Bölüm 75

214 50 13
                                    


Zhao Yelan çok göze çarpmayan bir olay hakkında rüya gördü.

On beş yaşındayken, yeteneklerini yabancıların önünde çoktan göstermişti. Diğer birkaç prens onun varlığından haberdardı ve onu kazanmak için adamlarını gönderdi.

En kirli yöntemlerden biri baştan çıkarmaktı. Bir çay evine götürüldü, ancak kapı kapandığında odada birkaç tutam tütsü dumanı yandı ve tüllere sarılmış birkaç genç kadın onunla flört etmek ve yüzüne dokunmak için dışarı çıktı.

Bu, birçok insanın aşkın tadını deneyimlediği en dinç çağdı ama o kayıtsızdı.

İçten içe düşünüyordu, bu kadınları kim göndermişti ve eğer üzerine çekilirse ona nasıl davranacaklardı? Eğer bu insanlar öldürülürse, o zarar görmeden kurtulabilir miydi?

Güzeller onu baştan çıkarmak için ellerinden geleni yaptılar, ancak sadece fiziksel olarak yanıt vermediğini değil, yüzünün giderek daha da kasvetli hale geldiğini gördüler. Biraz korkmuş hissetmekten kendilerini alamadılar ve kenara çekildiler.

Sonunda, Zhao Xuan zamanında geldi ve onu geri götürdü. Şaka yapmadan edemedi: "Neyin var senin? Gerçekten hiç tepki vermedin mi?"

Ne yanıt verilebilirdi ki?

Zhao Yelan'ın onlara bakışı, doğrama tahtasındaki balığa ya da işin bir yönüne bakmak gibiydi, olağandışı bir şey değildi.

Ancak Zhao Xuan'ın şaşkın yüzünü görünce, bunun anormal bir tepki olduğu anlaşıldı ve hafifçe  "Belki de kadınlardan hoşlanmıyorumdur." dedi.

Kadınlardan hoşlanmıyor musun?

Zhao Xuan ona tuhaf bir bakış attı: "O zaman erkeklerden mi hoşlanıyorsun?"

Zhao Yelan cevap vermedi, çünkü kendisinin bile bilmediği bir şeyi Zhao Xuan'a nasıl anlatabilirdi?

Tüm düşüncelerini bir başkasına yüklemenin en aptalca davranış olduğunu düşünüyordu.

Pek çok şey istiyordu ama buna kadınlar dahil değildi.

Tüm benliğini bir başkasına göstermek şöyle dursun, biri için bunlardan vazgeçebileceğine inanmak onun için zordu.

Acınası ama gururlu bir şekilde yaşadı, başkalarının en derin yaralarını görmesine asla izin vermedi.

Yarı uykulu yarı uyanıkken sırtında bir sıcaklık hissetti. Yan Mingting yine damgasını öpüyordu. Yarı acıma yarı şefkatle o yeri öpmeyi çok seviyor gibiydi. Sıcak ve gıdıklayıcıydı. Zhao Yelan gözlerini kapalı tuttu, birkaç kez hareket etti ve sonra arkadan kucaklandı.

Yan Mingting'in kalp atışlarını hissederken gözleri kapalı kaldı. Çok hızlı, çok güçlüydü ve canlı güç ve sıcaklık sürekli olarak ona iletiliyordu.

Bu rüyayı düşününce ağzının kenarları gevşedi ve sonra hafifçe yukarı kalktı.

İnsanın yaşı ilerledikçe fikirlerinin de değiştiği görülebiliyordu. Sadece düşüncelerini başka birine aktarmakla kalmıyor, aynı zamanda diğer kişiyi tüm kalbiyle kabul ediyor ve tüm yaralarını gösteriyordu.

Bu onun için çok mucizevi bir şeydi. Biraz düşündükten sonra, bir daha başka biriyle böyle yüzleşmesi imkânsızdı. Yan Mingting tek kişiydi.

Tamamen uyandığında başucundaki yatak boştu. Yatağın kenarına oturarak battaniyeyi kaldırması biraz zaman aldı. Yüz ifadesi değiştiğinde yataktan henüz iki adım uzaklaşmıştı. Titreyen bacaklarına bakarken gözleri karardı.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin