Bölüm 43

227 54 30
                                    


Genelevdeki kırmızı tül çadır mis gibi kokuyordu.

Öğleden sonra olduğu için gece olduğu kadar gürültülü değildi. Kızların çoğu hâlâ dinleniyordu ve sadece birkaç hizmetçi ile Madam masadaki iki kişi için şarap dolduruyordu.

"Li-gonzi o kadar güçlü ki Zhao-daren gibi birini bile buraya getirmiş," dedi Madam gülümseyerek.

"Bu doğru, benim popülerliğim sıradan değil." Li Yucheng yüksek sesle güldü. Zhao Yelan için şarap doldurmak üzere olduğunu görünce uzanıp onu durdurdu. "Zhao-xiong şarap içmez, git ve bir fincan çay getir."

"Merak etmeyin, burada sadece seçkin konukları ağırlamak için kullanılan çok iyi bir Mingqian Longjing'im var." Madam çaydanlığı çoktan değiştirmişti. Ona cilveli bir şekilde gülümsedi ve Li Yucheng'in yüzüne dokunmak için uzandı, bu da onun durmadan kıkırdamasına neden oldu. Eğer yüzünde yara izi olmasaydı, cazibesi çarpıcı olarak kabul edilebilirdi.

Zhao Yelan gözlerini başka tarafa çevirdi ve bakmadı.

Bunu gören Li Yucheng hızla duruşunu düzeltti. Madam şakalaşmak yerine ciddiyetle konuştu: "Kapılar kapalı mı?"

"Doğal olarak, Li-gongzi mekânı çoktan ayırttığı için ben de sizin için ayırttım. Üçüncü bir konuk gelmeyecek." Madam gülümsedi.

"O zaman Leydi Miaoyin'den yukarı gelmesini isteyebilir miyiz?" Li Yucheng hevesle sordu.

"Bir dakika bekleyin, giyiniyor. Merak etmeyin, genç efendi." Madam masanın üzerindeki buhurdanlıkta tütsü yaktı ve çatlaktan bir tutam beyaz duman süzülerek bir süre sonra güzel kokularla dolup taştı.

"Hongxiu Evi'nin kokusu gerçekten çok çeşitlidir. Poşetleri sevmez misiniz? Onlara bu kadar tuhaf kokuyu nereden bulduklarını sorabilirsiniz. Yıl boyunca her zaman sezonluk olanlar var, buradaki işlerin gittikçe daha iyi olmasına şaşmamalı." Li Yucheng, sanki buraya tütsü ve hamur işleri için gelmiş gibi Zhao Yelan'a genelevlerin faydalarını anlatmaya devam etti. "Akademisyenler ve sofistike konuklar şaraplarının yanında birkaç melodi sevmezler mi? Bu Hongxiu Evi'nde isteyebileceğiniz her şey var; uğurlu günler, iyi şarap ve güzel şarkılar. Bu hayattaki en büyük mutluluklardan biri!"

Zhao Yelan onun sadece birkaç yudum içtiğini gördü ve çayı kendi başına içti. Göz ucuyla alt kattan geçen kadını gördü. Tesadüfen karşı taraf başını kaldırdı ve göz göze geldiler. Madam gülümsedi ve "Zhao-daren, endişelenmeyin. İstediğiniz kişi çoktan geldi." dedi.

Li Yucheng heyecanla aşağı baktı ve arkasından gelen kadını gördü. Elinde bir pipa tutarak yavaşça yukarı doğru yürüdü, boncuk perdeyi açtı ve tüm kalbiyle selam verdi: "Li-gongzi güvende ve iyi."

"Güvende ve iyi, güvende ve iyi." Li Yucheng'in yüzü sevinç doluydu ve elini tutmak için öne çıktı. "A-Chang, bu Zhao-daren. Dinlemesi için hemen bir ezgi söyle, belki seninle evlenmem için bana aracılık eder....."

A-Chang çaktırmadan elini çekti ve Zhao Yelan'a bakarak başını salladı: "Bu onun yetersizliğini gösterecek."

"Yetersiz değil, yetersiz değil!" dedi Li Yucheng.

Zhao Yelan bu adamla gelip müzik dinlemek için gerçekten sabrını tüketmişti ve önündeki şarap kadehini itti: "Lütfen çeneni kapatır mısın!"

A-Chang dudaklarını büzdü ve kıs kıs güldü. Li Yucheng afalladı ve hemen üç bardak içti. Pipanın sesi kederliydi. Kalıcı hüzün, A-Chang'in ruhani sesiyle birleştiğinde birbirini tam olarak tamamlıyordu. Duygusal bir şekilde şarkı söylerken, Li Yucheng aslında ağladı ve şarabını sessizce içti.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin