Az önceki kargaşa pek çok izleyiciyi bir araya getirmişti. Zhao Yelan ancak dışarıdaki kargaşayı duyunca kendine geldi ve kısık bir sesle, "İndir beni," dedi.
"Bacakların zayıf değil mi?" Yan Mingting alay etti.
Zhao Yelan onu itti ve hiçbir şekilde etkilenmediğini göstermek için yere sağlam bastı, ancak kıyafetleri kirliydi ve bu onu biraz endişelendiriyordu.
İkili kapıdan çıkar çıkmaz Zhong Yuehong rapor verdi: "General, bu insanlar intihar etti."
Astları iki grup insanı tutuklamıştı. Bir grup kalabalığın içinde saklanıp sinsice dolaşıyordu, diğer grup ise güçlü dövüş sanatları becerilerine sahip siyah giysili adamlardı.
Yan Mingting kaşlarını hafifçe çattı ve hızla siyah giyen adamların önüne yürüdü. Nefes vererek maskelerini çıkardı. Her yüz sıradandı ve cüppeleri açıldığında, yakalarında altın iplikle dikilmiş bir güneş deseni olan tek tip gecelikler giyiyorlardı.
"İyi eğitimli ölü askerler gibi görünüyorlar ama hangi örgüt olduğunu bilmiyorum. Başkentteki bir mahkeme yetkilisine suikast düzenlemeye cüret ettiler," dedi He Cuizhang.
Yan Mingting, "Bu insanları önce hükümete verelim, bakalım bir şey bulabilecekler mi?" dedi. Arkasını döndü ve Zhao Yelan'a, "Hiç düşmanın var mı?" diye sordu.
"Var, hangisi?"
Zhao Yelan'ın birden fazla düşmanı vardı. Bir grup cesede baktığında kokularını alabildiğini hissetti, bu yüzden burnunu kapatmak için mendilini hızla çıkardı ve öksürdü.
Bunu gören Yan Mingting, astlarına yerlerinde kalmalarını ve hükümetten insanların gelip devralmasını beklemelerini ayarladı ve ardından Zhao Yelan'ı konağa geri getirdi.
"Lordum, size ne oldu?" Gao Tan, Zhao Yelan'ın yorgun bir ifadeyle kapıdan içeri adım attığını gördü ve onu karşılamaya koştu.
Zhao Yelan, "Git ve biraz sıcak su getir," diye emretti.
"Tamam."
Yan Mingting aceleyle çıkarken Gao Tan'ın arkasından baktı ve gözleri belli belirsiz kısıldı.
Su çok geçmeden hazırdı. Zhao Yelan yıkanmak için odaya geri döndü, yeni kıyafetler giydi, beline takmak için hafif kokulu bir poşet aldı ve yürürken bir koku taşıdı.
İster farklı bir koku olsun isterse çok fazla maruz kalmış olsun, Yan Mingting malikâneden her an gelen bu kokuya yavaş yavaş uyum sağlamıştı. Artık çok keskin görünmüyordu. "Siyahlı adam bugün seni nasıl buldu?" diye sordu.
Zhao Yelan, "Gidip birinden dükkân sahibini aramasını istedim, ama kalabalıkta bir grup insan bana çarptı ve sonra siyahlı bir adam ortaya çıktı," dedi.
"Şüphelendiğin biri var mı?"
Zhao Yelan başını salladı.
Çok geçmeden Zhong Yuehong ve He Cuizhang konağa geldi ve "Hükümet sorgulamaları sona erdi ve geri kalan insanlar Zhao Yelan'a bir ders vermeleri için Li Yucheng tarafından görevlendirildiklerini söylediler."
"Li Yucheng kim?" diye sordu Yan Mingting.
Zhao Yelan, "Başbakanın oğlu," dedi.
Yan Mingting Zhao Yelan'a düşünceli bir şekilde sordu: "Peki ya siyahlı adam? Onunla birlikte miydiler?"
"O insan grubundan haberleri yoktu. Li Yucheng tarafından tutulan diğer uzmanlar olup olmadıklarından emin değilim," dedi Zhong Yuehong.
"Git ve Li Yucheng'i sohbet etmeye davet et." Yan Mingting kılıcını masanın üzerine koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...