Yan Mingting yanan gözlerle Zhao Yelan'a baktı.
Diğerleri de Zhao Yelan'ın ne hediye hazırladığını merak ederek birbiri ardına baktılar.
Zhao Yelan bir süre düşündükten sonra "Çalışma odasında." dedi.
Sesi düşer düşmez kulaklarında masa ve sandalyelerin çarpışma sesi duyuldu. Yan Mingting aceleyle çalışma odasına gitti ve He Cuizhang ile Xiao Gao da onu hızla takip etti. Zuo Ran etrafına bakındı ve merakla arkasından gitti.
"......"
Bir süre sonra Zhao Yelan yavaşça çalışma odasına doğru yürüdü ve Yan Mingting'in neşeli sesini duydu: "Görüyorsun, bu Bao Lun'un portresinden çok daha iyi görünüyor!"
Bir cetvel masanın üzerindeki pirinç kâğıdına bastırdı. Bu, yaban kazlarını vururken at sırtında oturan kişinin saçlarının uçuştuğu bir tabloydu.
"Evet, evet, bu resim çok güzel! O kadar gerçekçi ki, sanki General'i avlanırken kendi gözleriyle görmüş gibi!" He Cuizhang, Zhao Yelan'ın da Yan Mingting'le birlikte av sahasına girdiğini bilmeden övgülerini esirgemedi.
Birden ikisi arasında bir sır varmış gibi göründü. Yan Mingting içeri girerken Zhao Yelan'a gülümseyerek baktı. Gözleri buluştu ve Zhao Yelan başını eğdi ve aceleyle başka tarafa baktı.
Xiao Gao beklentiyle, "Lordum, ben de bir portre istiyorum," dedi ve bir yay çizme hareketi yaptı. "Sizce duruşum iyi mi?
Zhao Yelan ona cevap veremeden Yan Mingting başını okşadı: "Ne istiyorsun, git Hongshao'yu besle."
Xiao Gao tavşanı şikayetle beslemeye gitti. Yan Mingting mutlu bir şekilde tabloyu yuvarladı ve ardından büyük bir coşkuyla dışarı çıkmaya hazırlandı.
"General, nereye gidiyorsunuz?" He Cuizhang seslendi.
Yan Mingting arkasına bakmadan, "Çerçeveletecek birini bulmaya," dedi.
"Beni bekle, ben de gideceğim!" He Cuizhang onun peşinden gitti.
Sadece Zuo Ran ve Zhao Yelan birbirlerine bakıyorlardı. Utangaç bir şekilde gülümsedi ve o da onların peşinden gitmek için döndü. Ne de olsa Zao Yelan'ı çok iyi tanımıyordu.
Onların ayak seslerinin yavaş yavaş kaybolduğunu duyan Zhao Yelan masaya doğru yürüdü ve alt çekmeceyi açtı. İçinde aslında başka bir tablo vardı.
Onu açtı ve bir göz attı. Resimdeki kişi yüzünde bir gülümsemeyle elini sallamak için arkasını dönüyordu. Bu, bugün Yan Mingting'in mahkemeye gidişini izlerken karşı tarafın ona el sallamak için arkasını döndüğü sahnenin aynısıydı.
Ağzının kenarları kısa bir gülümsemeyle hafifçe kıvrıldı ve tabloyu dolaba koyarak kendisiyle birlikte götürülmesi gereken valizlerle birlikte sakladı.
Öğleden sonra, Yan Mingting misafir kabul etmeyeceğini söylemesine rağmen, birçok yetkili yine de ziyarete geldi. Ancak Yan Mingting o sırada köşkde olmadığından onları sadece Zhao Yelan kabul edebiliyordu.
Tam biraz kestirmek üzereydi ki bir hizmetçinin gelip durumu bildirdiğini duydu ve gerçekten de bununla uğraşacak sabrı yoktu. Ön salona doğru yürüdü ve görevlilere çirkin ifadeler verdi ve o insanlar utanç içinde ayrılmak için nedenler buldular.
Zhao Yelan soğuk bir sesle, "Durun, her şeyi geri alın," dedi.
Bir grup insan tebrik hediyelerini aldı ve çaresiz bir şekilde oradan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
عاطفيةTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...