Birçok insan kampa çoktan varmıştı ve birbirlerini selamlıyorlardı. Bu insanlar onları gördüklerinde hemen merhaba demek için öne çıktılar.
"General Yan bugün büyük bir hasat yapacak, ah."
"Korgeneral He ve Korgeneral Zhong da enerjik. Görünüşe göre bugün çok iyi şeyler avlayacaklar."
Bu askeri yetkilileri teker teker övdüler ve güçsüz olan Zhao Yelan'ı otomatik olarak görmezden geldiler.
Zhao Yelan da onlarla sahte nezaket jestleri yapmak istemedi. Yerine oturduğunda, Yan Mingting ve diğerlerine yaklaşan dövüş sanatları ustalarını gördü, sesleri özlem ve hayranlık doluydu.
Yan ailesinin baba ve oğlunun tüm savaşçıların kalbinde rol model oldukları söylenebilirdi.
Diğerleri de yavaş yavaş geldiler. Bu sırada Hadım Gao bağırdı: "İmparator burada!"
Herkes ayağa kalktı ve birbiri ardına selam verdi. Zhao Xuan iyi giyimli bir şekilde dışarı çıktı ve yüksek sesle "Bu kadar kibar olmanıza gerek yok, bugün av günü. Herkes yeteneklerine göre savaşa girecek ve avladıklarını doğrudan geri getirebilecek. Kaplanı avlayabilen herkes cömert bir ödül alacak."
Bir grup insan yarışmaya hevesliydi ve konuşmasını bitirdiğinde ormana gitmek için sabırsızlanıyorlardı.
Yetkililerin çoğu yaşlıydı, ancak çocukları gençliklerinin baharındaydı ve av aramak için gürültü ve heyecanla koşuşturuyorlardı. Li Yucheng bile onların arasındaydı.
Yaylar ve oklar eşit olarak dağıtılmıştı. Zhao Xuan bir sadak aldı ve bilinçsizce Zhao Yelan'a baktığında yola çıkmak üzereydi.
Birbirlerine baktılar ve Zhao Yelan gülümsedi ve cesaretlendirir gibi başını salladı.
Zhao Xuan zımnen gülümsedi ve sesini yükseltti: "General Yan, birlikte gidelim."
"Evet."
Yan Mingting yayını kaldırdı, atına atladı ve dizginleri sıktı. Büyük bir coşkuyla Zhao Yelan'a baktı, ancak Zhao Yelan ona kayıtsızca baktı: "Kayıtsız kalma."
Yan Mingting'in ağzının kenarları kalktı: "Hadi gidelim."
He Cuizhang ve diğerleri sırayla onu takip etti. Nal sesleri yavaş yavaş kayboldu ve kalan insanlar havaya kalkan kir ve tozu el sallayarak uzaklaştırdı.
Av alanına girdikten sonra Zhao Xuan, Yan Mingting ve diğerlerinden ayrıldı. Binicilik ve atıcılıkta iyiydi ve avını elde etmek için Yan Mingting'in dövüş sanatlarını kullanmak istemedi. Küçük bir maiyetle birlikte diğer yöne doğru gitti.
"General, şimdi ne yapmalıyız?" diye sordu He Cuizhang.
"Birlikte kalmaya gerek yok. Herkes kendi yeteneklerinin tadını çıkarsın, tamam mı." Yan Mingting emirlerini verdikten sonra Zhong Yuehong atının başını çevirdi ve heyecanla ormana doğru koşmaya başladı.
Av alanından uzakta olsalar bile, kampta oturan sivil memurlar atların kişnemelerini ve içerideki av hayvanlarının hırıltılarını duyabiliyordu. Kulağa biraz ürkütücü geliyordu. Özellikle de bazı insanların çocuklarının hâlâ içeride olması endişe vericiydi.
Başbakan Li Yucheng'in bir kaza geçirmesinden korkuyor gibiydi, bu yüzden birkaç yandaşını çağırıp onu aramaya gitmek istedi.
Birisi ona güldü: "Bakan Li, artık şiir yazmıyor musunuz?"
Li Jinyu alnındaki teri sildi: "Şu anda yapamam, sonra yaparım."
Diğerleri yüksek sesle güldü ve biri yangına körükle gitti: "Bu arada, birkaç gün önce Zhao Yelan ve General Yan'ın Li-gongzi'yi bir ağaca astığını duydum. Bu doğru mu? Sen Başbakansın, nasıl böyle bir işe yaramaz olarak yaşayabilir? Ben olsaydım...... emin olurdum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...