Bölüm 4

429 73 42
                                    


Generalin köşkünün adı Generalin Köşkü değil, Yan Mingting'in babası hayattayken ona hediye edilen Dingguo Köşkü'ydü. Ancak aile iki ünlü general yetiştirdiği için sıradan insanlar buraya Generalin Köşkü demeye daha alışkındı.

(Ç/N: Dingguo (定国) "ülkeyi istikrara kavuşturmak" anlamına gelir)

Efendisi tüm yıl boyunca savaş meydanında savaşmıştı ve orada neredeyse hiç insan yaşamıyordu. Genellikle sadece birkaç hizmetçi ve yaşlı kahya vardı.

Kahya Qin çocukluğundan beri generalin köşkünde çalışıyordu. Belki de yaşlanmaya başlamıştı. Küçüklüğünden beri küçük efendinin düşmanı öldürmek için yaşlı generali takip edişini izlemişti ama bir gün bile kutsamanın tadını çıkaramadan halk tarafından kötü bir yıldız olarak miras bırakılmıştı. Şimdi yirmi yedi yaşındaydı. Bu yaştaki diğer erkeklerin etrafı çoktan çocuklarla çevriliydi ve ailesinin generali hala yalnızdı.

Bu iki gün içinde imparatorluk evlilik fermanı köşke ulaşır ulaşmaz çok sevindi. Ancak Zhao Yelan'la evleneceğini duyunca korkudan bayıldı.

Generalin ne düşündüğü bilinmezdi ama haberi aldıktan sonra ona bir mektup göndererek ev işlerinin sorumluluğunu üstlenmesini ve dönüşünü beklemesini emretti.

Efendiler ne düşünürse düşünsün, o her zaman işini iyi yapmak zorundaydı. İnsanlara aceleyle konağı yenilemelerini emretti ve uzun süredir oturulmayan bu yeri toparlamak gerçekten zahmetliydi.

İnsanlar ona Zhao Yelan'ın geldiğini söylediklerinde, neredeyse tepkisiz kaldı ve sonra merdivenden düştü. Pantolonunun paçalarını sıvazladı, koşar adımlarla ana salona gitti ve her türlü kötülüğü yaptığı söylenen güçlü yetkiliyi gördü. Siyah saçları ve bembeyaz teni, söğüt gibi duruşu. Kötü birine benzemiyordu. Belli ki yanlış yere giden bir periydi, değil mi?

"Zhao, Zhao-daren?" Kahya Qin ona şaşkınlıkla baktı. "Gece geç saatte ziyarete geldiniz, ne oldu?"

Zhao Yelan kaşlarını çattı ve vücuduna bir göz attı. Kahya Qin başını eğip onun bakışlarını takip etti ve giysilerinin tozla lekelendiğini görünce aceleyle onları sıvazladı.

"Sıvazlamayı bırak." Zhao Yelan elini kaldırıp salladı, ardından ondan biraz uzaklaşmak için birkaç adım geri çekildi ve etrafına bakındı. "Yan Mingting nerede?"

"Zhao-daren generali bulmak için mi burada?" Kâhya Qin şaşkındı ve yüksek sesle, "Lordum, bu geleneklere uygun değil" dedi.

"Ne geleneği?"

"Düğünden önce, yeni evliler görüşemez."

"Bana kuralları mı söylüyorsun?" Zhao Yelan gözlerini hafifçe kıstı ve onun titrediğini görünce gözlerini kayıtsızca başka tarafa çevirdi. "General Köşkü'nün işleriyle sen mi ilgileniyorsun?"

"Evet." Kahya Qin itaatkâr bir şekilde başını salladı. "Ama merak etmeyin lordum, kapıdan geçtiğinizde defter size teslim edilecek."

"İlgilenmiyorum." Zhao Yelan, Xiao Gao'ya anlamlı bir bakış attı.

Xiao Gao hemen kalın bir kitapçık çıkarıp kahya Qin'e uzattı. "Bunlar ailemizin günlük yiyecek ve giyecek masrafları, lütfen bunları hazırlayın. Lordumun nişan hediyesinde ihtiyaç duymadığı bazı şeyler olması durumunda, israfı önlemek için gerekli nişan hediyesi listesini yarın göndereceğiz. O zaman buna göre hazırlık yapabilir ve kendinizi biraz zahmetten kurtarabilirsiniz."

Kâhya Qin kalın kitapçığı tuttu, titreyerek açtı ve iki kez baktı. Tıpkı Büyükanne Liu'nun Grand View Garden'a girişi gibi, şaşkınlıkla şöyle dedi: "Bunlar...... sadece günlük ihtiyaçlar mı?"

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin