Özel Bölüm-7

115 22 2
                                    


Sağlıcakla Kalın


Araba güneye kadar gitti ve engebeli dağlık bölgeden geçerken bir tekerlek dayanamadı ve kırıldı.

Yan Mingting ve Xiao Gao onu tamir etmek için boşuna uğraştılar.

Zhao Yelan ayrı vagonda kalan bagajlarına baktı. Neyse ki sadece yarısı doluydu ve iki kişi alabiliyordu, bu yüzden kırık vagon terk edildi ve ikisi bagaj vagonunda kaldı.

Bir gün boyunca bu şekilde yolculuk ettikten sonra Yan Mingting hâlâ dayanabiliyordu ama Zhao Yelan bu eziyete dayanamıyordu. Uzanacak yer yoktu ve oturmak bile rahatsız ediciydi. Dağ yolu son derece engebeliydi ve bütün gece uyuyamadı, bu yüzden ikisi dar alanda toplanıp konuştular.

Nihayet şafak söktüğünde Xiao Gao'ya yakınlarda araba satın alabilecekleri bir kasaba olup olmadığını sordu. Xiao Gao utanarak her tarafın dağlarla çevrili olduğunu ve en yakın kasabaya ulaşmanın bir iki gün sürebileceğini söyledi.

Zhao Yelan umutsuz bir iç geçirdi. Kasaba olmasa bile boş ver. O sadece sıcak yemek yemek ve su içmek istiyordu.

Neyse ki hiçbir yer insanlardan tamamen kopuk değildi. O anda yakınlarda yükselen dumanı gördü  "Hadi oraya gidelim ve bir bakalım."

Yol boyunca, hanlarda kalmanın yanı sıra, sık sık sıradan insanların evlerinde de kaldılar. Her türden insanla tanıştılar, bu da eğlenceliydi.

Etrafta çok az insan vardı ve sonunda pişirme dumanını gördüklerinde doğal olarak bir süre dinlenmek zorunda kaldılar.

Yaklaşık bir çubuk tütsüden sonra, araba nihayet durdu. Zhou Yelan ve Yan Mingting arabadan inip etraflarına baktılar. Bu dağlık alanda sadece toprak duvarlar ve sazdan bir çatı ile inşa edilmiş basit bir ev vardı. Şiddetli bir yağmur yağarsa ev çökecekmiş gibi görünüyordu.

"Ne düşünüyorsun?" Yan Mingting Zhao Yelan'ın fikrini sordu.

Zhao Yelan uzun bir süre tereddüt etti ama bir süre dinlenmeye karar verdi. Artık susamış ve uykusu gelmişti, bu yüzden fazla rahatsız olmuyordu.

Xiao Gao önce yakındaki araziyi kontrol etmeye gitti ve Yan Mingting, Zhao Yelan'ı avlu kapısını çalmaya götürdü: "Affedersiniz, evde kimse var mı?"

"Kim o, ah?" İçeriden keskin bir ses geldi. Genç birine benziyordu.

Yan Mingting, "Buradan geçiyorduk ve bir bardak su isteyecektik," dedi.

"Bu vahşi doğadan geçerek ne yapıyorsunuz?" Genç adamın sesinde hâlâ biraz ihtiyat gizliydi.

Yan Mingting biraz gülümsedi: "Kaybolduk. Biz kötü insanlar değiliz ve buraya tesadüfen geldik."

İçeriden kimse cevap vermedi ama Yan Mingting yan tarafta küçük hareketler duydu. Genç bir adam avlu duvarının üzerinden başını uzatıp onlara baktı, sonra elinde bir odun çubuğuyla kapıyı açmaya geldi: "Gerçekten su istemeye mi geldiniz?"

Yan Mingting gülümseyerek, "Evet," dedi.

Zhao Yelan uzun bir süre sessizce genç adama baktı. Vahşi doğada bu kadar yakışıklı birinin saklanabileceğini tahmin etmemişti. Karşı tarafın gözleri parlıyordu ve ona ve Yan Mingting'e bakmaktan kendini alamıyordu.

Bu sırada içeriden başka bir ses duyuldu: "Xiao Wu, kim geldi?" Hemen ardından başka bir beyefendi dışarı çıktı.

Genç adam yüzündeki temkinli ifadeyi hemen kaybetti ve başını çevirerek adama gülümsedi: "Yoldan geçenler, su içmek istiyorlar."

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin