Sonunda, Hâkim Yin yine de ikisinin misafir olarak bir araya gelmesini kabul etti. Birincisi, başkentten gelen bu iki genç efendiyi gücendirmek istemiyordu ve ikincisi, Yan Mingting'in başkalarına züppece davrandığını düşünmesinden korkuyordu.
Bu grup ön salona girdi ve Hâkim Yin yemek servisi yapılmasını istedi.
Yan Mingting zaten yemek yediğini ve sadece biraz şarap içeceğini söyleyince, Hâkim Yin birkaç testi iyi şarap getirdi.
Herkes birbiri ardına oturdu. Hakim Yin'in aklı başına geldi ve Yan Mingting'in "başkentin en yakışıklı adamı" ile aynı tarafta oturduğunu gördü. Li Yucheng ve Yan Mingting'in küçük arkadaşı, iki teğmenle birlikte diğer tarafta oturuyordu.
Utanç içinde gülümsedi, ancak herkesin rahatsız olmadığını görünce, sadece rastgele koltuk seçtiklerini düşünerek hiçbir şey söylemedi.
Zhao Yelan, Yan Mingting'in dün gece Yin ailesinin durumundan bahsettiğini duymuştu, bu yüzden gizlice etrafına baktı ve ön salonda hizmetçilerden başka kimsenin olmadığını gördü. Yin-furen misafirleri karşılamaya yardım ettikten sonra tüm kadın akrabalarını avluya geri götürmüştü.
Masadaki yemekler oldukça tatmin ediciydi, çok abartılı değillerdi ama yarı Pekin mutfağı yarı Huaizhou mutfağı sunarak başkentin damak tadını da dikkate almışlardı.
Hâkim Yin, ciddi işlerden bahsetmeden önce Yan Mingting ile bir süre kadeh kaldırdı: "General Yan'ın hâlâ insan gücüne ihtiyacı var mı acaba? Söylemeniz yeterli, ben de General'in hırsızları yakalamasına yardımcı olmak için elimden geleni yaparım."
Yan Mingting, "İhtiyaç var ama önce Pinglu'nun vücudu iyileşene kadar bekleyelim," dedi.
Hâkim Yin'in gülümsemesi hafifçe dondu ve sonra tekrar güldü: "Bu doğal, iyileştiğinde kesinlikle General'e hizmet etmesine izin vereceğim."
Bu sırada, sessizce yemek yemekte olan Zhao Yelan aniden konuştu: "Bayan Yin'in nesi var?"
Hâkim Yin, "Bunu duyduktan sonra istediğiniz kadar şaka yapın ama kızım daha önce kaçtı ve bazı zorluklar yaşadı, geri döndüğünde de hastalandı," dedi.
Zuo Ran'ın yüzü öfkeyle şişti ve dişlerini sıkarak tek kelime etmeden başını yemeğine gömdü.
"Ben de zaman zaman hastalanıyorum ve bu yolculukta yanımda ünlü bir doktor getirdim. Ondan Bayan Yin'e bakmasını istemeye ne dersiniz?" dedi Zhao Yelan.
"Size zahmet vermeye gerek yok. Zaten birçok doktor davet ettim ve yakında iyileşeceğine inanıyorlar." diye cevap verdi Hâkim Yin. Sonunda konuşmayı bıraktığını görünce rahat bir nefes aldı ve dikkatini tekrar Yan Mingting'e çevirdi. "General, bu seyahatinizde Huaizhou'da ne kadar kalacaksınız?"
Yan Mingting, "Emin değilim, yapmamız gereken ilk şey o iki hırsızı yakalamak," dedi.
Hâkim Yin başını salladı ve içinden sadece adamlarının Yin Pinglu'yu bir an önce bulmasını ve böylece ikisinin iyi geçinmesini umduğunu düşündü. Asıl evlilik iki gün önce iptal edilmişti ve ancak o zaman Yan Mingting'i aklına koymuştu. Belki de Yan Mingting Pinglu'yla evlenmek istiyordu? O zaman Yin ailesi gerçekten refaha kavuşacaktı.
Üç tur içtikten sonra, Hâkim Yin, Yan Mingting'e Yin Pinglu'yu övmeye devam etti ve diğer herkesin kulakları nasır tutmuş gibiydi.
Li Yucheng sonunda daha fazla dayanamadı " Hakim Yin, bunları söylediğinizi duyunca kızınızın gökte ve yerde eşi benzeri olmayan bir göksel bakire olduğunu anladım. Söylediklerinizden çok etkilendim. Kızınızı benimle evlendirmeye ne dersiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...