Bölüm 17

318 60 24
                                    


Gao Tan bunu çok iyi gizledi. Çoğu insan bu sadık ama biraz aptal hizmetkârın aslında bir dövüş sanatları ustası olduğunu muhtemelen fark etmezdi.

Yan Mingting belki de içgüdüsel olarak bu çocuğun biraz sıra dışı olduğunu hissetmişti.

Her şeyden önce, Zhao Yelan her an birinin intikam almaya gelebileceğini bildiği için çok rahattı ve genellikle dışarı çıkarken yanına sadece bir hizmetçi alırdı. Ancak, dün iki kez dışarı çıktığında, Gao Tan yapacak bir işi olduğu için ona eşlik etmedi.

İkinci olarak, Zhao Yelan'ın seçici zevkleri vardı ve her gün Gao Tan'dan, bu şeyler açıkça başka hizmetkârlara verilebilecekken, gidip kendisinin alışveriş yapmasını isterdi. Ancak Gao Tan gittiği sürece, kendisi de o süre boyunca malikanede kalır ve asla dışarı çıkmazdı. Alışveriş yapmak için dışarı çıkmanın anormalliğine gelince, Yan Mingting bunu henüz anlamamıştı. Sepetten sadece iki kez kiraz almıştı ve bunlar da olağandışı değildi.

Dahası, Gao Tan'ın ayak sesleri bazen hafif bazen de ağır olduğundan ayırt edilmesi zordu. Eğer biri dikkatlice gözlemlemezse, onun dövüş sanatlarını tespit etmek zordu. Ayrıca askerler gibi kalın nasırları da yoktu, dolayısıyla Yan Mingting onun bir qinggong uzmanı olduğu ve bu becerileri sayesinde dün kaçabildiği sonucuna vardı.

(Ç/N: Qinggong veya "hafif iş", temel olarak yükseğe sıçrayabilmek, hızlı koşabilmek ve yerçekimini görmezden geliyormuş gibi görünebilmektir. Bunu birçok wuxia romanı ve filminde görürsünüz)

Eğer bunların hepsi tesadüfse, Yan Mingting'in tahminini doğru çıkaracak başka bir kanıt daha vardı.

Koku.

Zhao Yelan'a şahsen katıldığı için genellikle tütsü yakmak zorundaydı ve vücudunda kokunun izi vardı.

Dün dövüşürken de belli belirsiz bir koku almıştı. Eve döndükten sonra rastgele yaklaştı ve Gao Tan'ın üzerinde de aynı kokuyu aldı.

Bu Zhao Yelan tarafından tasarlanmış bir tuzak olduğuna göre, ne yapmak istediğini de görebilirdi. Zhao Yelan ona dün gece İmparatoru bu konuda bilgilendirmesini hatırlatana kadar kilit noktaları anlamadı.

"Madem bizi kullanıyor, neden onu koruyalım ki?" diye sordu He Cuizhang.

Yan Mingting, "Çünkü casuslardan kurtulmanın bize hiçbir zararı olmaz," dedi.

Babasının ölüm nedenini derinlemesine araştırmak istiyorsa, bunu ne kadar az kişi bilirse o kadar iyiydi. Dahası, bu casus grubu sadece Zhao Yelan'ı korumak için de değildi, aksi takdirde Zhao Yelan onlardan kurtulmak istemezdi. O halde bu gruptaki insanlar General Köşkü'ndeki hareketliliği de izliyor olmalıydı ki bunun ona hiçbir faydası yoktu. Kafası karışmış gibi davranarak, geldikleri kadarını öldürerek ve Generalin Köşkü'nü temiz bir yere geri döndürerek bu gruptan kurtulmak için planını kullanacaktı.

"Çok zahmetli." He Cuizhang başını ovuşturdu. "Bu bizim savaşımızdan çok daha karmaşık!"

Zhong Yuehong, "Doğru, bu hesaplamalar ve komplolar savaş alanındaki entrikalar kadar basit değil," diye yineledi.

Yan Mingting iç çekti. Mecbur kalmadıkça bu işe karışmak istemiyordu ama sınırda barış olduğu ve ordusu komuta ettiği sürece Pekin'de hedef tahtasına oturtulacaktı.

Önce Zhao Yelan'ın rütbesi indirildi. Belki de yakında sıra ona da gelecekti.

Ancak hala babasının ölüm nedenini araştırması gerekiyordu, bu yüzden iktidarı kolayca devredemezdi. Dava uzun yıllardır devam ediyordu ve...... her biri en az diğeri kadar bunalmış olan teğmenlere baktı ve başı ağrıdı.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin