"İçmeye mi gittin?" Yan Mingting kapıyı kapattı ve içeri girdi.
Zhao Yelan, "Cheng ailesi bir ziyafet verdi ve Li Yucheng çok içti," dedi.
Yan Mingting yaklaştı ve onu kokladı: "Sen içmedin mi? Böyle bir durumda reddedebilir misin?"
"Elbette reddedebilirim, sadece alkol içemeyeceğimi önceden beyan ettim. Cheng ailesi beni utandırmayacaktır. Yine de dışarıda bir gösteri yapmak zorunda kalabilirim," diye yanıtladı Zhao Yelan.
"Tamam, her neyse, daha az iç. Vücudun gerçekten de uygun değil," dedi Yan Mingting endişeyle.
Zhao Yelan şaşırdı: "Vücudum uygun değil mi?"
"Doğru, soğuk algınlığına yatkın değil misin? Alkol içmek sağlığına zarar verir." Yan Mingting, Xiao Gao'nun ona daha önce söylediklerini hâlâ hatırlıyordu: Zhao-daren alkol içemezdi ve muhtemelen vücudu buna izin vermediği için bazı garip tepkiler verirdi.
Zhao Yelan kaşlarını hafifçe kaldırdı ama hiçbir şey söylemedi. Çünkü bu gerçekten de dış dünyada kullandığı bir bahaneydi, ancak ara sıra yalnız kaldığında kaliteli şarabın tadına bakmak için bir iki kadeh içerdi. Çok içen biri değildi ve sarhoş olmak onun için kolaydı. Başkalarının önünde kendini aptal durumuna düşürmesi talihsizlik olurdu, bu yüzden soğukkanlılığını korumak için başkaları tarafından teklif edilen tüm şarapları reddetti.
Yan Mingting bir kenarda oturmuş, sessizce onun işlerini halletmesini izliyordu. Aslında ona işinde eşlik etmek istemişti ama onu izlerken aklı başka yerlere kaydı.
Yaz kavurucuydu ve burası başkenttekinden daha sıcaktı. Bir odaya buz yerleştirilse bile, sıcağı soğutmak zordu.
Zhao Yelan banyo yaptıktan sonra rahat ince bir bornoz giydi. Jiangnan'ın dokuma yöntemleri birinci sınıftı. Malzeme kaygandı ama yapışkan değildi, hafif ve rahattı ve elini kaldırdığında bir dirseğinden aşağı kayarak beyaz ön kolunu ortaya çıkarıyordu. Yaka, altındaki manzarayı daha da belli belirsiz gizleyerek insanın aklını başından alıyordu.
Yan Mingting açıklanamayacak kadar sıcak hissederek bilinçsizce yutkundu ve önündeki çay fincanını alıp bir yudumda bitirdi.
Zhao Yelan onu zamanında durduramadı ve düz bir şekilde "Benim fincanımdan içiyorsun." dedi.
"......" Pekâlâ, gittikçe ısınıyordu.
Yan Mingting hiçbir açıklama yapmadan birkaç fincanı daha arka arkaya doldurdu. Bu fincandan da içtikten sonra ayağa kalktı ve paravanın arkasına yürüdü. Tahta bir küvetin içinde bir buz bloğu vardı ve iki eliyle ona dokundu. Sıcaktan kurtulması uzun zaman aldı.
Zhao Yelan her şeyi bitirmek için acele etti ve dinlenmek üzereydi, ancak bu kişinin ayrılmak istemiyor gibi göründüğünü fark etti.
"Gitmiyor musun?" Zhao Yelan yatağın önünde durarak sordu.
"Daha önce aynı odada uyumadık değil ya. Buluşmamız kolay değil, bu yüzden doğal olarak aynı odada uyumak zorundayız." Yan Mingting kendinden emin bir şekilde yatağa girmek üzereydi ki Zhao Yelan tarafından durduruldu.
"Gece kalmanda bir sakınca yok ama yine de yerde uyuyacaksın." Zhao Yelan dolabı açtı, içinden iki ince battaniye çıkardı ve kollarına yerleştirdi. "Onları kendin ser."
Yan Mingting şaşkına dönmüştü - duygularını ifade ettikleri halde neden birlikte uyuyamıyorlardı?!
"Hava çok sıcak," dedi Zhao Yelan kısaca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...