Yan Mingting evlendikten sonraki üçüncü yılda amcasından bir ziyaret mektubu aldı.
Yan Mingting, Zhao Yelan'a "Aileler Yeni Yılı kutlamak için Pekin'e geliyor," dedi.
"Neden birdenbire başkente gelmek istiyorlar?" diye sordu Zhao Yelan.
Yan Mingting'den birkaç uzak akrabası olduğunu ve en yakın ilişkisinin amcasıyla olduğunu duymuştu. Amcasının oğlu başka bir yerde çalıştığı için o da onunla birlikte gelmişti.
Yan Mingting'in evliliği gibi büyük bir olay için amcası da gelmeyi planlamıştı ama evlilik aceleye geldi ve mektubu aldığında yola çıkmak için çok geçti.
Dahası, karısı o sırada ağır hastaydı, bu yüzden Yan Mingting'in büyük düğün törenine katılamadı ve sürekli bunu düşünmesine neden oldu.
Yan Mingting, "Oğlu bu yıl valiliğe terfi etti ve yıl sonunda görevlerini rapor etmek için Pekin'e gidecek, bu yüzden onunla birlikte bizimle buluşmak için başkente geliyor," dedi.
"Bizimle mi?"
"Evet, mektuplarında seni sorup duruyor. Uzun zamandır seninle tanışmak istiyordu," dedi Yan Mingting gülümseyerek. "Onları görmeye gitmeliydik ama zamanımız olmadı. Tesadüfe bak ki kuzenim bu sefer başkente geliyor, böylece onlarla tanışabileceğiz. Onları uzun zamandır görmemiştim."
"Tamam."
Yan Mingting onun sakin, ağırbaşlı ve panikten uzak bir tavır sergilediğini gördü ve onun gerçekten de dünyayı görmüş bir insan olduğunu düşündü!
Mesafeye ve mektubun alındığı tahmini saate göre, sadece birkaç gün içinde Pekin'e varacaklardı. Yan Mingting, Kahya Qin'den birkaç odayı toplamasını ve amcasının en sevdiği yemeklerden bazılarını hazırlamasını istedi.
Kahya Qin hemen cevap verdi. Geçtiğimiz birkaç yıl içinde Yeni Yıl Arifesi'nde sadece iki usta vardı, dolayısıyla bu yıl çok hareketli geçebilirdi.
Ancak, iki gün geçmeden Yan Mingting, Zhao Yelan'ın eve gelmediğini fark etti. Onu aramak için dışarı çıktığında, Li Yucheng'in dükkanında oturmuş, onunla ve Yin Pinglu ile sohbet ederken buldu.
Li Yucheng'in işleri artık çok iyiydi ve başkalarının onun bir servet kazandığını bilmemesinden korktuğu için altın ve gümüş takıyordu. Yan Mingting'i gördüğünde beli büküldü ve "Sen geri dön ve bekleme, bu akşam yemek için evime geliyor." dedi
"Ha?" Yan Mingting şüpheyle Zhao Yelan'a baktı. "Gerçekten mi?"
"Evet." Zhao Yelan başını salladı. "Babasıyla görüşmem gereken konular var, akşam yemeğinden sonra döneceğim."
"Tamam o zaman." Yan Mingting yarı inanmış bir şekilde geri döndü. Ertesi gün Li Yucheng'i yolun ortasında bağladı ve sorguya çekti. "Dün gece senin evinde ne yaptı?"
"Sadece yemek yedik" Li Yucheng, "Bırak gideyim, bırakmazsan birini arayacağım. Biri yardım etsin, saldırıya uğruyorum!"
"Bağırmanın faydası yok, bakalım seni kurtarmaya kim cesaret edecek?" Yan Mingting son zamanlarda Li Yucheng'den hiç hoşlanmıyordu. Büyük bir iş olduğunda köşke koşuyor ve Zhao Yelan'a uzun süre gevezelik ediyor, hatta Zhao Yelan'ı mutlu etmek için altın, gümüş ve mücevherler getiriyordu. Bu gerçekten yumruklanmaya değerdi. Dişlerini sıktı, "Evinizde ne tür yemekler yedi? Acele et ve gerçeği itiraf et."
"Ne diyebilirim ki, gerçekten de akşam yemeği için babamla buluşmaya geldi!" dedi Li Yucheng.
"Baban emekli, ondan ne isteyebilir ki? Seni nasıl döveceklerini mi tartışıyorlardı, hayırsız evlat?" Yan Mingting şiddetle sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomantizmTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...