Bölüm 34

241 52 14
                                    


Yatak odasındaki mum ışığı sönmüştü ve o kadar sessizdi ki sadece iki kişinin nefes alış verişi duyulabiliyordu.

Zhao Yelan karşı tarafın konuşmasını beklemedi ve basitçe sordu: "Ne düşünüyorsun? Nanjiang meselesini mi?"

"Evet. Mahkemeden birinin Nanjiang'dan zehir alıp babam üzerinde kullanıp kullanmadığını merak ediyordum," dedi Yan Mingting.

Nanjiang'dan insanların çağrılmadıkları sürece Pekin'e girmelerine izin verilmezdi. Çağrı gelse bile, İmparatorluk ordusu tarafından sıkı bir şekilde korunurlardı. Sıradan insanlarla temas kurmaları imkânsızdı. Bununla birlikte, Nanjiang kısa bir süre önce Xuan Hanedanlığı'ndan barış istemişti ve birileri Nanjiang ile işbirliği yapmadıkça veya Nanjiang elçisinden gizlice zehir almadıkça yaşlı generali zehirleme riskini almaları imkansızdı.

"Evet, o dönemde Nanjiang elçisine kimin yakın olduğunu araştırmaya devam edeceğiz. Ziyaretin ayrıntılarını bilmek daha da iyi olur," dedi Zhao Yelan. "Li Jinyu da oradaydı, belki o da bazı soruşturmalar yapabilir."

"Ama ağzını açmasını nasıl sağlayacağız?"

" Bekle, o da inisiyatif alıp konuyu bizim kapımıza getirecektir."

Bu sözleri duyan Yan Mingting'in gergin ipleri nihayet gevşedi. Açıklanamaz bir şekilde rahatladığını hissetti ve gülümsedi: "Tamam, seni dinleyeceğim."

Bir gün sonra, Li Yucheng tekrar kapıya geldi. Bu kez birini engellemek için doğru zamanlama yapmıştı.

" Bacakların ve ayakların daha iyi mi?" Zhao Yelan yarım bir gülümsemeyle ona baktı, sonra başını çevirip etrafına bakındı. "Bugün şu ağaca asılmaya ne dersin?"

Li Yucheng'in yüzü renk değiştirdi. Dişlerini sıktı ve korkusunu gizlemek için güç gösterisi yaparak  "Saçma sapan konuşmayı kes. Zhao Yelan, benimle kumar oynamaya cesaretin var mı?"

"Kumar mı?" Zhao Yelan kaşlarını kaldırdı. "Kabul etmiyorum."

"Neden kabul etmiyorsun?!"

"Kabul etmek ya da etmemek benim ayrıcalığım."

Zhao Yelan başını, kendisini selamlamak için koşarak gelen Gao Tan'a çevirerek  "Xiao Gao, misafirimizi uğurla." dedi.

"Peki." Emri aldıktan sonra Xiao Gao, Li Yucheng'i kaldırdı ve onu bırakmadan önce Başbakan'ın konağına kadar taşıdı.

" Ayy! Hey!" Li Yucheng yere düştü ve ayağa kalkarken kalçasını ovuşturdu. Gao Tan'ın sırtını işaret ederek, "Pekâlâ, seni velet, intikamımı aldığımda sana kesinlikle aşırı önyargılı davranacağım!" diye küfretti.

"Aiya, Genç Efendi, neden Zhao Yelan'ı tekrar kışkırtmaya gittiniz?" Bir hizmetçi ona destek olmak için aceleyle dışarı çıktı ve ciddiyetle ikna etmeye çalıştı, "Efendi sana defalarca sorun çıkarmamanı, özellikle de Zhao Yelan için sorun çıkarmamanı söyledi. Neden dinlemediniz?"

"Sen ne bilirsin ki? İkimiz de bir şey söylemezsek, kim öğrenecek?" Li Yucheng'e odasına kadar yardım edildi. Yatakta yatarken, bu konu hakkında düşündükçe daha da sinirleniyordu. Yatağın tahtasına vurdu. "Buna dayanamıyorum! Zhao Yelan eskiden kudretiyle hava atar ve mahkemede babama zorbalık ederdi. Şimdi rütbesi düşürüldüğüne göre......hâlâ bana nasıl saygısızlık etmeye cüret eder......hmmm, intikam almak için bir yol düşündüm bile!"

Edebiyat konusunda bilgili değildi, bu yüzden bu konuda Zhao Yelan'la kıyaslanamazdı. Dövüş sanatları açısından, Zhao Yelan'ın yanındaki o çocuğa veya gaddar Yan Mingting'e karşı kazanamazdı.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin