Özel Bölüm -10

66 20 1
                                    


Sahte Ölüm -3


Sonraki birkaç gün boyunca Yan Mingting, Zhao Yelan'ın arkasına bir köpek derisi sıvası gibi yapıştı.

O gece sarhoş olduktan sonra Yan Mingting onların iyi kardeş olduklarını düşündü ve kapıya gelip onu çok açık bir şekilde buldu.

Kuzeni her zamanki gibi onu bir süpürgeyle uzaklaştırdı ama Yan Mingting, kuzenin ve ben iyi içki arkadaşıyız ve beni dışarı çıkarmayacak, dedi.

Kuzen cevap almak için Zhao Yelan'a baktı. Zhao Yelan arkasını döndü ve görmemiş gibi yaptı, bu yüzden ikisi de kabul ettiğini varsaydılar.

Yan Mingting hemen arkasından yaklaştı ve sordu: "Küçük Surat, dün gece alkol almadın mı? Dün ne dediğimi hatırlıyor musun?"

Zhao Yelan avluda otları düzenliyordu. Orada öylece durdu, sanki o kişinin başka bir gölgesini görmesi gerekiyormuş gibi dikkatle Zhao Yelan'ın sırtına baktı  "Sanırım içki içmekten kafam karıştı ve ne dediğimi hatırlayamıyorum. Hafızam çok zayıf. Son zamanlarda içki içme kapasitem gerçekten daha da kötüleşti."

Zhao Yelan bir an durakladıktan sonra sepeti alıp saçağın üzerine koydu ve otların kurumasını bekledi. Sepeti başının üzerine kaldırdı ve parmak uçlarında durdu, ancak Yan Mingting aniden arkasında belirdi ve sepeti alarak kolayca saçağın üzerine koydu.

"......."

Zhao Yelan arkasını döndü ve sessizce ona baktı.

Yan Mingting boylarını karşılaştırmak için başını bastırdı. Zhao Yelan onun çenesine ulaştı: "Sen de onun kadar uzunsun."

Bunu duyan Zhao Yelan bilerek parmak uçlarında durdu.

Yan Mingting gülümsedi: "Ne? Hâlâ ikna olmadın mı? Utanılacak bir şey yok, sadece boyum çok uzun."

Zhao Yelan parmak uçlarında durmak için elinden geleni yaptı. Vücudu biraz titriyordu ve çenesini gururla kaldırdı, bu da Yan Mingting'in yüksek sesle gülmesine neden oldu.

Bir süre sonra Yan Mingting gözlerinin kenarlarına bastırdı ve mırıldandı: "Teşekkür ederim. En son ne zaman güldüğümü hatırlamıyorum."

Birkaç gün boyunca Zhao Yelan'ı bu şekilde takip ettikten sonra, Yan Mingting aniden ortadan kayboldu ve bütün bir gün boyunca geri dönmedi.

Akşamları Zhao Yelan gün batımını seyrediyor ve arada bir ilaç içiyordu.

"Bütün gün oyalanıp durdun." Kuzeni yanından geçerken, "Aklın bu işte değil, o yüzden gidip onu bulsan iyi olur" demekten kendini alamadı.

Zhao Yelan kendine geldi ve ona soğuk bir bakış attı. Kuzen garip bir şekilde gülümsedi. Neredeyse kimliğini unutmuştu ve aslında onu bir kuzen olarak görüyordu.

Hava karardıktan sonra dışarıdaki kuş cıvıltıları odayı daha da ıssız hissettirdi.

Önünde bir yığın kâğıtla masaya oturmuş, sessizce yazmaya çalışıyordu ama fırçayı bastırır bastırmaz vuruşları eğri büğrü oldu. Mürekkep kağıdın üzerine damladı ve bulanıklaştı. Birkaç kez dikkati dağınık bir şekilde kâğıdı çizdi ve ardından fırçayı huzursuzca yere bırakarak birkaç damla mürekkep döktü.

Bu sırada avluda bir hareket oldu. Hemen başını kaldırdı ve siyah bir gölgenin avlu duvarından atlayıp doğruca pencereye yöneldiğini gördü. Vücudunun üst kısmını pencereden içeri uzatan Yan Mingting boş gözlerle ona baktı ve tam konuşacaktı ki hayalet gibi bir tılsım gözüne ilişti. Merakla sordu: "Yazmayı mı öğreniyorsun?"

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin