Zhao Yelan, Wang Guisheng'in söylediklerine göre durumu açıklığa kavuşturdu.
Hakim Yin, Yan Mingting'in "Fu Qian" ile ilişkisi olduğunu fark ettiğinde, Pekin'e adam hakkında bilgi almak için birini gönderdi, böylece bu konu başkente yayıldı.
Ancak tesadüf eseri Fu Qian iki ya da üç arkadaşıyla oynamak için dışarı çıkmıştı, bu yüzden şimdilik doğrulanamadı.
Hâkim Yin'in başkente getirildikten sonra sorgulanması ciddi bir meseleydi. Kimse ona bu olayı sormaya gelmedi ve mahkemenin Zhao Yelan'ın Fu Qian gibi davrandığını önceden bildiğini düşündü, bu yüzden sadece kendi suçlarını itiraf etti.
Bu şekilde, mesele bir gizem haline geldi, ancak söylentiler durmadı. Söylenti yayıldıktan sonra herkes onu çiğnedi ve tadına bakmak için sirke ekledi ve geri tükürüldüğünde artık orijinal versiyona benzemiyordu.
İlk başta sadece şüpheler vardı, ancak daha sonra herkes buna inanmaya başladı.
"Peki bu konu...... doğru mu?" Wang Guisheng temkinli bir şekilde sordu.
Bunu dinledikten sonra Yan Mingting ilacı Zhao Yelan'ın ağzına verdi "Çabuk ilacı iç ve sonra masumiyetimi iade et."
"......" Zhao Yelan büyük bir kâseyi bitirmek zorunda kaldı ve tadının acı olduğunu hissetti. Kaşlarını çatar çatmaz Yan Mingting eline küçük bir torba şekerlenmiş meyve tutuşturdu.
Zhao Yelan şekerlenmiş meyveyi aldı "Bu yanlış, ben o Fu Qian'ım." dedi.
"Anlıyorum. Bana da tuhaf gelmişti, General nasıl olur da seni bırakıp yerine Fu Qian'ı görür? Belki de ben Pekin'den ayrıldıktan sonra söylentiler kesilmiştir." Wang Guisheng cevabını aldıktan sonra kilit noktayı kavradı ve gülümseyerek dışarıdaki işlerini halletmeye gitti.
Yan Mingting onun gidişini izledi ve dudaklarını büzdü: " Dinle şu çocuk, senden çok hoşlanıyor gibi görünüyor?"
"Hangi kulağın böyle bir şey duydu?" Zhao Yelan şekerlenmiş meyveyi çiğnedi ve kulağını çimdiklemek için elini uzattı. "Bence bu kulak işe yaramaz."
"Aiyo, sakin ol." Yan Mingting bağırdı ve dışarıdaki ayak seslerini duyunca hemen ona anlamlı bir bakış attı. "Lütfen bana biraz yüz ver, Zhao-daren, lütfen bana biraz yüz ver."
Zhao Yelan elini bıraktı ve içeri girdiklerinde Yin Pinglu ve Zuo Ran'a her zamanki ifadesiyle baktı: "Ne oldu?"
"Lordum, Kuang Sheng koşarak geldi. Sadece Pi İlçesinde değil, diğer birkaç ilçede de yağmur yağdığını söyledi," dedi Yin Pinglu mutlulukla.
"Bu iyi bir şey." Zhao Yelan rahat bir nefes aldı ve "Li Yucheng nerede?" diye sordu.
Li Yucheng onlarla birlikte Zhizhou'ya gitmemiş, Cheng ailesiyle birlikte Huaizhou'yu boşaltmış ve Quzhou'ya doğru yola çıkmıştı.
"Az önce ondan bir mektup geldi, bizi Wancheng'de bekleyeceğini söylüyordu."
Wancheng, Pi İlçesinin kuzeyindeydi ve Pekin'e giderken uğranması gereken bir yerdi. Quzhou'dan aceleyle yola çıkarsa, bu birkaç gün sürecekti.
Yan Mingting, "O halde yola çıkmadan önce burada birkaç gün dinleniriz," dedi. "Sen iyileştikten sonra yola çıkmak için çok geç olmaz."
"Pekâlâ." Zhao Yelan hâlâ kalıp sonrasını izlemek istiyordu.
Neyse ki Wang Guisheng pratik çözümler bulmadan teoride kalan bir adam değildi. Yan Mingting yanında birçok insan getirmişti ve yeterli yardımla şehrin altyapısı hızla onarıldı. Uzaktaki diğer yetkililere adamlarını geri gönderebilmeleri için mektuplar gönderildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomansaTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...