alışmıştım ama son altı ayda başkentte çok iyi yemek yediğim için olabilir. Mingji'nin buharda pişmiş çöreklerini ve Huichunlou'nun sarhoş karideslerini özlemeye başladım. Hepsi senin sayende.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin