Bölüm 72

197 50 7
                                    


Yan Mingting daha önce hiç bu kadar başarısız bir savaşa girmemişti!

Gece geç saatti ve etraf tamamen sessizdi ama Yan Mingting'in uykusu gelmemişti. Oturup uzun süre düşündü ama hiçbir cevap alamadı.

Yanındaki kişi de günlerce süren zorlu yolculuğun ardından çoktan uykuya dalmıştı. Yan Mingting, onun düzenli nefes alışını dinleyerek karanlıkta yanağını okşadı. Zhao Yelan'ın terleyen ve nefes nefese kalan görüntüsü zihninde şekillendi. Belli ki belli bir yer yine kavurucu sıcaktaydı ve belli ki hala tükenmez bir enerjisi vardı, peki neler oluyordu?

General endişeliydi, o kadar endişeliydi ki bütün gece uyuyamadı. Horoz öttüğünde endişelendi ve sonra hafifçe kalkıp mahkemeye gitti, o kadar endişeliydi ki mahkeme salonunda kaşlarını çattı.

Onu bu halde gören sivil ve askeri yetkililer ve İmparator sırayla Jiangnan'daki performansı için onu övdü ama sonuçlar yine de iyileşmedi. Herkes onun ülke ve halk için endişelendiğini kabul etti. Felaket sona ermiş olmasına rağmen, General hala ülke ve halk için çok endişeliydi!

Mahkeme sonuçlandıktan sonra Yan Mingting'in etrafı Jiangnan'daki işleri sormak için çırpınan yetkililerle doldu. Onlarla teker teker ilgilendi ve sonunda sadece Kan Chuan ile tek kaldı.

"General bu yolculuk sırasında herhangi bir tehlikeyle karşılaştı mı?" Kan Chuan anlamlı bir şekilde sordu.

Yan Mingting onun Zhao Yelan hakkında soru sorduğunu biliyordu  "Güneş o kadar sıcaktı ki bir kez sıcak çarpması yaşadım ve yağmur yağdıktan sonra tekrar üşüttüm ama artık ciddi bir sorun değil. İlginiz için teşekkür ederim, Kan-daren."

Kan Chuan başını salladı ama onun kendisini bilerek ya da bilmeyerek ölçüp biçtiğini fark etti ve sordu: "Ne sormak istiyorsunuz, General?"

Yan Mingting mahcup bir öksürükle aniden başını çevirdi. Uzun bir süre kelimelerini düzenledikten sonra sonunda bir cümle kurdu: "Siz ve eşiniz...... unutun gitsin...... bir şey değil. Bir kızınız olduğunu duydum, tebrik ederim. Ne yazık ki çocuğun dolunay şarabı için orada olamadım. Bu, Jiangnan'dan sadece bebek için getirilen altın kilit."

Yan Mingting koynundan küçük bir altın kilit çıkardı. Kaplan Yılı olması nedeniyle küçük bir kaplan şeklindeydi.

"Çok teşekkürler, General." Kan Chuan onu gülümseyerek aldı. Yan Mingting ile hiçbir arkadaşlığı yoktu, bu yüzden doğal olarak bunun Zhao Yelan'dan bir hediye olduğunu biliyordu. Ciddiyetle koluna yerleştirdi ve ellerini kavuşturarak, "General ve Lordum bugünlerde çok çalıştılar. Siz dinlendikten sonra ben de karım ve kızımla ziyarete geleceğim."

"Tamam." Yan Mingting onunla yollarını ayırmadan önce sarayın kapısına kadar yürüdü ve onun çelimsiz sırtına bakmaktan kendini alamadı.

Nazik ve bilge Kan Chuan'ın bir çocuğu vardı, peki kendi kasları ne işe yarıyordu, Ahh? Ahh?!

Bunları düşünen Yan Mingting bir kez daha derin bir melankoliye kapıldı. Şaşkınlık içinde General Köşkü'ne döndü ve Zhao Yelan'ın çoktan İmparatorluk Akademisi'ne gittiğini öğrendi.

İmparatorluk Akademisi'ndeki insanlar Zhao Yelan'ı gördüklerinde farklı ifadeler takındılar. Her zamanki mesafeli duruşlarını korumalarına rağmen, zaman zaman ona bakıyorlar, konuşmak istiyorlar ama buna cesaret edemiyorlardı.

Ta ki Ruan Xian içeri girip çıkmazı kırana kadar. Hızla Zhao Yelan'a doğru yürüdü ve beklentilerin ötesinde bir memnuniyetle "Dönmüşsün, nasıldı? Jiangnan yolculuğunda bir şey olmadı, değil mi?" dedi.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin