Özel Bölüm-9

62 18 1
                                    


Sahte Ölüm -2


Zhao Yelan bir an için sersemlemişti. Sonra göz kapaklarının da şişmiş olduğunu ve maskesinin takılı olduğunu hatırladı. Orijinal görünümünden çok az bir fark vardı, aksi takdirde Yan Mingting onu çoktan tanırdı.

Bu düşünceyle rahat bir nefes aldı ve Yan Mingting'e boş boş baktı.

"Sen kimsin?" Yan Mingting eliyle biraz güç uygulayarak tekrar sordu.

Canını yakmıştı ve Zhao Yelan elini tutarak yere baktı.

Yan Mingting onun başının tepesine bakınca Zhao Yelan'a daha da çok benzediğini hissetti.

Az önce yolda yürürken, istemeden de olsa önündeki kişiye doğru çekilmişti.

Vücut şekli neredeyse tamamen aynıydı. Aynı figür, aynı ince bel ve aynı düzgün yürüyüş duruşu. Bu, tereddüt etmeden karşı tarafa doğru koşmasına neden oldu.

Karşısındakini kollarının arasına aldı, ancak onu okşarken bile hiçbir tepki vermedi ve kötü bir koku aldı. İrkilmekten kendini alamadı ve kuşkuyla elini bırakarak başını eğip boynunu kokladı.

Zhao Yelan onun kendisini kokladığını biliyordu ve ilk kez otların kötü kokmasına sevindi.

Yan Mingting cesaretinin son kırıntısını da topladı ve titreyen elleriyle maskeyi çıkarmak için uzandı ama karşı taraf tarafından durduruldu.

Zhao Yelan kendi yüzünü işaret etti, birkaç kez ah çekti ve elleriyle işaret etti.

"Konuşamıyor musun?" Yan Mingting bir an için afalladı.

Zhao Yelan başını salladı.

Yan Mingting şüpheyle doluydu ve sustu. Ama yine de öğrenmek istedi "Görmek istiyorum."

Maskeye dokunmak üzere olduğunu gören kişi aniden elini zorla aşağı bastırdı.

"Kimsin sen? Kuzenime ne yapmaya çalışıyorsun?!" Orta yaşlı bir adam sertçe konuştu ve Yan Mingting'i işaret etti.

Yan Mingting bir an için afalladı. Orta yaşlı adamın görünüşüne bakılırsa, ağır bir aksanı olan güneyli bir Sincan yerlisiydi. Yan Mingting kaşlarını çatmadan edemedi: "O senin kuzenin mi?"

"Evet, ah, kuzenim!" Adam ona ters ters baktı ve gitmek için Zhao Yelan'ı tuttu. "Hadi eve gidelim."

Bu kişi Zhao Yelan tarafından yerel bölgede kiralanmış bir hizmetkârdı. Nerede olduğunun Xuan hanedanından insanlar tarafından keşfedilmesini önlemek için özel olarak zeki bir orta yaşlı adam buldu. Onu, hanedandan herhangi bir kişi ortaya çıkarsa, dışarı çıkması ve akrabasıymış gibi davranması gerektiği konusunda önceden uyardı. Çevredeki insanlar bu adamın şu anda evde yaşayan bir kuzeni olduğunu duydular ve kimse bundan şüphe etmedi.

Her zamanki gibi güney Sincan'dan gelen birinin kıyafetlerini giydi ve bugün dışarı çıkarken bu "kuzenini" de yanında getirdi. Tek başına Yan Mingting'in işlerini soruşturmaya gitmişti ve yanlışlıkla bir süre ayrı kaldı. Neyse ki diğer kişi tam zamanında geldi.

"Bekle bir dakika, adın ne? Buralı mısın?" Yan Mingting hiç istifini bozmadan onları takip etti.

"Neden bu kadar önemsiyorsun? Bize ne yapmak niyetindesin?!" Dedi kuzen şiddetle.

"Ah, ah, ah." Zhao Yelan kuzenine şu anda dilsiz olduğunu hatırlatma fırsatını yakaladı.

Adam hemen tepki gösterdi ve devam etti: "Dilsiz olduğu için ona zorbalık yapmanın kolay olduğunu mu sanıyorsun? Sana söyleyeyim, ben etrafta olduğum sürece kimse ona zorbalık yapamaz!"

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin