İki gün sonra, Zhao Yelan nihayet iyileşti. Odada başka kimse yoktu. Kıyafetlerini giydi ve tam kapıdan çıkıyordu ki Yan Mingting'in Zuo Ran'a şöyle dediğini duydu: "Doktordan reçeteyi al ve iki tencere kaynat. Herkesin kullanımına sun."
"Tamam." Zuo Ran başını kaldırdı ve "Zhao-daren, neden ayaktasın?" diye seslendi.
Yan Mingting elini sallayarak arkasını döndü ve Zuo Ran işe gitmek için acele etti. Kapıya doğru yürüdü ve yumuşak bir sesle sordu: "Nasıl hissediyorsun, herhangi bir rahatsızlığın var mı?"
Zhao Yelan başını salladı ve sordu: "Ne tür bir ilaç hazırlıyorsun? Başka hasta olan var mı?"
"Sadece sıcağı azaltmak için bir ilaç. Her gün dışarıda koşturuyorlar, o yüzden her ihtimale karşı," dedi Yan Mingting.
"İhmalkâr davrandım." Zhao Yelan sadece bu askerlerin iyi eğitimli ve fiziksel olarak güçlü olduklarını düşünmüştü, bu yüzden onları işlerine bırakmıştı.
"En büyük ihmalin kendinle ilgili." Yan Mingting oturmasına yardım etti ve ardından doktordan bir teşhis koymasını istedi. Önemli bir sorun olmadığını teyit ettikten sonra rahatladı.
Zhao Yelan mevcut ilerlemeyi sordu ve Yan Mingting cevap verdi: "İçin rahat olsun, Zhizhou'dan gelen mülteciler önceki yönteminize göre tahliye edildi. Eğer bir kaza olmazsa, şu anda neredeyse afet yardım noktasına varmış olmalılar ve ardından sorunsuz bir şekilde diğer topraklara geçebilecekler."
Zhao Yelan düşündü: "Şehirdeki insanlar nerede? Onlar da tahliye edildi mi?"
"Bazı insanlar ayrılmak istemiyor ve geçici olarak hayır evlerine yerleştirildiler."
"Yin Pinglu'nun bulduğu su kaynağı ne kadar dayanabilir?"
"Emin değilim. Sadece su gittikçe azalıyor ve birçok insan her gün su getirmeye gidiyor."
Zhao Yelan, "Gitmek istemeyen sakinlerin suyu kendilerinin getirmesine izin ver, aksi takdirde evde birinin kapılarına gelmesini beklerler," dedi. "Yolculuk sırasında kayıpları en aza indirmek için adamlarından su toplamalarını ve afet yardım noktasına göndermelerini iste."
"Pekâlâ."
Öğle vakti herkes krep ve beyaz pirinç lapası yedi. Hâkim Sun, şehirdeki bazı insanların şimdiden başka yerlere gitmeye hazırlandığını, çünkü kendi başlarına su almaya gittiklerinde gidiş-dönüş mesafesinin kısa olmadığını söyledi. Diğerleriyle birlikte ayrılmak daha iyiydi, böylece en azından hükümetten onlara bir yudum su garanti edebilecek insanlar vardı.
Hâkim Sun, "Zhao-daren, burada yapacak başka bir şey yok, siz hemen burayı boşaltmalısınız," dedi.
" Siz gitmiyor musunuz?"
Hâkim Sun, "Şehirde hâlâ ayrılmak istemeyen insanlar var ve onları terk edemem," dedi. "Bugünlerde yardıma gelen herkese çok teşekkürler, aksi takdirde bu kadar çok mülteciyi bu kadar kolay idare edemezdim. Özellikle de hastalanan Zhao-daren'e. Sizin gibi iyi bir yetkiliye sahip olmak insanlar için bir lütuf. "
"Buna gerek yok, ben sadece elimden geleni yapıyorum." Zhao Yelan o kadar da iyi olmadığını düşünüyordu. Sadece feci bir durumla karşılaşmış ve gözlerinin önünde bu kadar çok hayatın yok olmasına dayanamamıştı, aksi takdirde bu işe karışmazdı.
Dahası, onunla karşılaştırıldığında, Hakim Sun gerçek bir yerel yetkiliydi ve bu noktada hala kalan insanlardan vazgeçmek istemiyordu ve onlarla yaşamak ya da ölmek istiyordu.
Zhao Yelan onun azmine hayranlık duyuyordu ama aynı zamanda bir centilmenin tehlikeli bir duvarın altında durmayacağını ve zararı en aza indirdikten sonra kendi insanlarıyla birlikte ayrılması gerektiğini de biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...