Yağmurlu bir bahar günüydü ve fasulye büyüklüğündeki yağmur damlaları yeşil kiremitlerin üzerine sıçrıyordu. Yağmur suyu saçaklar boyunca şelaleler oluşturdu ve toprağı nemlendirerek yere döküldü.
Bir şemsiye tutan He Cuizhang, General'in Köşkü'ne koştu ve kapıda diğer birkaç teğmenle birlikte yeni gelmiş olan Zhong Yuehong ile karşılaştı. Şemsiyelerindeki yağmur sularını silkelediler ve pantolonlarının paçalarını sıvazladılar.
"Ciddi bir şeyler mi oluyor ki bizi bu kadar acil çağırdı?" diye sordu He Cuizhang.
Zhong Yuehong, "Generalle görüştüğümüzde öğreneceğiz," dedi.
Gruptakiler başlarını salladı ve nemli vücutlarıyla Yan Mingting'e gittiklerinde bugünkü görüşmenin çalışma odası olduğunu gördüler.
Herkes cephanelikte toplanmaya alışkındı; burada hem iş konuşup hem de yeteneklerini geliştirebiliyorlardı. Çalışma odasına gittikleri durumlar gerçekten de önemsizdi.
Grup çalışma odasına adımını atar atmaz fırça ve mürekkep kokusunu aldı. He Cuizhang "Ah, bir kitap gördüğümde başım ağrımaya başlıyor. Başım dönüyor."
Zhong Yuehong da dahil olmak üzere herkes güldü. Yan Mingting'in onlara arkasını döndüğünü görünce ellerini kavuşturdu "General, biz geldik. Bir şey mi oldu?" dedi.
Bir süre sonra Yan Mingting kendine geldi ve gözlerini kocaman açarak onlara baktı.
Ortam çok tuhaftı.
"Demek buradasınız." Yan Mingting onları yanına çağırdı. "Ciddi bir şey değil, sadece doktorları arama çalışmalarınızın nasıl gittiğini sormak istedim."
"Hâlâ araştırıyoruz ama çevredeki insanlar Bao Lun'u hiç duymadıklarını söylüyor. Doktoru görmek için gerçek adını kullanmadığından şüpheleniyorum. Yanımızda portrelerini getirdik ve doktorların hiçbiri onu tanımıyordu," dedi Zhong Yuehong.
"Portrelerden bahsetmişken, ah......" Yan Mingting aniden hareketlendi ve arkasını işaret etti. "Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?"
Parmağının yönünü takip eden herkes Yan Mingting'in bir tablonun önünde durduğunu fark etti.
Yüksekte asılı duran tablo sisle doluydu ve rengârenk çiçekler açmaya çalışıyordu, göze çok hoş geliyordu.
Ne yazık ki resim ne kadar mükemmel olursa olsun, bu asker grubu için bir inek için enstrüman çalmak gibiydi.
Bir an için dikkatle baktılar, sonra üstünkörü başlarını salladılar: "Fena değil, fena değil, ne hakkında konuşuyorduk?"
Zhong Yuehong: "Portreler hakkında konuşuyorduk."
He Cuizhang cevap verdi: "Evet, bence Bao Lun'un portresi çok iyi çizilmemiş."
"Burada çok iyi bir portre var!" Yan Mingting, "Gel, gel, şuna bir bak," dedi.
Resmin belli bir yerini işaret etti ve herkes dikkatle bakmak için bir araya geldi. Zhong Yuehong "Sadece şu küçük insan var, bu gerçekten bir portre mi?"
"Portrelerde daha büyük figürler olması gerekmiyor mu?" He Cuizhang merakla sordu.
"Anlamıyorsunuz, buna sanatsal anlayış denir," diye açıkladı Yan Mingting belagatle. "Şu portreye bakın, sınırsız ve akıcı. Şehrin dışındaki bahar manzarası kâğıt üzerinde canlı ve gerçekçi. Portredeki kişiye tekrar bakın, bu figürü ortaya çıkarmak için böylesine geniş bir manzara kullanmak bir portre için mükemmel değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...