Bölüm 28

243 57 10
                                    


"Anne!"

"Ting'er......" Güzel, nazik kadın, yıkanmış beyaz bir peştemal ve saçlarını başının arkasından bağlayan tahta bir toka giymiş, çitlerle çevrili bahçede duruyordu. Sesi duyunca gülümseyerek el sallamak için döndü. "Dönmüşsün, gel de anneme yardım et."

"Anne, ne yapacaksın?"

"Annen avluya biraz çiçek, kavun ve meyve dikmek istiyor, bahar geldiğinde bahçe bahar renkleriyle dolacak. Kesinlikle güzel görünecek ve baban da buna bayılacak."

"Tamam, sana yardım edeceğim."

Biri büyük diğeri küçük iki figür sabahtan akşama kadar meşguldü. Annesi yüzündeki tozları sildi ve aniden dönüp avlu kapısındaki kişiye gülümseyerek baktı.

"Baba! Dönmüşsün, buharda pişmiş çörek yemek istiyorum!"

"Senin için biraz aldım ama bugün ödevini bitirdin mi?"

"Bitirdim!"

Kapıdaki üçlünün konuşup gülüştüğü sahne giderek bulanıklaştı ve bir anda geçmişin hayali, aniden birer birer sökülen kiremitler gibi çökmeye başladı ve herkesin kafasını parçalara ayırdı......

"Baba......Anne!"

Zhao Yelan soğuk terler içinde rüyadan uyandı. Ağzı açık bir şekilde bir an nefes nefese kaldı ve gözleri yavaş yavaş berraklaştı.

"Uyandın mı?"

Ancak o zaman yanında ona sarılan ve sırtını defalarca sıvazlayan bir kişi olduğunu fark etti.

Yan Mingting'in bakışlarıyla buluşmak için yavaşça gözlerini kaldırdı ve sesi hâlâ biraz kuruydu: "Neden buradasın?"

"Mezarları süpürmekten döndüğümde senin konakta olmadığını fark ettim. Ben de seni bulmak için buraya geldim," dedi Yan Mingting.

"Bırak beni."

"O zaman battaniyeyi tekmeleme. Ciddi bir ateşin var, terlemen gerek." Yan Mingting dayak yiyeceğini ya da tekmeleneceğini düşünerek tutuşunu bıraktı ve savunma pozisyonu aldı. Beklenenin aksine, karşı taraf kayıtsızca kollarından kalktı, yüz ifadesi takınmadan kıyafetlerini giydi ve onunla kavga etmeye hiç niyeti olmadan yataktan kalktı.

"Nereye gidiyorsun?"

Zhao Yelan bir pencereyi iterek açtı ve önünde durup sessizce avluda açan çiçeklere baktı.

Yan Mingting dış giysilerini giydi. Ona bakarken, ay ışığıyla aydınlanmış sırtından açıklanamaz bir yalnızlık hissine kapıldı. Ay ışığı, dikkatli olmazsa paramparça olacak bir porselen gibi solgun ve kırılgan olan yüzünün yan tarafında parlıyordu.

"Anneni özlüyor musun?" Yan Mingting onun yanına doğru yürüdü.

Zhao Yelan sert bir ifadeyle ona baktı.

"Az önce birkaç kez anneni çağırdın," diye açıkladı Yan Mingting. Onun sustuğunu görünce, "Ben de annemi özlüyorum. Erken yaşta vefat etti ve nasıl göründüğünü neredeyse unuttum, ama bana eşlik ettiği hissi hala hafızamda net bir şekilde saklı."

Zhao Yelan'ın ifadesi hafifledi. Başını çevirdi ve pencereden dışarı bakmaya devam etti.

Uzun bir süre sonra Yan Mingting hemen sordu: "Aç mısın? Uyuyordun ve henüz akşam yemeği yemedin."

Zhao Yelan bir süre şaşkınlık içindeymiş gibi göründükten sonra mırıldandı: "Buharda pişmiş çörek yemek istiyorum."

"Tamam, o zaman önce sen git ve uzan. Ben şimdi gidip onları alacağım." Yan Mingting hiç duraksamadan Mingji'nin buharda pişmiş çörek dükkanına gitti ama dükkanın kapalı olduğunu gördü.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin