Bölüm 76

234 47 12
                                    


Ertesi gün mahkemede herkesin aklını başından alan yeni bir olay meydana geldi ve mahkeme işlerine konsantre olamadılar.

Öndeki insanlar Yan Mingting'in boynundaki kırmızı izleri fark ettiklerinde o kadar şaşırmışlardı ki beyaz saçları neredeyse diken diken olmuştu. Arkadakilere fısıldamaktan kendilerini alamadılar ve haber yayıldığında, tüm sivil ve askeri yetkililer birbiri ardına işaretlere baktı. Arkadaki insanlar net olarak göremeseler de yine de garip hissettiler.

General Yan dün mahkemeye ilk kez gelmemişti ve bugün romantizmin izlerini taşıyordu. Ne olduğu apaçık ortadaydı.

Sadece herkes kiminle ilişkisi olduğunu tahmin ediyordu.

Bir kadınla mı? Pek sayılmaz, Zhao Yelan kesinlikle bir kadının girmesine izin vermezdi.

O zaman sadece Zhao Yelan olabilirdi.

İkisinin birkaç gün önce sokakta herkesin içinde sarıldığı söyleniyordu. Bu gerçekten uygunsuzdu,  sadece uygunsuz.

Ama kimse onu suçlamaya cesaret edemedi.

Zhao Yelan son zamanlarda birçok önemli şey yapmıştı. Sadece İmparatorun gözünde popüler bir kişi haline gelmekle kalmamış, aynı zamanda sıradan insanlar tarafından da övgüyle karşılanmışdı.

Yan Mingting İmparatorluk Kılıcını yeni almıştı, önce başlarını kesip sonra izin isteyebilecek birini kışkırtmayı göze alamazlardı.

Kendilerini dizginlemeleri için onları ikna etmekten başka ne yapabilirlerdi ki!

Mahkeme bittikten sonra, birkaç yaşlı memur alçak sesle Yan Mingting'e hatırlatmadan edemedi: "General Yan, sonuçta bu bir mahkeme. Zhao Yelan ile aranızda neler oluyor....."

"Ha? Siz bile biliyor musunuz?" Yan Mingting hoş bir şaşkınlıkla, "Evet, birlikteyiz" dedi.

Herkes: "......" Siz uzun zaman önce bir araya gelmediniz mi?

"Öhööm." Lider bilge bir ifade takındı ve "General Yan ve Zhao-daren'in hâlâ vücutlarına daha fazla dikkat etmeleri gerekiyor" diye ısrar etti.

Yan Mingting, "Benim vücudumun sağlığı yerinde," dedi. "Ama onun vücudunun gerçekten daha fazla beslenmeye ihtiyacı var. Bu arada, vücudu güçlendirmek için önerebileceğiniz iyi bir ilacınız var mı? Son zamanlarda çok uslu ve ilaç alması söylendiğinde itaatkâr bir şekilde alıyor."

Herkes sessizdi, çünkü Zhao Yelan'ın bu kadar itaatkâr olduğunu hayal etmek onlar için gerçekten zordu. Kenardan kulak misafiri olan Kan Chuan bile şaşkınlık içindeydi ve fırsatı olsa böyle bir şeyi görmek istiyordu.

"Bütün sabah Yan Mingting'e bakıp durdular. Neye bakıyorlar?" Zhao Xuan, Xuanzheng Salonu'na doğru yürürken Hadım Gao'ya gelişigüzel sordu.

Altın taht ile ana salon arasında biraz mesafe vardı ve hava hâlâ karanlıktı, bu yüzden ne olduğunu net olarak göremiyordu. Bir kenarda duran Hadım Gao, Yan Mingting'in boynunun sol tarafındaki ize şahit oldu ve bunu ona anlattı.

"Ne dedin sen?" Zhao Xuan aniden durdu ve ona inanamayarak baktı. "Bunu doğru mu gördün?"

"Yanlış olmamalı." Hadım Gao konuştuktan sonra, diğerinin ifadesindeki değişiklikleri dikkatle gözlemledi ve sonunda iç çekti.

Zhao Yelan'ın boynunun durumu Yan Mingting'inkinden bile daha kötüydü. Yan Mingting bir köpek gibiydi, vücudunun her yerini ısırıyor ve boynunda bile benekli ve belirsiz izler bırakıyordu.

Ancak sabah saçlarını bağlamak için kalktığında bunu fark etti ve etrafına sürmek için bir kutu merhem aldı.

Yin Pinglu bu merhemi birkaç gün önce temin etmişti. Jiangnan'da daha fazla kutu aldığını söylemişti, bu yüzden ona da bir tane vermek için ısrar etmişti. O zamanlar bunun gereksiz olduğunu düşünmüştü ama şimdi düşününce, Yin Pinglu'nun bugünkü durumu öngörüp bunu onun için özel olarak hazırlamış olmasından korkuyordu.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin