ÖZEL BÖLÜM-6-YAŞLANMA

190 29 22
                                    


İkili sınırdan yola çıktı ve bir süre güneye doğru seyahat etti. Buradaki topraklar seyrek nüfusluydu ve genellikle bir gün boyunca kimseyi görmeden seyahat ettiler.

Birkaç gece arabada uyuduktan sonra, Zhao Yelan bir han bulmak ve bir yatakta iyi bir şekilde dinlenmek için sabırsızlanıyordu. Ancak, hiçbir zaman hana ulaşamadılar. Bir çiftçinin evinin önünden geçerken Yan Mingting, Xiao Gao'dan arabayı durdurmasını istedi ve bir gece orada kalmayı teklif etti.

Zhao Yelan bir an düşündü ve sonra kabul etti.

Çiftçiler para ödeyeceklerini duyduklarında hemen kabul ettiler ve büyük ödülü aldıktan sonra daha da heveslendiler. Koyunlardan birini kestiler ve o gece yemeleri için onlara kızarmış koyun budu verdiler.

Bir grup insan ateşin etrafında oturmuş, yağ damlayan koyun butlarına bakıyorlardı.

Ev sahibi kadın Zhao Yelan'ın yanında oturmuş yün bir battaniye dokuyordu. O da çok hevesliydi ve sıkılacaklarından korkuyordu, bu yüzden onlarla sohbet etmeye devam etti, nereli olduklarını ve ilişkilerinin ne olduğunu sordu.

"Biz başkentten geliyoruz." Zhao Yelan bir an düşündükten sonra Yan Mingting'i işaret ederek, "Bu benim kardeşim," dedi.

Yan Mingting şaşırdı ve ona şüpheyle baktı. Onun alaycı ifadesini görünce, "Doğru, bu iki kardeş evden kaçtı" diye onayladı.

Zhao Yelan'ın ağzının kenarları seğirdi.

Ev sahibesi merakla sordu: "Görünüşe göre çok genç değilsiniz, neredeyse otuz yaşındasınız? Neden evden kaçtınız?"

Bu sözler Zhao Yelan ve Yan Mingting'i mutlu etti ve ağızlarını açıp hikayeler uydurmaya başladılar.

Zhao Yelan: "Evlilikten kaçtı. Ailesi ona evleneceğini söyledi ama o reddetti."

Ev sahibesi: "Bu genç ustanın ne kadar yetenekli bir insan olduğunu görünce, kızın güzel olmaması mümkün mü?"

Zhao Yelan: "Hayır, çünkü erkeklerden hoşlanıyor."

Yan Mingting: "Evet, öyle."

Ev sahibesi irkildi ve neredeyse iğneyi kendine batıracaktı. Gözleri büyüdü ve nezaketsizlik ettiğini düşünerek dönüp Zhao Yelan'a sordu: "O zaman siz neden evden kaçtınız?"

"Çünkü o da erkeklerden hoşlanıyor," dedi Yan Mingting.

Ev sahibesi nefesini tuttu ve uzun süre dışarı vermeye cesaret edemedi.

Yan Mingting: "Küçük kardeşim, iyi görünmesi dışında hiçbir sorunu yok. Başkentte sayısız insan ona aşık oldu ama o bir adama aşık oldu. Tabii ki o adam da çok romantik ve ikisi birlikte kaçmaya karar verdiler."

Ev sahibesi battaniyesini bile örmüyordu. Sadece dikkatle dinliyordu ve aniden, koyun butlarına bakan ve neredeyse ağzının suyu akan Xiao Gao'ya baktı: "Küçük kardeşiniz bu genç adamla kaçmış olabilir mi?"

İki kişi: "......."

Onların konuşmalarına hiç dikkat etmeyen Xiao Gao başını çevirip baktı: "Benim hakkımda bir şey mi söyledin?"

Zhao Yelan ona daha fazla takılmamaya karar verdi ve tam açıklayacaktı ki ev sahibinin seslendiğini duydu: " Koyun eti yemeye hazır."

Xiao Gao ve Yan Mingting hemen yerlerinden kalkıp koşarak geldiler ve ev sahibesi de koyun etini kesmeye gitti.

Zhao Yelan'ın her iki yanındaki koltuklar boştu, bu yüzden kalktı ve yemek için yürüdü.

Taze ızgara et yumuşak ve güzel kokuluydu ve baharat koyun etinin kokusunu bastırıyordu. Tadı çok güzeldi. Bir grup insan ateşin başında durmuş, et yerken konuşuyor ve gülüyordu. İki kadeh şarabın da eklenmesiyle kısa sürede neşeli bir hal aldı.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin