Ekip geceleri seyahat ediyor ve gündüzleri dinleniyordu. Üç gün boyunca bu şekilde yürüdükten sonra, kuru erzak ve su neredeyse tükenmişti. İnsanlar ve atlar bu süre zarfında çok hareketliydi ve ilerlemeye devam etmek için dişlerini sıkarak çok fazla güç kaybetmişlerdi.
Zhao Yelan haritaya baktı "Yakında Pi İlçesinde olacağız ve orada bizi karşılayacak biri olacak. Herkes yüreğini ferah tutsun."
Yan Mingting moral vermek için, "Başkente döndüğümüzde, İmparator hepimizi cömertçe ödüllendirecektir," dedi.
Herkes bitkin bir halde uçsuz bucaksız yola bakıyordu. Yin Pinglu son nefesinde dizginleri tutuyordu ve Zhao Yelan daha da fazla. Tüm ekip içinde en az fiziksel kondisyona sahip olan ikisi sınırlarına ulaşmıştı.
Yan Mingting yere baktı ve onun baygın ve sersemlemiş olduğunu gördü, belli ki dinlendiklerinde sadece bir süre uyumuştu. Endişeyle, "Mengting, hadi bir şey hakkında konuşalım" dedi.
"Ne hakkında?" Zhao Yelan zayıf bir sesle sordu.
"Bana çocukluğundan bahset. Bilmek istiyorum, çocukken nasıl biriydin?"
" Çocukken mi?" Zhao Yelan başını kaldırıp uzakta batmak üzere olan güneşe baktı. Alacakaranlıkta güneş tuzlanmış bir yumurta sarısı gibiydi ve ona gençliğinde avluda oturup gün batımını izlediği zamanları hatırlatıyordu.
"Babam genellikle şiir okumayı ve bestelemeyi severdi. Bir keresinde' muhteşem bir gün batımının altında' okuyordu. Annem, 'gün batımı çok güzel, yumurta sarısı lapası gibi, bu gece tuzlu yumurta sarısı yiyelim' dedi."
Yan Mingting gülmekten kendini alamadı: "Peki tuzlu yumurta sarısı sever misin?"
"Sevmem." Zhao Yelan'ın ağzının kenarları seğirdi. "Bu yüzden farklı bir yemek türüne geçmek için bir politika teorisi ve on şiir okumam gerekti."
"Sonunda hangi yiyeceğe geçtin?"
"....Tuzlanmış ördek yumurtası."
Yan Mingting yüksek sesle güldü: "Bu bir değişiklik sayılır mı?"
"Yapacak bir şey yoktu, evde sadece tuzlu ördek yumurtası kalmıştı. Ben yumurtanın beyazını yedim, onlar da sarısını. İyi yemek yemediğim konusunda da şaka yaptılar."
"Artık pek çok güzel şey yiyebiliyorsun."
"Evet." Zhao Yelan gözlerini uzaklara dikti. "Dünyadaki tüm lezzetli şeyleri tatmak ve tüm güzel kıyafetleri giymek istiyorum."
Yan Mingting başını salladı.
"Peki ya sen?" Zhao Yelan neredeyse konuşma gücünü kaybetmişti ve sadece onun devam etmesini duymak istiyordu.
"Ben, yaramaz bir çocuktum ve sık sık gizlice başkentten kaçardım. Annem beni kontrol edemedi ve bir öfke nöbetinde beni askeri kampa attı. Sonra pişman oldum. Başkent ne kadar güzeldi, neden sınıra gidip acı çekeyim? Ağladım ve küplere bindim, ama babam kayıtsız kaldı."
Zhao Yelan aile ve ülke sevgisiyle doğduğunu düşünmüştü. Bunu duyunca gözlerinin içi güldü. Meğer çocukken yaşamın ve ölümün anlamını ya da dünyanın ilkelerini bilmiyormuş.
"Nasıl öfkelendin?" Zhao Yelan merakla sordu.
"Sadece etrafta yuvarlandım ve olay çıkardım. Bazen babam astlarını büyük çadıra çağırıp nasıl hoplayıp zıpladığıma şahit olurdu, çok aşağılayıcıydı," diye iç geçirdi Yan Mingting.
Zhao Yelan hafifçe gülümsedi: "O zaman neden pes edip kaçmadın?"
"Çünkü hiçbir şekilde kaçamadım, bu yüzden onlarla sıkı bir şekilde çalıştım ve babamı ve hepsini kendi ellerimle yenebileceğim günü bekledim ve sonra gururla başkente döndüm," dedi Yan Mingting.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...