Bölüm 56

230 49 22
                                    


Herkesin merak ve sorgu nesnesi nihayet kapıda belirdi ve onu sekiz görevli takip etti. Lider, orada bulunanlara boş ve kayıtsız bir ifadeyle bakan genç bir adamdı.

"Siz Zhao-daren misiniz?" Hâkim Yin öne çıktı ve "Acaba Zhao-daren'in bir jetonu var mı?" diye sordu.

Adam küstahça jetonu ona uzattı ve grup gerçekliğini doğrulamak için aceleyle bir araya geldi. Ancak o kişi gözlerinde bir heves iziyle gizlice Zhao Yelan ve Yan Mingting'e baktı.

Yan Mingting ağzının kenarlarında bir gülümsemeyle ona başını salladı.

Li Yucheng ağzını kocaman açarak sözde "Zhao-daren "e baktı. Zhao Yelan'ın yanındaki küçük hizmetçi değil miydi o?

"Bu gerçekten Zhao-daren, bu İmparatorluk elçisi jetonu." Hakim Yin konuştuktan sonra aceleyle bir grup insanı selamlamaya yönlendirdi. "Zhao-daren'in bugün ziyaret edeceğini bilmiyorduk ve sizi karşılayamadık. Lütfen içeride oturun."

Gao Tan başıyla onayladı. Lobiye girerken boğazını temizledi ve görkemli bir şekilde  "Diğerleri izinli. Ben sadece bu meseleyi araştırmakla görevlendirildiğimi bildirmek için geldim. Sadece benimle işbirliği yapmanız gerekiyor." dedi.

"Doğal olarak, Zhao-daren'in hangi konuyu araştırmak için geldiğini bilmiyorum? Vali ile mi ilgili?" diye sordu Hakim Yin.

Gao Tan elini sallayarak bir daha sormamasını işaret etti: "Siz sadece emirlere uyun, ben kendim ayarlamaları yapacağım. Geç oluyor, dinlenmek için hana döneceğim. En iyi hanınız neresi?"

"Hâkim Yin, "General Yan şu handa kalıyor," dedi.

Gao Tan ancak o zaman Yan Mingting'e açıkça baktı ama bir adım öne çıkmadı.

Hâkim Yin bu iki kişinin yüz ifadelerini gözlemledi. Hiç de yakın değillerdi ve ilişkilerinin iyi olmadığını bir bakışta anlayabiliyordu. Ama öyle olsa bile, Zhao-daren gibi gururlu biri Yan Mingting'in arkasından iş çevirmesine nasıl izin verebilirdi?

"Neden lordumu ve Generali birlikte geri göndermiyorum?" Hâkim Yin yolu gösterirken gözleri parladı.

Bu insanlar da onları takip etti ve hana vardıklarında Hâkim Yin, Gao Tan'a fazladan bir odaya ihtiyacı olup olmadığını ya da Yan Mingting ile birlikte mi kalacağını sordu.

Gao Tan doğal olarak ayrı yaşamak istedi!

Hâkim Yin bu iki kişinin ayrı hayatları olduğunu hemen anladı ve gülümseyerek onun için üçüncü katta üst katta bir oda daha istedi. Zhao-daren ile konuşmaya başlamadan önce kasıtlı olarak kaldı ve diğerlerinin odalarına dönmesini bekledi.

Hâkim Yin, "Zhao-daren yolculuğunda çok çalıştı, bu gece iyi dinlenin ve yarın enerjik olun," dedi.

Gao Tan kayıtsızca başını salladı.

"General Yan bir süredir Jiangnan'da, lordum farkında mı?"

Gao Tan kayıtsızca başını salladı.

"Bir de başkentin en yakışıklı erkeği olduğunu iddia eden Fu Qian-gongzi var, lordum farkında mı?" Hâkim Yin biraz imalı konuştu.

Gao Tan kayıtsızca başını salladı.

"Generalin o Fu-gongzi ile çok yakın bir ilişkisi var, lordum farkında mı?"

Gao Tan kayıtsızca başını salladı ve ardından başını sertçe salladı: "Fu Qian mı?"

"Kesinlikle." Hâkim Yin gizliden gizliye sevindi ve hemen yakınmaya başladı: "Lordum, General Yan ile bu Fu Qian'ın aslında bir ilişkisi olduğunu bilmiyorsunuz!"

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin