Hükümet binasının ışıl ışıl ve gürültülü olması etraftaki insanları alarma geçirdi ve herkes heyecanı izlemek için kapıya koştu.
Hakim Yin resmi üniformasını giydi ve panik içinde lobiye koştu. Yerde yatan yaralı suikastçıları görünce korkudan bacakları o kadar güçsüzleşti ki topalladı. Sakinmiş gibi davranarak salonda duran Yan Mingting'e baktı: "General Yan, bunlar kim?
" "Hâkim Yin, aptalı oynamayın şimdi," dedi Yan Mingting sertçe.
"Bu memur General Yan'ın ne demek istediğini anlamıyor."
"Tabii ki anlıyorsun. Biz burada İmparatorluk Elçisi'nin davayı ele almasını bekleyeceğiz." Yan Mingting yanındaki sandalyeye oturdu ve sanki bir ava bakar gibi dikkatle onu izledi.
Hâkim Yin soğuk terler döktü ve yerde yatan, hâlâ hayatta olan ve acı içinde inleyen suikastçıya baktı. Bir şeylerin ters gittiğini hissetti ve avuçları terlemeye başladı.
Belli ki Yan Mingting ve "Zhao Yelan "ın ilişkisi iyi değildi, o halde neden zamanında diğerini kurtarmak için acele etmişti?
"Lord İmparatorluk Elçisi, siz......" Hâkim Yin ağır adımlarla diğer tarafa yürüdü, sessiz Gao Tan'a baktı ve endişeliymiş gibi yaptı, "Neden vücudunuzun her yerinde kan var? Kim yaptı bunu? Bu insanlar mı? Onları şimdi hapse atacağım!"
"Bir dakika bekleyin."
Kapıda aniden net bir ses duyuldu. Hakim Yin baktı ve başkentten gelen iki genç efendinin Yin Pinglu ile birlikte içeri girdiğini gördü.
Yan Mingting hemen ayağa kalkarak onları karşıladı ve liderleriyle sohbet etmeye başladı.
Hakim Yin yumruklarını sıktı. İşler bu noktaya geldiğinde ya balık ölecek ya da ağ yarılacaktı. İmparatorluk Elçisi'nin dikkatini geçici olarak dağıtmak için sesini yükseltti: "Zhao-daren, General Yan'ın biriyle ilişkisi olduğu gerçeğini size açıklamak istiyorum!"
Bu sözler söylenir söylenmez herkes sustu ve toplu halde ona baktı.
"Zhao-daren, bilmediğiniz bir şey var. Siz Huaizhou'da yokken, General Yan ve bu Fu-gongzi gizlice anlaşarak birbirlerine sevgi gösterisinde bulundular. Bu memur bunu kendi gözleriyle gördü! Şu anda bile, lordum, neredeyse öldürülüyordunuz, ama General'in öncelikli endişesi o gongzi! Gerçekten size göz kulak oluyorum lordum!" Hâkim Yin'in sözleri samimiydi ve sesi sanki Zhao-daren için gerçekten üzülüyormuş gibi hareketliydi.
Ancak konuşmasını bitirdikten sonra karşısındaki kişi ona kayıtsızca baktı, sonra yana doğru bir adım attı ve bir adım daha......
Hâkim Yin, genç efendinin arkasında durmak için adım adım ilerlemesini ve ardından İmparatorluk Elçisi'nin simgesini ona uzatmasını çaresizce izledi.
Hâkim Yin'in gözleri fal taşı gibi açıldı.
"İşiniz bitti mi?" Zhao Yelan jetonu aldı, yerde yatan ikiliyi görmezden geldi ve lobinin önündeki masaya doğru yürüyerek dik ve hareketsiz bir şekilde oturdu. "Şimdi dürüstçe suçlarınızı itiraf edecek misiniz?"
"Sen!" Hâkim Yin geç de olsa farkına vardı ve titreyen parmağıyla onu işaret etti, bacakları zayıflıyordu. "Sen...... Zhao Yelan mısın?!"
Zhao Yelan ona soğuk bir bakış attı ve tokmağa vurdu: "Kuang Sheng'i salona getirin."
Kuang Sheng birkaç asker tarafından içeri alındı. Lobiye girdiğinde, ana koltukta oturan kişiyi görünce biraz şaşırdı ama kısa sürede sakinleşti. Bir grup insanın bu kişinin emirlerine itaat ettiğini keşfettiğinden beri, onun yüksek statülü biri olduğunu tahmin etmişti. Ancak onun gerçek İmparatorluk Elçisi olduğunu tahmin etmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...