Aslında Zhong Yuehong bile bu kadının gerçek kökenini bilmiyordu.
Yaklaşık on dört yıl önce Yu Dali, Mu Mu adındaki kuzeni olduğunu iddia ederek onu aniden sınıra yerleşmeye getirmişti.
O ve Zhong Yuehong eski tanıdıklardı ve Zhong Yuehong bu kadar güzel bir kadın olan bir kuzeni hiç duymamıştı. Yu Dali onun tekrarlanan soruları karşısında fısıldadı: "Lordum size sadece ona göz kulak olmanızı ve başka şeyler hakkında soru sormamanızı söylemem için beni görevlendirdi."
Zhong Yuehong ancak o zaman bunun Zhao Yelan'ın ayarlaması olduğunu anladı. Daha fazla soru sormadı ve sadece onu Yu Dali'nin kuzeni olarak görüp ona iyi baktı.
İlk geldiğinde, bu kuzen sanki ruhunu kaybetmiş gibi görünüyordu. Yemek yemiyor, uyumuyor ve yürüyen bir ölü gibi gün boyu gökyüzüne bakıyordu. Ara sıra mutfaktaki bıçağa sessizce bakıyordu. Neyse ki Yu Dali onu her zaman takip ediyordu ve etrafta koşmak bir yana, keskin nesnelere dokunmasına bile izin verilmiyordu.
Daha sonra durum yavaş yavaş düzeldi. Bu kişi daha bilinçli hale geldi, ancak beyni iyi çalışmıyordu ve sık sık birçok şeyi unuttuğu söyleniyordu.
Zhong Yuehong onu, mademki bir şeyleri hatırlayamıyordu, o halde bunları düşünmemesi ve sadece iyi bir hayat yaşaması konusunda ikna etti.
"Kuzen." Masanın yanında duran Gu Niaoniao önce Yu Dali'ye seslendi, ardından Zhao Yelan ve Yan Mingting'e baktı. "Misafirler mi var?"
"Evet. " Yu Dali gülümsedi ve sonra Zhao Yelan'a fısıldadı, "Seni hatırlamayabilir."
Zhao Yelan başını salladı. Yüz ifadesi bir an için karardı ama sonra unutmanın iyi olacağını düşündü. Geçmişte yaşananlar sahte ölüm ilacının yan etkileri nedeniyle ortadan kalkmış olacaktı.
"Ben gidip onlara çay koyayım." Gu Niaoniao fırçasını yere bıraktı ve Zhao Yelan "Zahmete gerek yok, yazmaya devam edebilirsin. Satmak için acele etmiyor musun?" dedi.
Gu Niaoniao tereddüt etti ve biraz utanarak onlara baktı.
Yu Dali efendisinin konuştuğunu gördü ve hemen"Evet, sen işinle meşgulsün. Onları ben ağırlayacağım."
"Pekâlâ. Umarım herkes misafirperverlik eksikliğim için beni affeder." Gu Niaoniao başını salladı, fırçayı tekrar eline aldı ve başını ciddi bir şekilde yazmaya gömdü.
Grup ana odaya çekildi ve Yu Dali alçak sesle "Son birkaç yılda durumu düzeldi ve kaligrafi resimleri satarak geçimini sağlıyor. Arka bahçede yetiştirdiği meyve ve sebzeler de var. Mahalledeki çocuklar ders çalışmak için ona gelmeyi seviyor, bu yüzden onun için özel bir okul açmayı ve öğretmen olmasını sağlamayı planlıyorum."
Zhao Yelan: "Pekala, özel okulun işletme masraflarını ben karşılayacağım," dedi.
Yu Dali: "Lordumun bu konuda rahatsız olmasına gerek yok. İkimiz yıllar boyunca biraz para biriktirdik. Basit bir okulla başlarız, böylece çocuklar okuyup ders çalışabilir ve kendisi de yapacak bir şeyler bulabilir."
"Bu yapılamaz. Bu bir aydınlanma ve bilgelik meselesidir ve dikkatsizce hareket edemezsiniz."
Zhao Yelan, bir para çantası çıkarıp masanın üzerine fırlatan Yan Mingting'e baktı. Çıkan sesten bunun az bir miktar olmadığı anlaşılıyordu. "İşte bu kadar. Umarım bu küçük kasabada bir İmparatorluk Sınavı şampiyonuna öğretmenlik yapabilirsin."
Yu Dali reddedemezdi, bu yüzden sadece bu konuyu iyi idare edeceğine söz verebilirdi.
Bir süre sonra Zhao Yelan çalışma odasına tek başına girdi. Masaya geldi ve Gu Niaoniao'nun yazdıklarına baktı, zaman zaman onunla tartıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...