Bölüm 71

206 45 30
                                    


Zhao Yelan sırtındaki damgadan nefret ediyordu ama üzerine bir şiir dövmesi yaptırmak da istemiyordu. Hangisinden daha çok nefret ettiğini söyleyemiyordu.

Bir fırça ve kağıt alarak masaya oturdu. Benzersiz bir desen oluşturmak için köle karakterinin vuruşlarını çizdi ve sordu: "Bu tür bir karakterin dövmesini yapabilir misin?"

Yan Mingting kağıdı aldı ve bir süre inceledi. Muhtemelen pek de iyi olmayan resim becerilerine hürmeten, desen karmaşık değildi ama daha çok okunamayan bir yazı tipine benziyordu. "Yapabilirim," dedi.

"O zaman bunu yap."

İkili bunu tartıştıktan sonra Xiao Gao'nun kapıyı çaldığını duydular: "Lordum, yemek vakti."

"Önce yemek yiyelim." Yan Mingting çizim kağıdını kapattı. "Bu biraz zaman alacak, o yüzden yemeği bitirelim ve sonra yavaş yavaş devam edelim."

Zhao Yelan başıyla onayladı. Kıyafetlerini giydikten sonra kapıyı açtı ve Xiao Gao'ya baktı, ancak fısıltıyla sorarken yüzünde iyi bir ifade yoktu: "Hongxiu Evi'ne gittiğimi ona söylemeni kim istedi?"

"Ah? Bunu söyleyemez miyim?" Xiao Gao, General Yan'ın Gu Niaoniao ile zaten tanıştığını ve Gu-jiejie'nin efendisinin arkadaşı olduğunu bildiğini hatırladı, bu yüzden doğrudan söylemenin iyi olacağını düşündü.

"O halde yine bir hata yaptım." Xia Gao kederle başını kaşıdı. "General'den sır saklamadığınızı sanıyordum Lordum. Beni cezalandırın."

Zhao Yelan boğuldu. Onu cezalandırmanın bir yararı yoktu.

"Hmmm, gördün mü, Xiao Gao senden daha mantıklı." Yan Mingting kulağına fısıldadı, "Bütün gün orada burada sır saklıyorsan, sen bir bilmececi misin?"

Zhao Yelan arkasını döndü ve elleriyle tekmeleyip döverek tüm öfkesini ona kustu: "Çok sinir bozucusun! Kimin hakkında böyle kasıtlı olarak muğlak bir şekilde konuşuyorsun!"

Yan Mingting aceleyle masaya gelip oturduğunda Kâhya Qin henüz bulaşıkları yerleştirmişti. Hemen arkasından gelen Zhao Yelan hızını yavaşlattı ama nefes alış verişi düzensizdi ve kendini zorluyor gibi görünüyordu.

Bu tür şeylere alışmıştı, bu yüzden Kâhya Qin şaşırmadı ve hatta kendi generali için bile, sopayı esirgemenin çocuğu şımartmak olduğu yanılsamasına kapıldı. İlk başta Zhao-daren'in çok hassas olduğunu düşünmüştü, ancak biraz gözlem yaptıktan sonra onu kışkırtan ve başlatanın her zaman General olduğunu gördü.

General'in derisi kalın ve sertti, bu adamın şımarık yumruğundan nasıl korkabilirdi?

Kâhya Qin de bunun açıkça genç bir adamın flört tekniği olduğunu anlamıştı. 

General'in Köşkü nihayet yeniden hareketlenmişti.

Zhao Yelan yemek yedikten sonra Yan Mingting'i yarım saatliğine avluya kadar takip etti ve egzersiz yaparken onu takip etmeyi teklif etti. Yan Mingting çok sevindi ve hemen onun için adım adım bir plan hazırlamaya başladı.

Odaya döndüklerinde Yan Mingting masanın yanındaki çekmeceyi fark etti ve aniden sordu: "Diğer poşetlerde zehir var mı?"

"Hayır, sadece tatlı otta bir sorun vardı."

Yan Mingting ancak o zaman rahatladı ve diğeri banyo yaparken o dışarı çıktı ve Yao Muze'nin evini bulmak için inisiyatif aldı.

Yao Muze İmparatorluk Hastanesi sınavını çoktan geçmişti ve artık bir İmparatorluk doktoruydu. Yan Mingting'in ziyarete geldiğini görünce onu sıcak bir şekilde karşıladı ve akşam yemeğine davet etmek istedi, ancak reddedildi.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin