Ertesi gün sabah erkenden, İmparator mahkemeye ara verir vermez, Yan Mingting hiç durmadan konağa geri döndü. Zhao Yelan o sırada kahvaltı ediyordu ve merak etti: "Bugün saraydan bu kadar erken mi ayrıldın?"
"Evet, tartışacak ciddi bir şey yoktu, bu yüzden dağıldık." Yan Mingting yemeğini bitirdikten sonra aceleyle dışarı çıktı.
Zhao Yelan resmi üniformasını giydi ve yavaşça sedan sandalyesine doğru yürüdü. Perdeyi açtı ve bir süre boş boş baktı: "Neden buradasın?"
"Seni İmparatorluk Akademisi'ne götürmek için." Yan Mingting gülümsedi ve dik oturarak, "Şu anda yapacak bir işim yok, bu yüzden sedan sandalyeni alıp Zhong malikânesine gideceğim," dedi.
"Bir sedan sandalyeye mi ihtiyacın var? Ata binmek daha hızlı değil mi?" Zhao Yelan kuşkuyla sandalyeye tırmandı ve oturur oturmaz Yan Mingting onu durdurmalarına fırsat vermeden taşıyıcılara gitmelerini emretti.
"Ata binebilirim ama ya Zhong Teyze sedan sandalyeyi almak isterse?" Yan Mingting inançla tartıştı.
Zhong Teyze neden sedan sandalyeye otursun ki? Farklı bir hayatın tadına bakmak için mi?
Zhao Yelan onunla daha fazla tartışmak istemedi, bu yüzden işe döndü: "Madem Zhong Yuehong'un evine gidiyorsun, ona bir mesaj götürebilirsin."
"Ne mesajı?"
Zhao Yelan onun kulağına birkaç kelime fısıldadı.
Yan Mingting'in dikkati dağılmıştı. Sıcak nefesi bir yaz gecesindeki rüzgâr gibiydi, yumuşak ve ciddiydi, açıklanamaz bir şekilde onu sıcak ve huzursuz yapıyordu. Aynı zamanda kalbini kaşındıran hafif bir koku da getiriyordu ve beyaz boynunun yakasının arkasına kadar inen çizgisini görebiliyordu. Çıkıntılı adem elması keskin, pırıl pırıl bir silah gibiydi ve zaman zaman şehrin kapısına saplanıyordu.
"Az önce......sen ne dedin?" Yan Mingting yutkunarak sordu.
"Sağır mısın sen?" Zhao Yelan sinirlenmek üzereymiş gibi görünüyordu.
Yan Mingting vicdan azabıyla, "Sedan sandalye biraz sallanıyordu, net duyamadım," dedi.
Zhao Yelan ona soğuk bir öfkeyle baktı ve sözlerini tekrarladı: "Eğer saraya çağrılırsa...... ona bunu yaptırırsın."
Dinledikten sonra Yan Mingting bunu anlamakta zorlandı ve kararsızca sordu: "Gerçekten mi? Bu onu doğrudan kapıya sunmak değil mi? Ya İmparator ondan gerçekten hoşlanıyorsa?"
"Sen mi onu anlıyorsun yoksa ben mi onu anlıyorum?"
"......Sen," diye boğuldu Yan Mingting, biraz boğulduğunu hissederek. Bu çok normal bir cevaptı ama ağzında ekşi bir tat bırakmıştı.
İmparatorluk Akademisi'ne vardıktan sonra, Zhao Yelan onun sedan sandalyeden inmesine izin vermedi ve doğrudan taşıyıcıya onu geri taşımasını emretti. Sonra arkasını döndü ve içerideki kargaşayı duyarak içeri girdi. Daha yakından baktığında, yaşlı bir akademisyenin Wang Guisheng ile tartıştığını gördü.
Dikkatle dinledi ve bu, bir şekilde mahkeme meselelerini içeren küçük bir sözlü tartışmadan başka bir şey değildi. Bachelor , Wang Guisheng'in kibirli olduğunu ve saygı nedir bilmediğini söylerken, Wang Guisheng de onun bilgiç ve eski kafalı olduğunu ve nasıl uyum sağlayacağını bilmediğini ima ediyordu.
Her halükarda, yaşlı Bachelor'ın rütbesi ve nitelikleri buradaki çoğu insandan daha yüksekti. Yeni bir akademisyenin bu kadar utanmaz olduğunu görünce o kadar sinirlendi ki neredeyse nefes alamayacaktı. Diğerleri Bachelorı yatıştırmak ve Wang Guisheng'e bir ders vermek için acele ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...