Bölüm 70

212 48 1
                                    


Zhao Yelan dışarı çıktığında, Xiao Gao bilinçsizce onu takip etmişti. Gu Niaonaio'yu aramaya gideceğini söyledi ve Xiao Gao'yu gönderdikten sonra tek başına gitti. Hongxiu Binası'na açıkça gitmek yerine, iletişim için kullanılan küçük eve girdi, ardından tünelden geçti ve kapıyı çaldı.

Bir süre sonra kapı açıldığında, omuzlarını açıkta bırakan ince bir cübbe giymiş olan Gu Niaonaio orada durmuş esniyordu: "Pekin'e döndükten hemen sonra bana koşmak senin için iyi mi?"

Zhao Yelan evin içindeki manzaraya baktı.

"İçeri gel, başka kimse yok." Gu Niaoniao onun içeri girmesini bekledikten sonra gizli kapıyı kapattı ve çevredeki hizmetçilere geri çekilmelerini söyledi, ardından bir fincan çay doldurmak ve bir çubuk tütsü yakmak için odaya geri döndü. "Seni birkaç aydır görmedim ama yine de sağ salim döndün. İyi bir şansın var."

Zhao Yelan çayından bir yudum aldı, ardından bir torba baharat ve bir inci saç tokası çıkarıp masanın üzerine koydu.

"Hâlâ bana bir şeyler getirmeyi biliyor musun? O zaman kibarlık yapmayacağım." Gu Niaoniao gülümseyerek oturdu ve saç tokasını eline aldı. Bir süre inceledikten sonra, "Çok eşsiz, kadın stillerini bile bu kadar iyi biliyor musun?" dedi.

"Geçerken buldum."

Yin Pinglu'nun bu saç tokasına uzun süre baktığını gören Zhao Yelan, Yan Mingting'den bunu onun için satın almasını istedi ve oradayken ikinci bir tane daha aldı.

"Sadece itiraf etmek istemiyorsun." Gu Niaonaio gülümseyerek tokayı saçına taktı ve büyük bir memnuniyetle bronz aynaya baktı. Baharat paketini eline aldı ve kokladı: "Bu çok güzel. Bunu Qingyan'ın odasına koyabiliriz, müşterilerin hoşuna gidecektir."

Zhao Yelan parmaklarını döndürdü ve sessiz kaldı.

Uzun bir süre sonra Gu Niaoniao iç çekerek bunları bir kenara koydu ve yüz ifadesi yavaş yavaş çöktü: "Bunun beni yatıştıracağını düşünmüyorsun, değil mi?"

Zhao Yelan ona baktı.

"Uzun zamandır sahte bir ölüm hazırlığı yapıyordun ve ben neredeyse cesedi almak için gizlice giriyordum. Birden planlarını iptal ettin ve ertesi gün Yan Mingting'le aşk kuşu olmak için tek başına Jiangnan'a kaçtın. Ne kadar mutlu bir şey," dedi Gu Niaoniao öfkeyle.

"Özür dilerim, aniden oldu."

Gu Niaoniao bir süre ona baktıktan sonra elini salladı: "Bu senin kendi seçimin olduğuna göre, ne diyebilirim ki? Siz ikiniz şimdi nasılsınız?"

"Oldukça iyi." Zhao Yelan çayından bir yudum daha aldı.

"Oldukça iyi derken son derece iyi demek istiyorsun herhalde." Gu Niaoniao onun yüz ifadesini gözlemledi. "Söylesene, döner dönmez bizzat kapıya geldin, peki bana neden ihtiyacın var?"

"Qingyan'ın vücudundaki dövmeleri sen mi yaptın?" diye sordu Zhao Yelan.

Binadaki kızlardan bazıları konukları kızdırmak için çapkın dövmeler yaptırırken, diğerlerinin vücutlarında dövmeyle kapatılabilecek yara izleri vardı. Elbette bunlardan sadece zevk alanlar da vardı.

"Evet, tüm kızların dövmelerini ben yaptım. Bu benim öğrendiğim özel bir beceri." Gu Niaoniao konuşurken şaşkınlıkla ona baktı ve ifadesi tuhaflaştı. "Sen de dövme yaptırmayı düşünüyor musun?"

Zhao Yelan sakince başını salladı.

"Siz ikiniz..... çok hızlı ilerliyorsunuz," diye alay etti Gu Niaoniao. Tekrar durakladı, başını salladı ve "Hayır, hayır. Bu senin sırtını henüz görmediği anlamına mı geliyor?"

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin