Ara sıra devriye gezen polis ve askerlerle birlikte sokaktaki insan akışı giderek azaldı. Yere çömelmiş kontrolsüzce gülen bir grup insan gördüklerinde ne olduğunu sormak için öne çıktılar.
Zhong Yuehong ayakta duran tek kişiyi işaret etti ama üzgün yüzlü adam "Bir şey yok, sadece kısa bir süre önce...... generalimizle alay edildi." dedi.
Yan Mingting yüzünü ovuşturdu, onları silkeledi ve ilerledi. O insanlar tekrar yetişmek için acele ettiler.
"Özür dilerim, söz veriyorum gülmeyeceğim." Zhong Yuehong gözlerinin kenarındaki yaşları sildi ve ardından diğer kardeşleri okşadı. "Siz de gülmeyi kesin."
Grup sakinleşmeden uzun süre güldü ve güldü. Zhong Yuehong duygulanarak "Bu Zhao Yelan iyiyi kötüden ayıramıyor, nasıl bariz yalanlar söyleyebiliyor? General'in kahraman yüzü ve görünüşüne gelince, Lanling Kralı bunu gördüğünde utanabilir. Senin bir domuz ruhunun reenkarnasyonu olduğunu söylemeye nasıl cüret eder, pff -"
Yan Mingting arkasını döndü ve ona ters ters baktı. Hemen ağzını kapattı ve durmadan güldü.
Diğerleri tekrar güldü ve He Cuizhang "General, neden içeri girip iyice bakmasına izin vermediniz? Sizi gerçekten gördü mü? Saçma sapan mı konuşuyordu?"
Yan Mingting, "Beni gördü," diye cevap verdi.
Herkes sustu ve hemen ardından ne zaman tanıştıklarını, neden tanıştıklarını, neden hiçbir şey söylemediğini sormaya başladı.
Yan Mingting de gençken bir kez tanıştığı bu kişinin sonunda kendisiyle evleneceğini beklemiyordu.
Kendini bildi bileli babasıyla birlikte sınıra götürülmüş ve başkentte neredeyse hiç kalmamıştı.
Sadece bir kez vücudu ağır bir şekilde zehirlenmiş, yüzü anormal derecede şişmiş, gözleri mosmor olmuş, yürümekte zorlanmış ve desteğe ihtiyaç duymuştu. Askeri doktor bir şey yapamayınca babası onu Pekin'e götürüp imparatorluk doktoru bulmuş. Konakta tedavi görürken, üçüncü prensin babasıyla konuşmaya geldiğini duydu.
O birkaç gün içinde prenslerin hepsi babasını aramaya ve onu kazanmaya gelmişti, ancak durum hala belirsizdi ve sınırda sürekli savaşlar vardı, bu yüzden babası çok endişeliydi.
Meraklıydı. Birkaç prens arasında üçüncü prens imparator tarafından tercih edilmiyordu ve bir imparatorluk cariyesi olan annesi erken vefat etmişti. Hiçbir güç tarafından desteklenmiyordu, öyleyse neden o koltuğu kapmaya gelmişti?
Bu yüzden hizmetkârlarından bir göz atmasına yardım etmelerini istedi, ancak tam avluya girdiğinde, her iki adımda bir üç kez öksüren, yüzü kar gibi beyaz, zayıf bir genç adamla karşılaştı. Bunu izlemeye dayanamadı ve adama durması için seslendi. "Kimsin sen? Generalin konağına neden tek başına geldin?"
Genç adam onun görünüşünü görünce bir an şaşırdı ve sonra cevap verdi: "Bu Zhao Yelan, prensle birlikte geldi."
"Zhao Yelan." Yan Mingting bu ismi bir kez söyledi, birkaç kelime daha konuştu ve hizmetkârları tarafından odaya geri dönüp ilaç alması için teşvik edildi. Adama tekrar baktı ve birisine avludan bir tavuk yakalayıp Zhao Yelan'ın ellerine doldurmasını emretti. "Baksana ne kadar zayıfsın, savaş alanına varamadan rüzgârda savrulup gidersin."
"Ben savaşa gitmem."
Yan Mingting onu görmezden geldi ve koridorun sonuna doğru yürüdü. Arkasına dönüp baktığında, genç adam ne yapacağını bilemez bir halde çırpınan tavuk kanatlarını tutuyordu, kaşları neredeyse birbirine yapışmıştı. Mutlu bir şekilde odasına geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...