Bölüm 61

249 50 11
                                    


Zhizhou, Huaizhou'dan bir buçuk gün uzaklıktaydı. Yarım gün boyunca arabada oturduktan sonra, Zhao Yelan morali bozuk bir şekilde perdeyi açtı ve dışarıda birkaç insan ve her tarafta tarım arazileri olduğunu gördü. Bazı insanlar tarlaların sırtlarında oturmuş güneşe bakıyorlardı.

Zhao Yelan da bakmak için başını kaldırdı ve gözleri kavurucu ışıktan kamaştı. Arabaya geri dönerek hızla yelpazesini salladı: "Burası çok sıcak. Hâlâ buz var mı?"

" Bitti." Yan Mingting yelpazesini aldı ve daha sert salladı. "Dayan, birazdan ormana gireceğiz ve ağaçların gölgesinde daha serin olacak."

Zhao Yelan sıcaktan çok soğuktan korkuyordu. Yan Mingting'in yüzündeki tere bakmak için döndü. Neredeyse damlıyordu, bu yüzden yelpazeyi ona doğru biraz hareket ettirerek "Kendini yelpazele." dedi.

"Peki ya sen?"

Zhao Yelan sadece dış cübbesini çıkardı.

Yan Mingting'in gözleri parladı ve o da benzer şekilde dış cübbesini çıkardı.

"Lordum, posta istasyonuna daha bir saat var. Bir kasaba var, önce durup bir şeyler yiyelim mi?" Xiao Gao perdeyi açtı ve iki adamın kıyafetlerini çıkardığını gördü. Yüzü kıpkırmızı oldu ve aceleyle geri çekildi.

"Git ve bir şeyler al, dışarı çıkmayacağız." diye emretti Zhao Yelan.

"Tamam."

Bir tütsü çubuğu kadar zaman sonra Xiao Gao döndü, elindekileri uzattı  "Sadece bunları alabildim." dedi.

Zhao Yelan şöyle bir baktı. Buharda pişirilmiş birkaç çörek ve bir pirinç keki vardı. "Hepsi bu kadar mı?"

Xiao Gao, "Evet, birçok han kapalı," dedi. "Su almaya gittim ama o insanlar su torbalarını doldurmamıza izin vermediler, bu yüzden yeterli olmayabilir."

Zhao Yelan hemen Yan Mingting'e baktı ve ikisi de aynı anda dış giysilerini giydiler, yüz ifadeleri biraz ağırdı.

Arabadan önce Yan Mingting atladı. Xiao Gao, Zhao Yelan için tabureyi almak üzereydi ama efendisinin Yan Mingting tarafından çoktan aşağıya taşındığını gördü. Ağzını hafifçe açtı, sonra tabureyi yere bıraktı ve sessizce onu takip etti.

Sokakta sadece birkaç dağınık dükkan hala açıktı ve yiyecek satan bir dükkan bulduktan sonra Zhao Yelan sordu: "Dükkân sahibi, lütfen suyumuzu doldurabilir misiniz? Hemen yola çıkıyoruz."

"Su mu? Size vermek istemediğimden değil, şu anda hepimizin suya ihtiyacı var. Şu kreplere bakın, biraz ister misiniz?" diye sordu dükkân sahibi.

Zhao Yelan tekrar sokağa baktı. Çok az yaya vardı ve havada hâlâ sıcak dalgaları görülüyordu.

Zhao Yelan önce biraz krep aldı ve sonra sordu: "Kasabadaki herkes nereye gitti?"

"Su almaya." Dükkân sahibi uzaktaki küçük bir dağı işaret etti. "Orada bir dağ pınarı var. Şimdi herkes su almaya gitti, bizim aile de gitti, o yüzden dükkâna sadece ben bakıyorum. Bu son parçayı da sattıktan sonra hemen oraya gideceğim."

"Burada su sıkıntısı mı var?" diye sordu Zhao Yelan.

Dükkân sahibi çaresizce, "Evet, neredeyse iki aydır kuraklık var ve ekinler neredeyse kurumak üzere," dedi.

Araba tekrar hareket etmeye başladı. Dışarıdaki hareketliliği izlemeye devam ederken Zhao Yelan'ın yüz ifadesi iyi değildi. Dağı geçtiklerinde pınarı gördü.

İnsanlar ellerinde tahta kovalarla bir araya toplanmıştı. Çocuklar bile ellerinde leğen ya da kepçelerle kaynak suyunu almak için çabalıyorlardı ama yeterli su yoktu. Arkadaki insanlar beklemekten tedirgindi, bu yüzden diğerlerinden kapmaya başladılar ve kargaşa arasında bir kavga patlak vermek üzereydi.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin