Özel Bölüm-8

71 19 4
                                    


Sahte Ölüm -1


(kitabın yarısında Zhao Yelan kendini ölmüş gibi göstermekten vazgeçmişti.yazar bundan sonraki ekstralar eğer vazgeçmeseydi ve ölmüş gibi davransaydı ne olurdu bölümleri yayınlanmıştır.keyifli okumalar...)

Zhao Yelan gözlerini açtığında bir arabanın içinde olduğunu, kadın kıyafetleri giydiğini ve yüzünün bir eşarpla örtülü olduğunu gördü.

Perdeyi açtı ve arabacıya sordu: "Şimdi neredeyiz?"

"Neredeyse Batı Bölgeleri'ne geldik."

Tekrar arkasına yaslandı. Daha önce hazırladığı bavulları da oradaydı ve hiçbiri geride kalmamıştı. Her şey önceden Gu Niaoniao'ya teslim edilmişti.

Yan Mingting ayrıldıktan sonraki üçüncü gün sahte ölüm ilacını almıştı. İlk iki gün, eski hastalığının nüksettiği yanılsamasını yaratmak için tatlı ot poşetini taktı ve ardından ilacı aldı. İşlem sırasında biraz acı çekti ama kısa süre sonra derin bir uykuya daldı.

Aslında planı Yan Mingting gittiğinde uygulamak en uygunuydu. Kimse otopsi için tabutu açmayacaktı. Sadece Yan Mingting'in cesareti vardı. Evdeki insanlar onun "cesedini" kendi gözleriyle doğruladıkları sürece, izinsiz olarak yerinden oynatmaya cesaret edemezlerdi.

Ve Jiangnan'da uzakta olan Yan Mingting, mektubu başkentten alacaktı. Dönüş yolculuğu da eklendiğinde, "o" muhtemelen yarım ay boyunca toprağa gömülmüş olacaktı ve Kâhya Qin, Yan Mingting'in tabutu kazıp açmasına izin vermeyebilirdi.

Hizmetçiler de aynı şeyi söyleyince, Yan Mingting sadece onun gerçekten öldüğüne inanabildi.

Yan Mingting'in ölümünü duyduğunda nasıl bir ifade takınacağını düşündüğünde, bunu daha fazla düşünmeye cesaret edemedi ve gözlerini kapatarak kendini uykuya bıraktı.

Dışarıdan daha fazla ses duyana kadar perdenin köşesini kaldırdı ve kendini bir sınır kasabasında buldu. Buradaki insanların çoğu koyu tenliydi ve sesleri oldukça yüksekti.

Bu sırada, önünde tanıdık bir figür fark etti. Adamlarıyla birlikte oradan geçmekte olan Zhong Yuehong'du. Hemen arabanın perdesini indirdi ve birinin Zhong Yuehong'a sorduğunu duydu: "Bize General ve Zhao Yelan hakkında daha fazla bilgi ver."

"Ne Zhao Yelan'ı, bu ne saygısızlık! General'in evlendiği kişi o, ona Zhao-daren demelisiniz, aksi takdirde General öğrenirse askeri yasalara dikkat edin!"

"General ona karşı bu kadar çabuk mu değişti?"

"Buna değişim denmez, tercih denir." Zhong Yuehong duygulanarak  "Generalin birinden hoşlanmasının nasıl bir şey olduğunu gördüm. Daha önce ava gittiğimizde, her zaman en önde gelen o değil miydi? Sonuç olarak, son sonbahar avı sırasında, hiç av öldürmeden bir tavşanı canlı yakaladı."

"Neden?"

"Zhao-daren'i mutlu etmek için!"

Sesler kaybolurken, Zhao Yelan yavaşça gözlerini kapattı ve aniden yanağında bir ıslaklık çizgisi fark etti. Şaşkınlıkla yanağını sildi ve alt dudağını sertçe ısırarak ıslak parmak uçlarına baktı.

Pişman olamazdı.

Zaman her şeyi silecek ve yakında Yan Mingting'le birbirlerini unutacaklardı.

Bu kadar emindi ama Yan Mingting'den tekrar haber aldığında panikle elindeki çay fincanını devireceğini tahmin etmemişti.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin