Bölüm 35

246 58 29
                                    


Zhao Yelan malikâneye döndükten sonra çok sessizdi. Bir hizmetlinin hata yaptığını görse bile, onu azarlama zahmetine katlanmıyordu.

"Aklında bir şey mi var?" Yan Mingting ona baktıkça bir şeylerin ters gittiğini daha çok hissetti ve yemeğini bitirdikten sonra endişeyle onu odasına kadar takip etti.

Zhao Yelan ona bir kez, sonra iki kez baktı ve başını salladı.

"Bir sorun var, üç kez iç çektin." Yan Mingting onun yanına oturdu. "Ne oldu? Li Jinyu gelmeyecek diye mi endişeleniyorsun? Hâlâ yorgun musun?"

Zhao Yelan bir elini masaya koydu ve başını yukarı kaldırdı. Gözlerini kaldırıp ona baktı ve bakmaya devam etti. İnceleyici bakışları Yan Mingting'in daha da telaşlanmasına neden oldu.

Yan Mingting biraz daha yaklaşarak, "Ne oldu?" diye sordu.

Zhao Yelan'ın gözlerindeki duygular belirsizdi ve yavaşça sordu: "Yan Mingting, sen......"

"Ben ne miyim?"

"......Bir şey değil." Zhao Yelan başını başka yöne çevirdi ve şakaklarını ovuşturdu. "Sadece biraz yorgunum."

"O zaman daha erken yat, birinden su ısıtmasını isteyeceğim."

"Ama Li Jinyu, sonra......"

"Neden korkuyorsun? Bugün onu görmezsek kaçabilecek mi?" Yan Mingting yumuşak bir sesle, "Gerçekten yorgun ve kafan karışık, bu gece iyice dinlen," dedi.

Zhao Yelan onun tarafından yıkanması ve uyuması için teşvik edildi, ancak yatağa uzanırken uykusu gelmedi.

Karanlıkta sessizce dönüp yerdeki figüre baktı ve kaşları aşağı indi.

Gece vakti Zhao Yelan, Gao Tan'ın kapıyı çaldığını duydu. Gözlerini açtı ve tam kalkacaktı ki Yan Mingting'in kapıyı hızlıca açtığını ve Gao Tan'a fısıldadığını duydu: "Sorun nedir?"

"Başbakan burada ve lordumu görmek istiyor."

"Sadece uyuduğunu söyle. Ve sesini alçalt."

"Peki."

Kapıyı kapattıktan sonra Yan Mingting sessizce yerdeki yerine döndü.

Uzun bir süre sonra Zhao Yelan yavaşça gözlerini kapattı. Birden Yan Mingting'in mendiliyle yüzünü sildiğini düşündü...... ve kahkahayı patlattı.

"Ne oldu?" Yan Mingting sesten irkilerek uyandı.

Zhao Yelan gülümseyerek, "Bir şey yok, uyumaya devam et," dedi.

Ertesi sabah erkenden Li Jinyu tekrar General'in Konağı'na geldi. Birkaç gün önce bazı işlerini halletmek için dışarı çıkmıştı ve döndüğünde Li Yucheng'i kendini asmak için yaygara koparırken buldu. Dikkatli bir çapraz sorgulamadan sonra, kumar oynadığını ve Zhao Yelan'a büyük bir borcu olduğunu öğrendi.

O kadar sinirlenmişti ki neredeyse bayılacaktı, Li Yucheng'i işaret etti ve uzun süre tek kelime edemedi.

Li Yucheng ondan utandığını biliyordu ve ölmek isteyerek gözyaşlarına boğuldu.

Li Jinyu onu düşünmesi için atalarının salonuna götürmüştü ve hala gürültü yaptığını görünce sonunda dayanamadı ve ona ters bir tokat attı: "Seni asi evlat!"

Li Yucheng aldığı darbe karşısında şaşkına döndü. Çocukluğundan beri hiç dayak yememişti. Babası ona ne zaman bir ders vermek istese, onu sadece birkaç günlüğüne diz çökmesi için atalarının salonuna götürür ve başka hiçbir şey yapmazdı. Bu sefer babasının gerçekten kızgın olduğunu bildiği için hıçkıra hıçkıra ağlayıp yaygara koparmadı, sadece sessizce ağlamaya cesaret edebildi.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin