Odada bir sessizlik oldu ve Zhong Yuehong'un etrafındaki birkaç kişi bir süre ne diyeceklerini bilemeden ona destek olmak için uzandı.
Sıradan bir kadın saraya girseydi, bunu bir şans olarak görür ve çok mutlu olurdu; İmparator'un lütfuyla yıkanmayı, atalarına onur getirmeyi ve refahı paylaşmayı beklerdi.
Ancak, Zhong Yuehong......
Herkes onun kederli ifadesini görebiliyordu. Yüzünde neşeden eser yoktu ve isteksiz olduğu çok açıktı.
Ama eğer İmparator onu saraya kabul etmekte ısrar ederse, o zaman akıbeti ne olacaktı?
"Yuehong, sen......" He Cuizhang tam konuşmak üzereyken, Zhong Yuehong onu itti ve sendeleyerek dışarı çıktı.
"Yuehong!" He Cuizhang endişeyle Yan Mingting'e bakarak bağırdı. "General, ne yapmalıyız?"
Yan Mingting, "Önce siz gidip onu kontrol edin, aptalca bir şey yapmasına izin vermeyin," diye emretti.
Herkes onun peşinden gitti ve göz açıp kapayıncaya kadar ortadan kayboldu.
Yan Mingting ancak o zaman ciddi bir ifade ve kararlı adımlarla odadan çıktı.
"Nereye gidiyorsun?" Zhao Yelan ona tutunmak için acele etti.
Yan Mingting güçlü ve yankılanan bir sesle, "İmparatorla konuşmaya gidiyorum," dedi.
"Şimdilik gitme." Zhao Yelan onun önünde durdu.
"Teyzeme ona iyi bir koca bulacağıma dair daha yeni söz verdim. İmparator kesinlikle iyi bir eş olmayacaktır. Dövüş sanatları ve kılıçla uğraşmış biri olarak, zihninde böyle kıvrımlar ve dönüşler olmadığından bahsetmiyorum bile. Hareme girdikten sonra nasıl hayatta kalabilir?" Yan Mingting onu atlayarak ilerledi, adımları o kadar hızlıydı ki yetişmek zordu.
Zhao Yelan nefes nefese bağırdı: "Pekâlâ, sen git o zaman! Belki döndüğünde bana bir ölüm cezası getirirsin!"
Yan Mingting ani bir duraksama yaşadı ve inanamayarak arkasını döndü. Bir an düşündükten sonra tekrar geri çekildi: "Ne demek istiyorsun? Kimin için ölüm cezası?"
"Doğal olarak benim için. Bilgileri sana izinsiz aktaran benim," dedi Zhao Yelan.
Yan Mingting sakinleşmek zorunda kaldı ve kısık bir sesle, "Bu mesele henüz kesin bir sonuca bağlanmamış olabilir mi?" dedi.
"Saçmalık!" Zhao Yelan ona keskin, oyucu bir bakış attı. Öfkelenmiş gibiydi ve onu iki kez tekmeledi. "Bu kadar pervasız olacağınızı bilseydim, size söylemez ve tahtırevanla doğrudan saray kapısına götürülmesini beklerdim."
"Özür dilerim, düşüncesizce davrandım." Yan Mingting onun sırtını sıvazladı ve onunla birlikte çalışma odasına gitti. Kapıyı ve pencereleri kapattı ve sessizce sordu: "Haber nereden geldi?"
"Bu konuda endişelenmene gerek yok, benim kendi yöntemlerim var. Sadece şunu bil ki, eğer aniden İmparator'un aklını çelmeye kalkarsan, ben ve casuslarımın hepsi ortaya çıkar ve İmparator beni kesinlikle kolay kolay bırakmaz!" Zhao Yelan öfkelendi.
"Hatalıydım, hatalıydım, bunu yapmamalıydım. Beni birkaç kez daha tekmele." Yan Mingting bacağını uzatarak tekrar tekrar özür diledi. Birkaç kez daha tekmelendikten sonra sordu: "Peki şimdi durum nedir? Bir çıkış yolu var mı?"
Zhao Yelan öfkesini kusmuş ve sakinliğini yeniden kazanmıştı: "Hâlâ bir umut ışığı var, çünkü bu konu İmparatoriçe tarafından önerildi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomansaTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...