Veliaht prens üç yaşına geldiğinde resmen aydınlanma çağına girmişti ve Zhao Yelan her günün ilk iki saatini Doğu Sarayı'na giderek geçiriyordu.
İlk başta, Zhao Sui meselenin ciddiyetini anlamadı ve Zhao Yelan'ın onu görmeye geldiğini gördüğünde, büyük bir gülümsemeyle ona sarılmak için koştu.
İmparator Babası sık sık Zhao-daren'i çağırırdı ve Cariye Annesi sık sık Zhao-daren'i Pan An'dan daha güzel olduğu için överdi. Gördüklerinin ve duyduklarının etkisiyle o da Zhao-daren'den çok hoşlanmıştı.
Ancak Zhao-daren'in bugün bu kadar katı olmasını beklemiyordu. Onu yere yatırdı ve ciddi bir şekilde görgü kurallarını öğretti. Etrafta dolaşmasına ve atıştırmalık yemesine izin verilmedi, bu da onun biraz mutsuz olmasına ve bir süre öfkelenmesine neden oldu.
Ve Zhao-daren geçmişte olduğu gibi onu ikna etmeye gelmedi, karşısına oturdu ve sessizce ona baktı.
İkisi uzun bir süre birbirlerine baktıktan sonra Zhao-daren'e yaptığı numaranın etkisiz kaldığını fark etti ve kozunu kullandı: iki gözü yaşlarla doldu, yüzüne damladı ve sonra ağzını açıp yüksek sesle ağladı.
Bu hareket herkes üzerinde etkili olurdu. Babası ve İmparatoriçe bile onu ikna etmek için yaptıkları işi hemen bırakırlardı.
Ancak bugün, Zhao-daren üzerinde hiçbir etkisi yok gibi görünüyordu.
Zhao-daren elini uzattı ve tam kafasına dokunmak üzereyken aniden elini geri çekti. İfadesi daha ciddi bir hal aldı ve tereddüt etmeden "Majesteleri Veliaht Prens, bu yüzden kolayca gözyaşı dökmeyin. Gözyaşlarını başkalarını kandırmak ve sorumluluktan kaçmak için kullanmak yerine sorunlarınızı nasıl çözeceğinizi öğrenin."
Zhao Sui yarı yarıya anlıyor gibiydi, ancak Zhao-daren'in bugün çok farklı olduğunu hissetti ve artık onunla oynamak istemedi.
Saraydan döndükten sonra, Zhao Yelan o kadar mutsuzdu ki, "Artık Büyük Öğretmen olmak istemiyorum" diyerek yemek bile yemek istemedi.
"Bu kadar zor mu?" dedi gülerek Yan Mingting
"Ya ağlar gibi yaptı ya da bana gönülsüzce davrandı ve ben ona nasıl öğreteceğimi bilemedim." Zhao Yelan ilk etapta çocuklara nasıl öğreteceğini bilmiyordu, hele ki asil olan ve ihmal etmeye cesaret edemediği bir çocuğa. Ne kadar temkinli olursa o kadar zor olacaktı. "Ve o kadar aptal ki, bütün öğleden sonra tek bir kelime bile öğrenemedi" diye yakındı.
"Daha çok küçük."
"O üç yaşında. Ben üç yaşındayken şiirler okuyup yazabiliyordum," dedi Zhao Yelan.
"Sen bir istisnasın. Ben üç yaşındayken tek bir kelime bile okuyamazdım. Sadece kılıçla nasıl dans edileceğini biliyordum."
Yan Mingting onun omzunu sıvazladı: "Yarın seninle gelip bir göz atayım mı?"
"Neye göz atacaksın?"
"Seni nasıl uykusuz bıraktığına, intikamını almalıyım!"
Zhao Yelan aslında onun şaka yaptığını düşünmüştü ama ertesi gün Zhao Sui'ye ders verirken, Yan Mingting gerçekten de onunla birlikte geldi; bahanesi, ona dövüş sanatlarını öğretebilmek için Majestelerinin temelinin iyi olup olmadığını görmek istemesiydi ve İmparatorun da doğal olarak buna bir itirazı olmadı.
"General!" Zhao Sui en çok generale hayrandı ve genellikle saray sakinlerinin generalin savaş sırasında yaptığı büyük işler hakkındaki hikayelerini dinlerdi. Küçük çocuğun bu hikayeleri duyduğunda kanı kaynadı ve o da kanını dökmek için savaş alanına koşabilmeyi diledi. Bir adım öne çıktı ve Yan Mingting'in kalçasına sarıldı. "Dövüş sanatlarını öğrenmek istiyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...