Bölüm 12

313 58 21
                                    


Odadaki her şey paramparça olmuştu. Zhao Yelan onu yenemedi, bu yüzden cesaretini kırmak için bir şeyleri parçalamak zorunda kaldı ve onu her türlü yastık ve yatak takımıyla, elinde ne varsa onunla karşıladı.

"Hatalıydım, hatalıydım, bir dahaki sefere sana sataşmayacağım." Yan Mingting başını siper ederek birkaç kez kaçtı, sonra battaniyeyi tuttu ve eski pozisyonuna döndü. Zhao Yelan son derece sinirli bir şekilde bir süre etrafta dolandı ama o kadar yorgundu ki nefes almak için durdu ve tekrar öksürmekten kendini alamadı.

"Neden önce bir mola vermiyorsun?" Yan Mingting düşünceli davranmaya başladı.

Zhao Yelan da masanın üzerine koyduğu kılıcı fırlattı. Yan Mingting kılıcı tek eliyle yakaladı ama bu kez onu tehdit etmek için kılıcı çekmedi. Kılıcı dolabın üzerine koydu ve ardından ruh halini yatıştırmaya gitti: "Pekâlâ, pekâlâ, bu sefer yanıldım, tamam mı?"

"Ne konuda yanılmış olabilirsin ki?" Zhao Yelan şaşkınlıkla sordu.

"Tamam, o zaman ben haklıydım."

"......" Zhao Yelan ilk kez dövüş sanatlarını öğrenmediği için pişman oldu.

Kapının dışında daha fazla ayak sesi duyuldu ve Yan Mingting sessizlik için bir el hareketi yaptı: " Bak, gerçekten insanlar var." Sonra kapıyı açtı ve avluda sıcak su taşıyan birkaç hizmetçi gördü ve "Hepiniz ne yapıyorsunuz?" diye sordu.

"Kâhya Qin bizden sıcak su hazırlamamızı istedi, General şimdi ister mi?" diye sordu bir hizmetçi.

Yan Mingting önce dağınık odaya, sonra da üstesinden gelmeye çalışan Zhao Yelan'a baktı. Muhtemelen daha sonra kullanabileceğini tahmin ederek "İçeri gelin ve bırakın."

Hizmetçiler suyu içeri taşıdı ve Xiao Gao da onların arasındaydı. Odaya girer girmez Zhao Yelan'ın kızgın yüzünü gördü ve tam sormak üzereyken Yan Mingting tarafından bir grup insan dışarı gönderildi.

Xiao Gao endişeyle, "Lordum kızgın görünüyor," dedi.

Yanındaki hizmetçi gülümsedi ve şöyle dedi: "Nasıl kızmasın ki? General çok sert oynadı ve perdelerin hepsi yırtıldı."

Xiao Gao meraklanmıştı: "Ne oynuyorlardı?"

"Tabii ki...... yetişkinler için bir oyun!" Hizmetçi onun omzunu sıvazladı ve ciddi bir yüz ifadesiyle Kâhya Qin'e açıklama yapmak üzere geri döndü.

O gece Yan Mingting nihayet yerde uyudu.

Zhao Yelan aslında onu çalışma odasına göndermek istemişti ama Yan Mingting vurdumduymaz davrandı ve odada kalmakta ısrar etti.

Gece, Yan Mingting yatağın üzerindeki şilteyi çekiştirdi ve mağdur bir şekilde  "Zhao-daren, bana bir battaniye ver, lütfen."

Zhao Yelan sertçe çekiştirdi ve battaniyeyi yatağın üzerine geri çekti.

Pencerenin dışındaki ay ışığı odaya girdi ve Zhao Yelan'ın sessiz, ince ve inatçı sırtına düştü. Eğer onu yenemediği için olmasaydı, onu çoktan öldürmüş olabilirdi.

Yan Mingting sessizce gülümsedi ve kılıcı kollarında tutarak uykuya daldı.

Ertesi sabah Zhao Yelan uyandığında Yan Mingting hiçbir yerde görünmüyordu. Yerde sadece yatağın yanına düzgünce yerleştirilmiş bir battaniye ve bir yastık vardı. Bu hem bir şikayet ifadesi hem de bir iyi niyet jesti gibi görünüyordu.

Zhao Yelan yastığın üzerine bastı ve onu tekmeleyerek uzaklaştırdı. Sonra kapıyı açtı ve insanların içeri girip odayı temizlemelerini emretti.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin