Boyalı tekne ilerlemeye devam ederek suyu ve Yan Mingting'in kalp tellerini karıştırdı. Yaşlı bir köpek gibi hayata ve ölüme alışkın bir kalbi olduğunu ve kolay kolay sürprizlerle karşılaşmayacağını düşünmüştü.
Ancak son birkaç günün yorgunluğu ve endişesi uykusunu ve iştahını bozmuş, haberlerin gecikmesi nedeniyle de sonsuz bir kayba düşmüştü. Ancak karşı tarafın bu sözleri bizzat söylediğini duyduğunda, daha önce hiç girmediği bir savaşı kazanmış gibiydi ve kalbi o kadar coşkuluydu ki, sanki on binlerce at dörtnala çılgınca koşuyor ve savaş tamtamları gökyüzünü sarsıyor, neredeyse kırılıyordu.
Ama sonuçta o genç bir çocuk değildi. İfadesindeki yoğunluğu bastırdı, onu kollarının arasına aldı ve derin bir nefes aldı. İçten içe vicdansız kahkahalarla çılgına dönse de sakin ve kararlıymış gibi davranarak "Güzel, benim kalbim de seninki gibi. Kim sözünü tutmazsa diğerinin torunu olacak." dedi.
Zhao Yelan'ın ağzının kenarları hafifçe seğirdi. Kirpiklerini yavaşça indirdi, geniş omuzlarına baktı ve kalbinde bir tereddüt izi parladı -
Bu kararından gerçekten pişman olmayacak mıydı?
İnsanlara yakın olma konusunda hiçbir deneyimi yoktu ve hayatının geri kalanını biriyle, hele hele sinir bozucu bir adamla geçireceğini hiç düşünmemişti.
Şu anda Batı Bölgelerine, Güney Sınırına ya da Dongpu'ya gitmiş olmalıydı. Dünya çok büyüktü ve onun için her zaman bir yer olacaktı. Sarayın hain dalgalarından kaçabilir, Zhao Yelan isminden kurtulabilir ve sadece soyadını değiştirebilirdi. Hayatının sonuna kadar eğlence ve şarap için harcayacağı bol parayla ahlaksızca ve sınırsızca dolaşabilirdi.
Ama...... Yan Mingting gittikten sonraki üçüncü gün, yani sahte ölümünü planladığı gün, sabah erkenden kalktı ve yüzü solgun bir halde bol bol öksürdü. Bu sadece hastalık nedeniyle ölümünün yolunu açmak içindi.
Hapı çıkardı ve masanın üzerine koydu, sanki bu zamanın geçişini yavaşlatabilirmiş gibi kaçırmış olabileceği herhangi bir şeyi hatırlamaya çalıştı. Sonra Yan Mingting'in ayrılmadan önce kendisine verdiği hesap defterlerini hatırladı.
Her halükarda acelesi yoktu, bu yüzden hesap defterlerini çıkardı ve Kâhya Qin'e uzattı: "Bunları muhasebeciye bırak, ben halledemem."
Kâhya Qin ondan şüphe etmedi ama General'in ona verdiği bir şey olduğu için biraz beklemesini istedi.
Bir süre şüpheyle bekledi Kâhya Qin ona bir mektup uzatarak "General ayrılmadan önce, eğer lordum hesaplarla ilgilenmek istemez ve defterleri bana iade ederse, bu mektubu size vermem gerektiğini özellikle söyledi."
Zhao Yelan mektubu şaşkınlıkla aldı. Bütün ve yeni gibiydi ve yavaşça yatak odasına doğru yürürken merakla açtı -
Mengting, aslında bu mektubu okumanı istemiyorum. Bu, ayrılmaya karar verdiğin anlamına geliyor, değil mi? Dikkatli bir hesaplamadan sonra, biz sadece üç ya da dört aydır birlikteyiz ama senin arkanda yirmi yıldan fazla zaman var. Eğer gerçekten geçmişten kurtulmak istiyorsan ve benim de seni kalmaya zorlayacak bir gerekçem yoksa, hayatının geri kalanında sana başarılar dilerim.
Görünüşe göre 'kötü yıldız' isminden gerçekten kurtulamıyorum ve değer vermek istediğim tüm insanlar çeşitli nedenlerle beni terk edecekler. Bu dünyada gerçekten kader var mı?
Başlangıçta, malımın bir kısmına göz dikmen ve seni elimde tutabilmem için oyunlar oynamak istemiştim, ancak görünen o ki bu plan başarısız oldu. Sahip olduğum az miktardaki mülkü küçümsediğini biliyorum ama bu benim iyi niyetimi temsil ediyor. Ben senin gibi her şeyin en iyisini ve en pahalısını isteyen biri değilim ve ileride bunu harcamam için bir neden olmayacak, bu yüzden sadece kullanmalısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...