Akşam karanlığında hizmetkârlar aceleyle akşam yemeğini hazırladı ve evi topladı. Yeni efendinin talepleri çok ve kesin olduğundan, onlar farkına bile varmadan, Zhao Konağı'nın hizmetkârları General'in köşkündeki insanlara işlerin nasıl yapılacağını öğretmeye başladı. İki tarafın birbirine düşman olması kaçınılmazdı.
Aslında, General'in Köşkü'nün hizmetkârları zamanlarını tavukları besleyerek ve balık tutarak rahatça geçirebilirlerdi. Pekin'e yeni dönmüş olan general rahat bir insandı ve onların kendisine bakmasına hiç ihtiyacı yoktu. Şimdi fazladan bir efendi, daha doğrusu bir ata vardı. Son iki gün içinde onlara çok fazla iş yüklemişti ve yanında getirdiği hizmetkârlar daha da kibirliydi. Gördükleri her şeyden memnuniyetsizlik duyuyor, onlara otoriter bir şekilde görevler veriyor ve onları kızdırıyorlardı.
(Ç/N: Ona ata demek, Zhao Yelan'ın son derece kendini beğenmiş ve saygı talep eden biri olduğunu söylemenin alaycı bir yolu)
Bir süre sonra, küçük bir hizmetçi mutfağa koştu ve arkadaşlarına mutlulukla "Aman Tanrım, General karısını avluda at duruşu yapmakla cezalandırmış!"
"Bu doğru mu?"
Küçük yoldaşlar çok sevindi ve izlemek için ön avluya koştular.
Zhao Konağı halkı bunu duydu, birbirlerine baktılar ve aynı şeyi yaptılar.
Çok geçmeden, bir grup hizmetçi ön avludaki koridordan dışarı baktı ve Zhao Yelan'ın pahalı kıyafetleri yerde asılı, kirle lekelenmiş bir şekilde çömeldiğini gördü. Yüz ifadesi çok çirkindi.
Zhao Yelan fısıltı sesleri duydu ve arkasına baktı. Sadece bir bakışla sustular ve itişip kakışarak oradan ayrıldılar.
Gao Tan koşarak geldi ve tam konuşacaktı ki Zhao Yelan onu durdurdu: "Xiao Gao, git ve mutfakta ne pişirildiğine bak. Eğer beğendiğim bir şey yoksa, bırak yeniden yapsınlar."
Gao Tan hemen durdu, bir an tereddüt etti, sonra döndü ve mutfağa gitti.
"Gao Tan kaç yaşında?" Yan Mingting onun sırtına bakarak sordu.
"Seni ne ilgilendirir?" Zhao Yelan sakince konuştu. "Neden bu kadar çok soru soruyorsun?"
"Sadece soruyorum, oldukça genç görünüyor," dedi Yan Mingting, omuzlarına bastırarak. "Ellerini indir, biraz çömel, vücudun sabit değil. Eğer sallanırsan, tek bir darbeyle düşebilirsin."
Zhao Yelan dişlerini sıktı. Alnından ter damlıyordu ve yanaklarının her iki yanında kızarıklık belirmişti. Tıpkı pirinç kağıdına istemeden bulaşan şeftali çiçekleri gibi, son dokunuş canlı ve hoş kokuluydu.
Sabah egzersizleri sırasında hava hâlâ karanlık olduğu için Yan Mingting bu manzarayı kaçırmıştı. Şimdi, bu yeni ve çarpıcı şeye baktı ve bir kez daha bakmaktan kendini alamadı.
Zhao Yelan onun bakışlarını fark etti, elini kaldırdı ve göğsüne bir tokat attı.
Oradan geçmekte olan Zhao Konağı'nın hizmetkârları şaşırdılar ve mutlu bir şekilde hızlanarak mutfağa koştular ve orada abartılı bir şekilde herkese Zhao-daren'in General Yan'ı tokatladığını söylediler. Zhao Konağı kaybettiği yeri geri aldı!
"Beni neden tokatlıyorsun?" diye sordu Yan Mingting.
"Kaşınıyordun, hepsi bu."
Yan Mingting kayıtsızca omuz silkti ve yüzünü çimdikledi. Yüzünü tutan Zhao Yelan acı içinde tısladı ve ters ters baktı.
Yan Mingting, "Sorma, sadece kaşınıyordum," diye cevap verdi.
"General, Zhong Yuehong ve He Cuizhang burada," diye anons etmek için muhafızlar koşarak içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...